Wirtualna Centrala dla Twojej firmy!
Wirtualna Centrala od Telestrada S.A. to szereg funkcji, które usprawnią zarówno kontakt klientom z Twoją firmą, jak i ułatwią pracę konsultantów. Wirtualna Centrala jest prostym i łatwym w obsłudze narzędziem, a dzięki temu, że działa w chmurze nie musisz inwestować w serwery i drogie sprzęty do jej obslugi.
Wirtualna Centala, czyli koniec z zajętą linią!
Postaw na Wirtualną Centralę! Dzięki niej dodzwoni się każdy klient, a co więcej – nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii! Stwórz swoją ścieżkę IVR i ciesz się pełną automatyzacją połączeń dzięki Wirtualnej Centrali.
Wirtualna Centrala dla Twojej firmy!
Wirtualna Centrala od Telestrada S.A. to szereg funkcji, które usprawnią zarówno kontakt klientom z Twoją firmą, jak i ułatwią pracę konsultantów. Wirtualna Centrala jest prostym i łatwym w obsłudze narzędziem, a dzięki temu, że działa w chmurze nie musisz inwestować w serwery i drogie sprzęty do jej obslugi.
Wirtualna Centala, czyli koniec z zajętą linią!
Postaw na Wirtualną Centralę! Dzięki niej dodzwoni się każdy klient, a co
więcej – nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii! Stwórz swoją ścieżkę IVR i ciesz się pełną automatyzacją połączeń dzięki Wirtualnej Centrali.
Korzyści Wirtualnej Centrali dla Twojej firmy
Wirtualna Centrala a wizerunek firmy
Zadbaj o wizerunek swojej firmy i postaw na jeden, wspólny numer swojej Wirtualnej Centrali. Raz, że prosty numer będzie łatwiejszy do zapamiętania, a dwa - uwydatni to profesjonalizm Twojej marki i wzmocni jej wizerunek. Zamów Wirtualną Centralę od Telestrada S.A. i wybierz tani i łatwy do zapamiętania numer swojej infolinii.
Przenieś swoje numery do Wirtualnej Centrali
Wiemy, jak ważne jest zachowanie numeru, którym Twoja firma posługuje się od lat. Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają już Twoi klienci. Jeśli chcesz, to możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej - zupełnie za darmo.
Zapowiedzi w Wirtualnej Centrali
Klient podczas próby połączenia się z Twoją Wirtualną Centralą usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali. Wszystkie komunikaty i nagrania możesz modyfikować i wgrywać w dowolnym momencie.
Wirtualna Centrala - każdy się dodzwoni!
Wirtualna Centrala ma wiele możliwości i funkcji niezbędnych do profesjonalnej obsługi Twoich klientów. Dzięki kolejkowaniu połączeń w Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy klient, a dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych w Wirtualnej Centrali każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.
Funkcjonalność Wirtualnej Centrali
Kiedy zamówisz Wirtualną Centralę, od razu sam możesz zdecydować jakie funkcje będą jej potrzebne. W dowolnym momencie możesz zmodyfikować wybrany pakiet i dobrać takie narzędzia, które będą Ci niezbędne do zarządzania Wirtualną Centralą. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę dla Twojej firmy.
Zarządzanie Wirtualną Centralą
Zmieniaj ustawienia Wirtualnej Centrali samodzielnie - przez Panel Klienta. Ustaw odpowiednio kierowanie połączeniami, skonfiguruj zapowiedzi głosowe, stwórz drzewo IVR, ustaw godziny pracy, itd. Kiedy będziesz potrzebować pomocy - specjaliści Telestrada S.A. zawsze służą pomocą.
Zarządzanie pracą w Wirtualnej Centali
Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej Wirtualnej Centrali na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować raport z połączeń Wirtualnej Centrali i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.
Wirtualna Centrala w chmurze
Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie Wirtualnej Centrali.
Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali
Zapowiedzi głosowe
Analizy i statystyki
Menu głosowe
Dashboard
Kolejkowanie połączeń
Poziomy dostępności użytkowników
Nagrywanie rozmów
Panel powiadomień SMS/Voice
Sprawdź cennik
Indywidual
dla każdej firmy- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Indywidualna wycena
- Indywidualnie dobrane funkcje
- 60 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Simple
dla małych firm- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 200 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Standard
dla średnich firm- 10 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 400 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
Ekspert
dla dużych firm- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 600 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
- Czarna lista
- API
Wirtualna Centrala
to idealne narzędzie
dla Twojej firmy!
Dlaczego wdrożenie Wirtualnej Centrali jest tak proste?
Łatwe wdrożenie
W Wirtualnej Centrali samodzielnie lub z naszą pomocą ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy czy kierowanie połączeń do konkretnych działów.
Indywidualny opiekun
W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego i indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie Wirtualnej Centrali w Twojej firmie
Szkolenie pracowników
Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania Wirtualnej Centrali.
Klienci o nas
Więcej o Wirtualnej Centrali
Wirtualna centralka i przykłady jej zastosowania
W tym artykule opowiemy o innowacyjnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych bez utrzymywania kosztownych działów technicznych i ciągnięcia kilometrów kabli po całym budynku firmy. Chcesz się dowiedzieć co to jest wirtualna centralka i jakie są jej funkcje? Czytaj dalej!
Jakie są konsekwencje rosnącej liczby połączeń w call center i jak sobie z nimi poradzić?
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, rosną też wszystkie czynniki, które mają na niego bezpośredni wpływ. Im więcej klientów, tym większa sprzedaż i większe zyski, ale tego rodzaju zjawisko wymaga profesjonalnej i prężnie działającej komórki obsługowej w firmie. Wydajne Biuro Obsługi Klienta będzie tu kluczowe, dlatego warto postawić na budowę sprawnego i wydajnego call center, który jest głównym punktem kontaktu między firmą a klientami.
Kolejkowanie połączeń – sposób aby 100% klientów dodzwoniło się do Twojej firmy
Czy denerwuje Cię sygnał zajętości, kiedy próbujesz dodzwonić się do jakiejś firmy? I co wtedy robisz? Czekasz czy rezygnujesz z połączenia? No właśnie…
Wirtualna Centrala, a liczba wpiętych telefonów?
Wirtualna Centrala to system do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, który w całości zawarty jest w chmurze. To najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku i jednocześnie odpowiedź na przestarzałe już systemy call center. Wirtualna Centrala posiada wszelkie funkcje potrzebne do poprawnego i sprawnego funkcjonowania infolinii poprzez wirtualne numery telefonu bez konieczności zakupu drogich rozwiązań analogowych, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Wirtualna Centrala daje nam swobodę działania nawet przy pracy zdalnej, bo jedyne czego potrzebujesz do pracy to telefon (nawet komórkowy) i dostęp do Internetu – nic więcej. Wirtualna Centrala to narzędzie umożliwiające nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, ustawienia zapowiedzi głosowych.
Wirtualna Centrala, a liczba wpiętych telefonów?
Ilość wpiętych telefonów uzależniony jest od wybranego przez firmę pakietu. Wirtualna Centrala posiada duże pakiety, które dedykowane są w większości większym firmom mają nielimitowane liczby numerów, które muszą działać na systemie Wirtualnej Centrali. Jednak przy niższych pakietach określa to cennik. Co ważne – centrala telefoniczna to narzędzie dopasowywane zawsze pod indywidualne potrzeby klientów.
Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie na potrzeby Twoje i Twojej firmy.
Wirtualna Centrala i VoIP – konfiguracja systemów po stronie usługodawcy, czy klienta?
Jako firma świadcząca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla firm, świadczymy i zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów. Dlatego konfiguracja i dostosowywanie wszelkich oferowanych systemów leży po naszej stronie. Bez względu czy wybrana zostanie Wirtualna Centrala, VoIP czy Infolinia medyczna.
Czy w przypadku korzystania z usług innego operatora mogę zdecydować się na wdrożenie systemu Wirtualnej Centrali?
Tak, Wirtualna Centrala może zostać wdrożona, nawet gdy korzystasz z usług innego operatora, jednak zalecamy sprawdzenie czy operator przy przekierowaniu ruchu będzie naliczał opłaty dodatkowe. Naszą przewagą jest indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego najlepiej jest skontaktować się z nami w celu omówienia szczegółów.
Dodatkowo, gdy zdecydujesz się na wdrożenie Wirtualnej Centrali w swojej firmie, centrala telefoniczna VoIP skonfigurowana zostanie przez nas za darmo!
Formularz kontaktowy
Przetestuj teraz! za darmo!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.