Przekierowanie połączeń
Przekierowanie połączeń
Jedną z funkcji Wirtualnej Centrali jest przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer. Dzięki temu w momencie, kiedy osoba dedykowana nie jest w stanie odebrać telefonu, połączenie może zostać przekazane do kolejnej osoby na liście.
Jak wygląda przekierowanie połączeń w praktyce?
Użytkownik telefonu “A” uruchomił na swoim numerze przekierowanie połączeń na telefon “B”, który obsługuje jego zastępca. Podczas gdy użytkownik telefonu “A” nie może odebrać połączenia, wówczas następuje automatyczne przekierowanie połączenia na telefon “B”.
Przekierowanie połączeń - rodzaje przekierowań:
- Zawsze: każde połączenie przychodzące jest przekierowywane przekieruj.
- Jeśli zajęty: połączenia będą przekierowywane, gdy telefon „A” jest zajęty.
- Jeśli nie odbiera: przekierowanie po kilku sygnałach przekieruj.
- Jeśli nieosiągalny: gdy telefon „A” jest nieosiągalny lub wyłączony.
Poznaj główne funkcje
Przekierowanie połączeń
Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer.
600+ mln
Zrealizowanych minut w 2022 roku
17 200 +
Uruchomionych stanowisk
20 lat
Doświadczenia w branży
5200 +
Klientów biznesowych
Klienci o nas
Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.