IVR system zapowiedzi głosowych
IVR, czyli Interactive Voice Response to schemat komunikatów na infolinii, który usprawnia jej funkcjonowanie poprzez przeprowadzenie klienta przez interaktywne menu głosowe.
Postaw na pełną automatyzację swojej infolinii i usprawnij obsługę klientów w swojej firmie. Z pomocą naszych specjalistów stworzysz odpowiedni scenariusz IVR i tym samym wprowadzisz swój call center na wyższy poziom obsługi.
Korzyści dla Twojej firmy
Automatyzacja obsługi klienta
Na pewno znasz już swoich klientów i jesteś w stanie określić, w jakiej sprawie najczęściej dzwonią. Pewnie większość tematów jesteś w stanie załatwić od razu, automatycznie więc, zamiast czekać na połączenie z konsultantem, klient będzie mógł uzyskać wszelkie informacje dzięki interaktywnemu menu.
Ankiety telefoniczne
Ankietowanie swoich klientów nigdy nie było tak proste! Wystarczy, że nagrasz odpowiedni komunikat głosowy, a po zakończonej rozmowie z konsultantem system IVR oddzwoni do rozmówcy i zada mu kilka pytań.
Obniżenie kosztów utrzymania call center
Dzięki interaktywnemu menu głosowemu Twoi klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje w danej sprawie bez konieczności rozmowy z konsultantem. Dzięki takiej automatyzacji obsługi nie musisz budować dużego działu call center.
Szybkie przekierowania do właściwego działu
Zadowolony klient to szybko i profesjonalnie obsłużony klient. Najlepiej, jeżeli trafi od razu w odpowiednie miejsce, do konkretnego konsultanta lub działu, w którym chce załatwić daną sprawę. Dobrze zorganizowany system IVR pomoże w prosty i szybki sposób połączyć Twojego klienta z odpowiednią osobą.
Zmiana scenariusza IVR w dowolnym momencie
Scenariusz IVR, jego funkcje i komunikaty głosowe możesz zmieniać w każdym momencie. Warto jednak dokładnie przemyśleć całą strukturę swojego interaktywnego menu przed wdrożeniem poprawek.
Całodobowa dostępność usługi IVR
Godziny pracy Twojej firmy to już nie problem, ponieważ system IVR nigdy nie kończy swojej pracy! Jeśli klient będzie chciał dodzwonić się w późniejszych godzinach, mimo wszystko zostanie obsłużony i z sukcesem załatwi najważniejsze sprawy, dzięki automatyzacji IVR.
Poznaj nasze usługi
Infolinia
dla firm
Infolinia
medyczna
Telefonia
VoIP
Widget
call back
Abonament
GSM dla firm
Na czym polega usługa IVR?
1. Skontaktuj się z nami! Porozmawiamy o potrzebach Twojej firmy i pomożemy Ci przygotować idealną strategię na IVR w Twojej firmie.
2. Przetestujesz sobie schemat przed wdrożeniem, naniesiemy ewentualne poprawki i tyle!
3. Po wdrożeniu będziesz mógł cieszyć się niezawodnym systemem IVR, ograniczysz koszty utrzymania call center i będziesz miał pewność, że każdy klient zostanie obsłużony!
Klienci o nas
Formularz kontaktowy
Skontaktuj się z nami!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.