IVR

IVR system zapowiedzi głosowych

IVR, czyli Interactive Voice Response to schemat komunikatów na infolinii, który usprawnia jej funkcjonowanie poprzez przeprowadzenie klienta przez interaktywne menu głosowe.

Postaw na pełną automatyzację swojej infolinii i usprawnij obsługę klientów w swojej firmie. Z pomocą naszych specjalistów stworzysz odpowiedni scenariusz IVR i tym samym wprowadzisz swój call center na wyższy poziom obsługi.

czas - lata doświadczenia
lat
doświadczenia
zaufanie - ilość klientów, którzy zaufali usługom firmy Telestrada
+
klientów biznesowych
profesjonalna obsługa - ilość minut poświęconym Klientom Telestrady
mln
minut zrealizowanych w 2021 r.
Ilość aktywnych kart
+
aktywnych kart SIM

Korzyści dla Twojej firmy

Automatyzacja obsługi klienta

Na pewno znasz już swoich klientów i jesteś w stanie określić, w jakiej sprawie najczęściej dzwonią. Pewnie większość tematów jesteś w stanie załatwić od razu, automatycznie więc, zamiast czekać na połączenie z konsultantem, klient będzie mógł uzyskać wszelkie informacje dzięki interaktywnemu menu.

Ankiety telefoniczne

Ankietowanie swoich klientów nigdy nie było tak proste! Wystarczy, że nagrasz odpowiedni komunikat głosowy, a po zakończonej rozmowie z konsultantem system IVR oddzwoni do rozmówcy i zada mu kilka pytań.

Obniżenie kosztów utrzymania call center

Dzięki interaktywnemu menu głosowemu Twoi klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje w danej sprawie bez konieczności rozmowy z konsultantem. Dzięki takiej automatyzacji obsługi nie musisz budować dużego działu call center.

Szybkie przekierowania do właściwego działu

Zadowolony klient to szybko i profesjonalnie obsłużony klient. Najlepiej, jeżeli trafi od razu w odpowiednie miejsce, do konkretnego konsultanta lub działu, w którym chce załatwić daną sprawę. Dobrze zorganizowany system IVR pomoże w prosty i szybki sposób połączyć Twojego klienta z odpowiednią osobą.

Zmiana scenariusza IVR w dowolnym momencie

Scenariusz IVR, jego funkcje i komunikaty głosowe możesz zmieniać w każdym momencie. Warto jednak dokładnie przemyśleć całą strukturę swojego interaktywnego menu przed wdrożeniem poprawek.

Całodobowa dostępność usługi IVR

Godziny pracy Twojej firmy to już nie problem, ponieważ system IVR nigdy nie kończy swojej pracy! Jeśli klient będzie chciał dodzwonić się w późniejszych godzinach, mimo wszystko zostanie obsłużony i z sukcesem załatwi najważniejsze sprawy, dzięki automatyzacji IVR.

Poznaj nasze usługi

Infolinia
dla firm

IVR, kolejkowanie połączeń, nagrywanie rozmów, lista do oddzwonienia i wiele więcej funkcji!
Więcej

Infolinia
medyczna

Komunikaty głosowe, menu, powiadomienia SMS, nagrywanie rozmów i wiele więcej funkcji!
Więcej

Telefonia
VoIP

Centralki VoIP, Telefonia internetowa, Telefony VoiP, SIP Trunk i wiele więcej funkcji!
Więcej

Widget
call back

Szybkie połączenia przez www, Wirtualne Działy, pełna historia połączeń i wiele więcej funkcji!
Więcej

Abonament
GSM dla firm

Najtańszy abonament NO LIMIT dla firm i internet mobilny aż do 300 GB!
Więcej

Na czym polega usługa IVR?

1. Skontaktuj się z nami! Porozmawiamy o potrzebach Twojej firmy i pomożemy Ci przygotować idealną strategię na IVR w Twojej firmie.

2. Przetestujesz sobie schemat przed wdrożeniem, naniesiemy ewentualne poprawki i tyle!

3. Po wdrożeniu będziesz mógł cieszyć się niezawodnym systemem IVR, ograniczysz koszty utrzymania call center i będziesz miał pewność, że każdy klient zostanie obsłużony!

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Skontaktuj się z nami!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.