Kolejkowanie połączeń przychodzących

Kolejkowanie połączeń to niezbędny element każdej infolinii. Dzięki tej funkcji każdy dodzwoni się do twojej firmy i zamiast sygnału zajętości usłyszy odpowiedni komunikat z informacją o zajmowanym miejscu w kolejce połączeń.

Kolejkowanie połączeń przychodzących

Kolejkowanie połączeń to niezbędny element każdej infolinii. Dzięki tej funkcji każdy dodzwoni się do twojej firmy i zamiast sygnału zajętości usłyszy odpowiedni komunikat z informacją o zajmowanym miejscu w kolejce połączeń.

Kolejkowanie połączeń pozytywnie wpłynie na customer experience

To ważnie, żeby klient dzwoniąc na infolinię załatwił swoje sprawy szybko i sprawnie. Kiedy dzięki funkcji kolejkowania system obsługi będzie uporządkowany, to zdecydowanie przyspieszy to pracę konsultantów i poprawi zadowolenie klientów.

Kolejkowanie połączeń - pięć zalet

  • Więcej odebranych połączeń – klienci oczekują na swoją kolej do osczekają, aż ich połączenie będzie obsłużone. 
  • Obniżenie zdenerowania wśród oczekujących na połączenie – kolejkowanie połączeń określa czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. 
  • Zwiększenie sprzedaży i szybsza obsługa – ścieżka do załatwienia sprawy zostaje znacząco skrócona.
  • Wyodrębnienie kolejki dla klientów strategicznych – możliwość oznaczenia numerów ważnych klientów i ustawienie ich pierwszeństwa w kolejce.
  • Krótsze kolejki w oczekiwaniu na połączenie – możliwość przekierowania części połączeń do osób z innych działów lub pracujących zdalnie.
Jak funkcjonuje centrala telefoniczna VoIP?

Poznaj główne funkcje

Kolejkowanie połączeń

Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient.

System IVR

Ustaw odpowiednie komunikaty w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie. 

Nagrywanie połączeń

Szkol swoich pracowników i rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Nagrywanie połączeń to niezbędne narzędzie.

Przekierowanie połączeń​

Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer.

500+ mln

Zrealizowanych minut w 2021 roku

16 800 +

Uruchomionych stanowisk

19 lat

Doświadczenia w branży

5000 +

Klientów biznesowych

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.