Blog

Telekomunikacja, nowoczesne technologie, nowinki w biznesie - o tym dla Ciebie piszemy!

Wirtualna Centrala – spraw by do twojej przychodni dodzwonił się każdy pacjent

Ostatnio w branży medycznej zagrzmiało od nowego postanowienia Rzecznika Praw Pacjenta. Od teraz każda placówka medyczna ma obowiązek wprowadzić taką organizację pracy, żeby zapewnić swoim pacjentom realną możliwość kontaktu telefonicznego.
Wirtualny numer usprawnia komunikację w firmie oraz obsługę klienta. Tak naprawdę dla osoby dzwoniącej korzystanie z niego nie jest związane z żadnymi zmianami. Jednak już dla firmy to duże udogodnienie, którego skuteczność oraz pozytywne efekty są dostrzegalne przez klientów.
Jedną z największych zalet telefonii internetowej VoIP jest jej mobilność. Dzięki darmowym aplikacjom na telefony, komputery i tablety korzystanie z VoIP jest niezwykle proste i staje się coraz bardziej popularne w środowisku biznesowym. Poznaj jedne z najlepszych, bezpłatnych aplikacji, które umożliwią Ci swobodne wykonywanie połączeń VoIP.
Centrale telefoniczne zarówno klasyczne, oparte na wewnętrznych serwerach firmy jak i te, które zawarte są w chmurze mogą ulec awarii. I co wtedy? Redundancja to rozwiązanie, które w przypadku braku odpowiedzi serwera głównego automatycznie przełącza się na serwer awaryjny i niezauważalnie przejmuje jego wszystkie funkcje na czas usunięcia usterki.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.