Wirtualna Centrala telefoniczna dla Twojej firmy!
Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. to szereg funkcji, które usprawnią zarówno kontakt klientom z Twoją firmą, jak i ułatwią pracę konsultantów. Wirtualna Centrala jest prostym i łatwym w obsłudze narzędziem, a dzięki temu, że działa w chmurze nie musisz inwestować w serwery i drogie sprzęty do jej obslugi.
Wirtualna Centala, czyli koniec z zajętą linią!
Postaw na Wirtualną Centralę! Dzięki niej dodzwoni się każdy klient, a co więcej – nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii! Stwórz swoją ścieżkę IVR i ciesz się pełną automatyzacją połączeń dzięki Wirtualnej Centrali.
5000+ klientów biznesowych
Korzyści Wirtualnej Centrali dla Twojej firmy
Wirtualna Centrala a wizerunek firmy
Zadbaj o wizerunek swojej firmy i postaw na jeden, wspólny numer swojej Wirtualnej Centrali. Raz, że prosty numer będzie łatwiejszy do zapamiętania, a dwa - uwydatni to profesjonalizm Twojej marki i wzmocni jej wizerunek. Zamów Wirtualną Centralę od Telestrada S.A. i wybierz tani i łatwy do zapamiętania numer swojej infolinii.
Przenieś swoje numery do Wirtualnej Centrali
Wiemy, jak ważne jest zachowanie numeru, którym Twoja firma posługuje się od lat. Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają już Twoi klienci. Jeśli chcesz, to możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej - zupełnie za darmo.
Zapowiedzi w Wirtualnej Centrali
Klient podczas próby połączenia się z Twoją Wirtualną Centralą usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali. Wszystkie komunikaty i nagrania możesz modyfikować i wgrywać w dowolnym momencie.
Wirtualna Centrala - każdy się dodzwoni!
Wirtualna Centrala ma wiele możliwości i funkcji niezbędnych do profesjonalnej obsługi Twoich klientów. Dzięki kolejkowaniu połączeń w Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy klient, a dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych w Wirtualnej Centrali każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.
Funkcjonalność Wirtualnej Centrali
Kiedy zamówisz Wirtualną Centralę, od razu sam możesz zdecydować jakie funkcje będą jej potrzebne. W dowolnym momencie możesz zmodyfikować wybrany pakiet i dobrać takie narzędzia, które będą Ci niezbędne do zarządzania Wirtualną Centralą. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę dla Twojej firmy.
Zarządzanie Wirtualną Centralą
Zmieniaj ustawienia Wirtualnej Centrali samodzielnie - przez Panel Klienta. Ustaw odpowiednio kierowanie połączeniami, skonfiguruj zapowiedzi głosowe, stwórz drzewo IVR, ustaw godziny pracy, itd. Kiedy będziesz potrzebować pomocy - specjaliści Telestrada S.A. zawsze służą pomocą.
Zarządzanie pracą w Wirtualnej Centali
Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej Wirtualnej Centrali na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować raport z połączeń Wirtualnej Centrali i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.
Wirtualna Centrala w chmurze
Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie Wirtualnej Centrali.
Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali
Zapowiedzi głosowe
Analizy i statystyki
Menu głosowe
Dashboard
Kolejkowanie połączeń
Poziomy dostępności użytkowników
Nagrywanie rozmów
Panel powiadomień SMS/Voice
Sprawdź cennik
Indywidual
dla każdej firmy- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Indywidualna wycena
- Indywidualnie dobrane funkcje
- 60 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Simple
dla małych firm- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 200 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Standard
dla średnich firm- 10 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 400 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
Ekspert
dla dużych firm- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 600 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
- Czarna lista
- API
Wirtualna Centrala
to idealne narzędzie
dla Twojej firmy!
Dlaczego wdrożenie Wirtualnej Centrali jest tak proste?
Łatwe wdrożenie
W Wirtualnej Centrali samodzielnie lub z naszą pomocą ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy czy kierowanie połączeń do konkretnych działów.
Indywidualny opiekun
W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego i indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie Wirtualnej Centrali w Twojej firmie
Szkolenie pracowników
Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania Wirtualnej Centrali.
Klienci o nas
Więcej o Wirtualnej Centrali
Wirtualna Centrala i raporty z połączeń telefonicznych – dlaczego warto?
Chcąc poprawić skuteczność przepływu informacji, jak też jakość obsługi klienta, o należy na bieżąco analizować statystyki połączeń. Jest to możliwe dzięki wirtualnej centrali i specjalnemu systemowi zarządzania połączeniami w firmie.
Kolejkowanie połączeń – sposób aby 100% klientów dodzwoniło się do Twojej firmy
Czy denerwuje Cię sygnał zajętości, kiedy próbujesz dodzwonić się do jakiejś firmy? I co wtedy robisz? Czekasz czy rezygnujesz z połączenia? No właśnie…
Zapowiedzi telefoniczne na Infolinii, czyli wizytówka Twojej firmy
Jednym z głównych elementów, które mają duży wpływ na wizerunek marki, nawet w najmniejszej firmie są zapowiedzi telefoniczne, które nie dość, że zrobią dobre, pierwsze wrażenie, to znacznie przyczynią się do usprawnienia pracy konsultantom lub pracownikom Biura Obsługi Klienta.
Słownik pojęć
Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana w chmurze telefonia dla firm, która działa w oparciu o technologię VoIP. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co ma duży wpływ na komfort pracy Infolinii, która nawet podczas pracy zdalnie może obsługiwać klientów bez względu na miejsce, w którym się znajdują.
Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie infolinii.
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, który umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez stałe łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP, gdzie tradycyjne połączenia głosowe przekazywane są przez nadajniki naziemne.
Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, po którym nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu.
IVR to system, który wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center. Na IVR składają się nagrane komunikaty głosowe, które dzięki menu kierują ścieżką połączeń. Tego rodzaju schematy obrazuje drzewo IVR, na którego oparciu postawiona jest cała struktura komunikacji głosowej na infolinii.
Infolinia dla firm to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.
Formularz kontaktowy
Przetestuj teraz! za darmo!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.