IVR system
zapowiedzi głosowych
IVR, czyli Interactive Voice Response to schemat komunikatów na infolinii, który usprawnia jej funkcjonowanie poprzez przeprowadzenie klienta przez interaktywne menu głosowe.
Z pomocą naszych specjalistów stworzysz odpowiedni scenariusz IVR i tym samym wprowadzisz swój call center na wyższy poziom obsługi.
Poznaj główne korzyści IVR
- Automatyzacja obsługi klienta
Dzięki IVR zautomatyzujesz obsługę swoich klientów. Szybciej załatwią swoje sprawy i nie będą musieli czekać na połączenie z konsultantem.
- Zmiany na scenariuszu IVR
Scenariusz IVR, jego funkcje i komunikaty głosowe możesz zmieniać i dostosowywać do potrzeb klientów w dowolnym momencie.
-
IVR nigdy
nie zasypia
System IVR nigdy nie kończy swojej pracy! Klient zostanie obsłużony o dowolnej porze i załatwi najważniejsze sprawy, dzięki automatyzacji IVR.
- Obniżenie kosztów call center
Klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje bez konieczności rozmowy z konsultantem. Dzięki IVR nie musisz budować dużego działu call center.

Jak zamówić system IVR?
Skontaktuj się z nami! Porozmawiamy o potrzebach twojej firmy i pomożemy ci przygotować idealną strategię na IVR.
Przetestujesz schemat w wersji demo przed wdrożeniem, naniesiemy ewentualne poprawki i gotowe!
Poznaj główne funkcje
System IVR
Ustaw odpowiednie komunikaty w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie.
Klienci o nas




Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do twoich oczekiwań.