Kolejkowanie połączeń przychodzących
Kolejkowanie połączeń to niezbędny element każdej infolinii. Dzięki tej funkcji każdy dodzwoni się do twojej firmy i zamiast sygnału zajętości usłyszy odpowiedni komunikat z informacją o zajmowanym miejscu w kolejce połączeń.
Kolejkowanie połączeń przychodzących
Kolejkowanie połączeń to niezbędny element każdej infolinii. Dzięki tej funkcji każdy dodzwoni się do twojej firmy i zamiast sygnału zajętości usłyszy odpowiedni komunikat z informacją o zajmowanym miejscu w kolejce połączeń.

Kolejkowanie połączeń pozytywnie wpłynie na customer experience
To ważnie, żeby klient dzwoniąc na infolinię załatwił swoje sprawy szybko i sprawnie. Kiedy dzięki funkcji kolejkowania system obsługi będzie uporządkowany, to zdecydowanie przyspieszy to pracę konsultantów i poprawi zadowolenie klientów.
Kolejkowanie połączeń - pięć zalet
- Więcej odebranych połączeń – klienci oczekują na swoją kolej do osczekają, aż ich połączenie będzie obsłużone.
- Obniżenie zdenerowania wśród oczekujących na połączenie – kolejkowanie połączeń określa czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
- Zwiększenie sprzedaży i szybsza obsługa – ścieżka do załatwienia sprawy zostaje znacząco skrócona.
- Wyodrębnienie kolejki dla klientów strategicznych – możliwość oznaczenia numerów ważnych klientów i ustawienie ich pierwszeństwa w kolejce.
- Krótsze kolejki w oczekiwaniu na połączenie – możliwość przekierowania części połączeń do osób z innych działów lub pracujących zdalnie.

Poznaj główne funkcje
600+ mln
Zrealizowanych minut w 2022 roku
17 200 +
Uruchomionych stanowisk
20 lat
Doświadczenia w branży
5200 +
Klientów biznesowych
Klienci o nas




Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.