Przekierowanie połączeń

Jedną z funkcji Wirtualnej Centrali jest przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer. Dzięki temu w momencie, kiedy osoba dedykowana nie jest w stanie odebrać telefonu, połączenie może zostać przekazane do kolejnej osoby na liście.

Przekierowanie połączeń

Jedną z funkcji Wirtualnej Centrali jest przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer. Dzięki temu w momencie, kiedy osoba dedykowana nie jest w stanie odebrać telefonu, połączenie może zostać przekazane do kolejnej osoby na liście.

Jak funkcjonuje centrala telefoniczna VoIP?

Jak wygląda przekierowanie połączeń w praktyce?

Użytkownik telefonu “A” uruchomił na swoim numerze  przekierowanie połączeń na telefon “B”, który obsługuje jego zastępca. Podczas gdy użytkownik telefonu “A” nie może odebrać połączenia, wówczas następuje automatyczne przekierowanie połączenia na telefon “B”.

Przekierowanie połączeń - rodzaje przekierowań:

  • Zawsze: każde połączenie przychodzące jest przekierowywane przekieruj.
  • Jeśli zajęty: połączenia będą przekierowywane, gdy telefon „A” jest zajęty.
  • Jeśli nie odbiera: przekierowanie po kilku sygnałach przekieruj.
  • Jeśli nieosiągalny: gdy telefon „A” jest nieosiągalny lub wyłączony.

Poznaj główne funkcje

Kolejkowanie połączeń

Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient.

System IVR

Ustaw odpowiednie komunikaty w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie. 

Nagrywanie połączeń

Szkol swoich pracowników i rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Nagrywanie połączeń to niezbędne narzędzie.

Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer.

500+ mln

Zrealizowanych minut w 2021 roku

16 800 +

Uruchomionych stanowisk

19 lat

Doświadczenia w branży

5000 +

Klientów biznesowych

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.