Ankietowanie połączeń
Ankietowanie i badanie satysfakcji swoich klientów daje możliwość szybkiej reakcji i wykrycia najsłabszych elementów oferowanych produktów czy usług. Badanie poziomu zadowolenia klientów i zbieranie ich opinii na pewno przyczyni się do rozwoju twojego biznesu jak i podniesie jakość pracy Biura Obsługi Klienta.

Wyższa jakość obsługi klienta!
Zdobywaj cenne informacje podczas rozmowy z klientem! Dzięki rozbudowanym formularzom konsultanci mogą sprawnie ankietować swoich klientów w trakcie rozmowy telefonicznej. Co ważne: z ankiet możesz korzystać bez limitu!
Ankietowanie połączeń pozwoli ci na:
- Poprawienie jakości obsługi klienta.
- Wdrożenie szkoleń dla konsultantów, np. z trudnych sytuacji z klientem.
- Zwiększenie sprzedaży.
- Przyśpieszenie obsługi klienta.
- Rozwijanie i rozbudowywanie oferty firmy.

Poznaj inne funkcje!
Kolejkowanie połączeń
Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient.
600+ mln
Zrealizowanych minut w 2022 roku
17 200 +
Uruchomionych stanowisk
20 lat
Doświadczenia w branży
5200 +
Klientów biznesowych
Klienci o nas




Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.