Wirtualna Centrala telefoniczna dla Twojej firmy!
Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. to szereg funkcji, które usprawnią zarówno kontakt klientom z Twoją firmą, jak i ułatwią pracę konsultantów. Wirtualna Centrala jest prostym i łatwym w obsłudze narzędziem, a dzięki temu, że działa w chmurze nie musisz inwestować w serwery i drogie sprzęty do jej obslugi.
Wirtualna Centala, czyli koniec z zajętą linią!
Postaw na Wirtualną Centralę! Dzięki niej dodzwoni się każdy klient, a co więcej – nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii! Stwórz swoją ścieżkę IVR i ciesz się pełną automatyzacją połączeń dzięki Wirtualnej Centrali.
5000+ klientów biznesowych
Korzyści Wirtualnej Centrali dla Twojej firmy
Wirtualna Centrala a wizerunek firmy
Zadbaj o wizerunek swojej firmy i postaw na jeden, wspólny numer swojej Wirtualnej Centrali. Raz, że prosty numer będzie łatwiejszy do zapamiętania, a dwa - uwydatni to profesjonalizm Twojej marki i wzmocni jej wizerunek. Zamów Wirtualną Centralę od Telestrada S.A. i wybierz tani i łatwy do zapamiętania numer swojej infolinii.
Przenieś swoje numery do Wirtualnej Centrali
Wiemy, jak ważne jest zachowanie numeru, którym Twoja firma posługuje się od lat. Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają już Twoi klienci. Jeśli chcesz, to możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej - zupełnie za darmo.
Zapowiedzi w Wirtualnej Centrali
Klient podczas próby połączenia się z Twoją Wirtualną Centralą usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali. Wszystkie komunikaty i nagrania możesz modyfikować i wgrywać w dowolnym momencie.
Wirtualna Centrala - każdy się dodzwoni!
Wirtualna Centrala ma wiele możliwości i funkcji niezbędnych do profesjonalnej obsługi Twoich klientów. Dzięki kolejkowaniu połączeń w Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy klient, a dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych w Wirtualnej Centrali każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.
Funkcjonalność Wirtualnej Centrali
Kiedy zamówisz Wirtualną Centralę, od razu sam możesz zdecydować jakie funkcje będą jej potrzebne. W dowolnym momencie możesz zmodyfikować wybrany pakiet i dobrać takie narzędzia, które będą Ci niezbędne do zarządzania Wirtualną Centralą. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę dla Twojej firmy.
Zarządzanie Wirtualną Centralą
Zmieniaj ustawienia Wirtualnej Centrali samodzielnie - przez Panel Klienta. Ustaw odpowiednio kierowanie połączeniami, skonfiguruj zapowiedzi głosowe, stwórz drzewo IVR, ustaw godziny pracy, itd. Kiedy będziesz potrzebować pomocy - specjaliści Telestrada S.A. zawsze służą pomocą.
Zarządzanie pracą w Wirtualnej Centali
Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej Wirtualnej Centrali na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować raport z połączeń Wirtualnej Centrali i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.
Wirtualna Centrala w chmurze
Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie Wirtualnej Centrali.
Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali
Zapowiedzi głosowe
Analizy i statystyki
Menu głosowe
Dashboard
Kolejkowanie połączeń
Poziomy dostępności użytkowników
Nagrywanie rozmów
Panel powiadomień SMS/Voice
Sprawdź cennik
Indywidual
dla każdej firmy- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Indywidualna wycena
- Indywidualnie dobrane funkcje
- 60 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Simple
dla małych firm- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 200 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Standard
dla średnich firm- 10 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 400 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
Ekspert
dla dużych firm- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 600 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
- Czarna lista
- API
Wirtualna Centrala
to idealne narzędzie
dla Twojej firmy!
Dlaczego wdrożenie Wirtualnej Centrali jest tak proste?
Łatwe wdrożenie
W Wirtualnej Centrali samodzielnie lub z naszą pomocą ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy czy kierowanie połączeń do konkretnych działów.
Indywidualny opiekun
W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego i indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie Wirtualnej Centrali w Twojej firmie
Szkolenie pracowników
Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania Wirtualnej Centrali.
Klienci o nas
Więcej o Wirtualnej Centrali
Redundancja, czyli jak uniknąć awarii infolinii
Centrale telefoniczne zarówno klasyczne, oparte na wewnętrznych serwerach firmy jak i te, które zawarte są w chmurze mogą ulec awarii. I co wtedy? Redundancja to rozwiązanie, które w przypadku braku odpowiedzi serwera głównego automatycznie przełącza się na serwer awaryjny i niezauważalnie przejmuje jego wszystkie funkcje na czas usunięcia usterki.
Zapowiedzi telefoniczne na Infolinii, czyli wizytówka Twojej firmy
Jednym z głównych elementów, które mają duży wpływ na wizerunek marki, nawet w najmniejszej firmie są zapowiedzi telefoniczne, które nie dość, że zrobią dobre, pierwsze wrażenie, to znacznie przyczynią się do usprawnienia pracy konsultantom lub pracownikom Biura Obsługi Klienta.
Wirtualna Centrala i raporty z połączeń telefonicznych – dlaczego warto?
Chcąc poprawić skuteczność przepływu informacji, jak też jakość obsługi klienta, o należy na bieżąco analizować statystyki połączeń. Jest to możliwe dzięki wirtualnej centrali i specjalnemu systemowi zarządzania połączeniami w firmie.
Najczęściej zadawane pytania
Wirtualna Centrala to system do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, który w całości zawarty jest w chmurze. To najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku i jednocześnie odpowiedź na przestarzałe już systemy call center. Wirtualna Centrala posiada wszelkie funkcje potrzebne do poprawnego i sprawnego funkcjonowania infolinii poprzez wirtualne numery telefonu bez konieczności zakupu drogich rozwiązań analogowych, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Wirtualna Centrala daje nam swobodę działania nawet przy pracy zdalnej, bo jedyne czego potrzebujesz do pracy to telefon (nawet komórkowy) i dostęp do Internetu – nic więcej. Wirtualna Centrala to narzędzie umożliwiające nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, ustawienia zapowiedzi głosowych. Centrala telefoniczna to rozwiązanie, które sprawi, że obsługa klientów w Twojej firmie będzie na jeszcze wyższym poziomie. Przetestuj za darmo!
Co to VoIP? VoIP to technologia wykorzystywana do wykonywania połączeń za pomocą telefonu voip w oparciu o sieć Internetową. Centrala telefoniczna VoIP skonstruowana jest tak, że nawet wewnątrz firmy pracownicy mogą kontaktować się ze sobą całkowicie za darmo bez konieczności obciążania nadajników głosowych używając łatwego w obsłudze telefonu VoIP. To świetne rozwiązanie dla mobilnych firm i sprawdza się także przy pracy nawet poza granicami kraju dzwoniąc z telefonu komórkowego. Tak samo, jak w przypadku Wirtualnej Centrali, aby korzystać z telefonu VoIP wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu. Centrala VoIP często nazywana jest jako telefon internetowy lub telefon IP.
Tak, Wirtualna Centrala może zostać wdrożona, nawet gdy korzystasz z usług innego operatora, jednak zalecamy sprawdzenie czy operator przy przekierowaniu ruchu będzie naliczał opłaty dodatkowe. Naszą przewagą jest indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego najlepiej jest skontaktować się z nami w celu omówienia szczegółów.
Dodatkowo, gdy zdecydujesz się na wdrożenie Wirtualnej Centrali w swojej firmie, centrala telefoniczna VoIP skonfigurowana zostanie przez nas za darmo!
Ilość wpiętych telefonów uzależniony jest od wybranego przez firmę pakietu. Wirtualna Centrala posiada duże pakiety, które dedykowane są w większości większym firmom mają nielimitowane liczby numerów, które muszą działać na systemie Wirtualnej Centrali. Jednak przy niższych pakietach określa to cennik. Co ważne – centrala telefoniczna to narzędzie dopasowywane zawsze pod indywidualne potrzeby klientów. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie na potrzeby Twoje i Twojej firmy.
Jako firma świadcząca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla firm, świadczymy i zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów. Dlatego konfiguracja i dostosowywanie wszelkich oferowanych systemów leży po naszej stronie. Bez względu czy wybrana zostanie Wirtualna Centrala, VoIP czy Infolinia medyczna.
Tak, wystarczy podłączyć stare telefony analogowe do bramki VoIP. Wtedy też każde urządzenie będzie mogło mieć swój numer wewnętrzny.
Centrala telefoniczna VoIP, bramka VoIP, telefon VoIP – to tylko część naszej oferty. Skontaktuj się z nami, by poznać naszą pełną ofertę.
Formularz kontaktowy
Przetestuj teraz! za darmo!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.
Słownik pojęć
Wirtualna Centrala znana również jako Centrala Telefoniczna lub telefonia dla firm to narzędzie telekomunikacyjne, które służy do sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co daje duży komfort pracy Infolinii, a jego liczne funkcje tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń, czy dostęp do historii połączeń usprawnią pracę każdego działu do obsługi klientów.
Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie całej infolinii.
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, która umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości za pośrednictwem sieci internetowej. VoIP to współczesna alternatywa dla tradycyjnych technologii analogowych. VoIP obniża koszty połączeń oraz daje możliwość zdalnego i elastycznego czasu pracy. VoIP nie wymaga inwestycji w drogie sprzęty, ponieważ z usług VoIP można korzystać przy pomocy laptopa, telefonu komórkowy. VoIP znany jest również jako telefonia internetowa lub telefonia IP.
Więcej o tym co możesz zyskać dzięki VoIP, znajdziesz TUTAJ.
Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, bo oczekujący na połączenie będzie miał szansę wysłuchać przygotowanego komunikatu głosowego oraz otrzyma informację o miejscu, które zajmuje w kolejce.
Zainteresowało Cię kolejkowanie połączeń? Więcej informacji o tej funkcji znajdziesz TUTAJ.
IVR to system telekomunikacyjny, który umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej poprzez przygotowane komunikaty głosowe (drzewko IVR). IVR jest niezbędnym elementem każdej infolinii, dzięki któremu ułatwisz i usprawnisz obsługę klientów.IVR wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center.
Więcej o IVR znajdziesz TUTAJ.
Infolinia w firmie to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.