Odpowiedzi na często zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Państwa zestaw najczęściej zadawanych pytań, wraz ze szczegółowymi odpowiedziami na nie. Potrzebujesz dodatkowych informacji – napisz do nas! 

Zastanawiasz się nad Wirtualną Centralą? Załóż bezpłatne konto!

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Państwa zestaw najczęściej zadawanych pytań, wraz ze szczegółowymi odpowiedziami na nie. Potrzebujesz dodatkowych informacji – napisz do nas! 

Zastanawiasz się nad Wirtualną Centralą? Załóż bezpłatne konto!

Wirtualna Centrala

Co to jest Wirtualna Centrala?

Wirtualna Centrala to system do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, który w całości zawarty jest w chmurze. To najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku i jednocześnie odpowiedź na przestarzałe już systemy call center. Wirtualna Centrala posiada wszelkie funkcje potrzebne do poprawnego i sprawnego funkcjonowania infolinii poprzez wirtualne numery telefonu bez konieczności zakupu drogich rozwiązań analogowych, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Wirtualna Centrala daje nam swobodę działania nawet przy pracy zdalnej, bo jedyne czego potrzebujesz do pracy to telefon (nawet komórkowy) i dostęp do Internetu – nic więcej. Wirtualna Centrala to narzędzie umożliwiające nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, ustawienia zapowiedzi głosowych. Centrala telefoniczna to rozwiązanie, które sprawi, że obsługa klientów w Twojej firmie będzie na jeszcze wyższym poziomie. Przetestuj za darmo!

Co to jest VoIP?

Co to VoIP? VoIP to technologia wykorzystywana do wykonywania połączeń za pomocą telefonu voip w oparciu o sieć Internetową. Centrala telefoniczna VoIP skonstruowana jest tak, że nawet wewnątrz firmy pracownicy mogą kontaktować się ze sobą całkowicie za darmo bez konieczności obciążania nadajników głosowych używając łatwego w obsłudze telefonu VoIP. To świetne rozwiązanie dla mobilnych firm i sprawdza się także przy pracy nawet poza granicami kraju dzwoniąc z telefonu komórkowego. Tak samo, jak w przypadku Wirtualnej Centrali, aby korzystać z telefonu VoIP  wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu. Centrala VoIP często nazywana jest jako telefon internetowy lub telefon IP.

Co to jest IVR lub IVRS?

Co to IVR? To nic innego jak przygotowane wcześniej komunikaty głosowe, które usłyszy osoba dzwoniąca na infolinię. Dzięki komunikatom IVR każdy, kto próbuje dodzwonić się na infolinię ma możliwość przejść przez menu głosowe i wybrania odpowiedniego działu lub sprawy, którą chcę załatwić. Ta funkcja zdecydowanie usprawnia infolinię i znacznie skraca czas oczekiwania na połączenie.

Wirtualna Centrala posiadając funkcję IVR, umożliwia modyfikację oraz zmianę ustawień w każdym momencie.

Czy w przypadku korzystania z usług innego operatora mogę zdecydować się na wdrożenie systemu Wirtualnej Centrali?

Tak, Wirtualna Centrala może zostać wdrożona, nawet gdy korzystasz z usług innego operatora, jednak zalecamy sprawdzenie czy operator przy przekierowaniu ruchu będzie naliczał opłaty dodatkowe. Naszą przewagą jest indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego najlepiej jest skontaktować się z nami w celu omówienia szczegółów. 

Dodatkowo, gdy zdecydujesz się na wdrożenie Wirtualnej Centrali w swojej firmie, centrala telefoniczna VoIP skonfigurowana zostanie przez nas za darmo! 

Wirtualna Centrala, a liczba wpiętych telefonów.

Ilość wpiętych telefonów uzależniony jest od wybranego przez firmę pakietu.  Wirtualna Centrala posiada duże pakiety, które dedykowane są w większości większym firmom mają nielimitowane liczby numerów, które muszą działać na systemie Wirtualnej Centrali. Jednak przy niższych pakietach określa to cennik. Co ważne – centrala telefoniczna to narzędzie dopasowywane zawsze pod indywidualne potrzeby klientów. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie na potrzeby Twoje i Twojej firmy. 

Wirtualna Centrala i VoIP - konfiguracja systemów po stronie usługodawcy, czy klienta?

Jako firma świadcząca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla firm, świadczymy i zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów. Dlatego konfiguracja i dostosowywanie wszelkich oferowanych systemów leży po naszej stronie. Bez względu czy wybrana zostanie Wirtualna Centrala, VoIP czy Infolinia medyczna. 

Czy będzie widoczna historia połączeń?

Tak. Wirtualna Centrala jest swojego rodzaju pełną bazą danych o wykonywanych połączeniach IVR – zarówno przychodzących i wychodzących. Panel klienta Wirtualnej Centrali umożliwia również wygenerowanie raportów wszystkich połączeń.

Czy centrala VoIP obsłuży stare telefony analogowe?

Tak, wystarczy podłączyć stare telefony analogowe do bramki VoIP. Wtedy też każde urządzenie będzie mogło mieć swój numer wewnętrzny. Centrala telefoniczna VoIP, bramka VoIP, telefon VoIP – to tylko część naszej oferty. Skontaktuj się z nami, by poznać naszą pełną ofertę.

Czy do systemu VoIP możesz podpiąć Wirtualną Centralę?

Tak. Nasze systemy są ze sobą zintegrowane, więc bez problemu Wirtualna Centrala będzie działać i współgrać z systemem VoIP. Po zamówieniu usługi, o nic więcej nie będziesz musiał się martwić! Kompleksowo zajmiemy się zamówieniem. Wirtualna Centrala i centrala telefoniczna voip zostanie przez nas zintegrowana przy doborze odpowiednich urządzeń, tj. telefon VoIP.  Dodatkowo zabezpieczymy Twoją infolinię przy pomocy redundancji, o której więcej dowiesz się z tego artykułu.

Czy przechodząc na naszą Wirtualną Centralę utracisz dotychczasowe zapowiedzi?

Nie. Wirtualna Centrala od Telestrady jest narzędziem stworzonym dla użyteczności naszych klientów, dlatego zadbaliśmy również o łatwość przejście ze starszych systemów na nowsze, bez utraty żadnych danych, zapowiedzi IVR czy schematów IVR.

Czy urządzenia od kilku producentów będą ze sobą kompatybilne?

Tak, nie ma przeciwwskazań do korzystania z urządzeń od kilku producentów. Trzeba mieć na uwadze jedynie fakt, że ich konfiguracja może wydłużyć proces wdrożenia usług Wirtualnej Centrali, czy telefonii VoIP.

Dlaczego warto korzystać urządzeń jednego producenta?

Korzystając z urządzeń od jednego producenta, które dedykowane są pod dane usługi typu “centrala telefoniczna VoIP” mamy gwarancję pełnej zgodności ich pracy. Dodatkowo konfiguracja tych urządzeń jest prosta i szybka. Odmienna sytuacja może wystąpić w momencie posiadania urządzeń różnych marek. Kompatybilność urządzeń i konfiguracja wybranych systemów może okazać się trudniejsza, co jednak nie wyklucza ich poprawnego działania. Zalecamy zatem, by korzystać z dedykowanych urządzeń, aby Wirtualna Centrala, VoIP oraz inne systemy działały prawidłowo. Jeśli jednak czujesz, że potrzebujesz w tym zakresie pomocy – skontaktuj się ze specjalistami.

Czy posiadamy w swojej ofercie smartfony?

Tak. Ofertę dostosowujemy indywidualnie pod potrzeby klienta, dlatego zachęcamy do kontaktu z działem obsługi klienta w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

Czy pomagamy w konfiguracji numerów VoIP na systemach iOS?

Owszem, tak! Bez problemu podczas konfiguracji usług w systemach VoIP pomagamy naszym klientom w konfiguracji zarówno na systemach iOS jak i Android. Do tego celu proponujemy również pobranie jednorazowo płatnej aplikacji, która świetnie radzi sobie z naszym oprogramowaniem i daje gwarancję poprawności działania usług w telefonii VoIP.

Czy istnieje możliwość udostępnienia danych do integracji na etapie testów naszych usług?

Tak, każda faza testów jest niezwykle istotna w kwestii zagwarantowania naszym klientom w pełni poprawnego funkcjonowania systemu infolinii. Dlatego, na ich etapie już integrujemy nasz system Wirtualnej Centrali lub centrali telefonicznej VoIP z systemem klienta po to, żeby mieć pewność przy finalnej instalacji, że wszystko działa bez zarzutu.

Czy pomagamy przy integracji systemów?

Tak. Nasz dział techniczny w porozumieniu i przy współpracy z działem IT klienta integruje system Telestrada S.A. z obowiązującym w danej firmie. Cały proces odbywa się zdalnie bez konieczności angażowania w niego dużej ilości osób.

Czy przeprowadzamy zdalne szkolenia pracowników z systemu?

Tak. Każdorazowo po zakupieniu usługi indywidualnie szkolimy pracowników danej firmy w zakresie obsługi i funkcjonalności systemu infolinii. Chętnie odpowiadamy na wszystkie pytania i na kilku przykładowych sytuacjach staramy się w jasny sposób przekazać całą wiedzę. W razie, jeżeli pojawią się pytania po odbyciu szkolenia, wtedy już telefonicznie lub e-mailowo udzielamy wszelkich, niezbędnych informacji.

Na jaki czas jest zawierana umowa?

Umowa zawierana jest w zależności od preferencji i potrzeb klienta. Umowy konstruowane są bardzo indywidualnie i nie mają ograniczenia czasowego. To, na ile podpiszemy umowę z klientem zależy wyłącznie od jego zapotrzebowania na korzystanie z naszych usług. Zwykle podpisujemy umowy na czas nieokreślony, ale na życzenie klienta możemy podpisać umowę terminową.

Jak działa wirtualna usługa?

Usługa wirtualna to rozwiązanie, które zastępuje fizyczne centrale z dostępem do zarządzania online i nieograniczoną możliwością jednoczesnych połączeń wychodzących i przychodzących. Wirtualna Centrala zawarta w chmurze zawiera szereg funkcjonalności optymalizacyjnych oraz usprawniających obsługę klienta, m.in. poprzez nagrywanie połączeń, kolejkowanie, wysyłkę SMS-ów, ustawienie komunikatów głosowych, itp. To, że cały system infolinii oparty jest na serwerze w chmurze oznacza, że klient nie musi martwić się o utrzymanie drogich, dużych serwerowni.

Jak to jest, że istnieje możliwość dodzwonienia się dowolnej ilości klientów i każdy z nich nie będzie słyszał zajętego numeru?

Odpowiedzią jest Wirtualna Centrala, a konkretnie jej funkcja kolejkowania połączeń przychodzących, która jest jednym z głównych i powszechnie stosowanych rozwiązań, aby nie stracić potencjalnego klienta w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem infolinii. Dzwoniący zamiast sygnału zajętości usłyszy komunikat głosowy o miejscu, jakie zajmuje w kolejce oczekujących na połączenie i tym samym jest w stanie podjąć decyzję czy ma czas, aby chwilę poczekać.

Często stosowanym rozwiązaniem jest też wdrożenie menu głosowego IVR, które konkretnie prowadzi dzwoniącego do odpowiedniego działu bez konieczności zajmowania kolejki do głównej infolinii i wtedy daje to gwarancję, że szybciej załatwi sprawę w jakiej dzwoni.

Czy w ramach państwa usługi nadal możemy korzystać z dotychczasowej naszej centrali?

Jest to zależne jakim modelem centrali telefonicznej klient dysponuje. Wystarczy wysłać do naszych ekspertów wiadomość z modelem centrali telefonicznej, a oni przygotują gotowe rozwiązania dostosowane do potrzeb firmy.

Co się stanie po zakończeniu współpracy, numer po np. dwóch latach będzie już znany, czy istnieje możliwość jego przejęcia i podłączenia do własnego rozwiązania.

Tak, posiadany numer jest własnością klienta, więc po rozwiązaniu umowy przekazujemy wszystkie dane do podłączenia na własnych rozwiązaniach.

Co się stanie po zakończeniu współpracy, numer po np. dwóch latach będzie już znany, czy istnieje możliwość jego przejęcia i podłączenia do własnego rozwiązania.

Tak, posiadany numer jest własnością klienta, więc po rozwiązaniu umowy przekazujemy wszystkie dane do podłączenia na własnych rozwiązaniach.

Czy istnieje możliwość integracji państwa platformy z naszym systemem medycznym?

Tak, udostępniamy API, które umożliwia pełną integrację Centrali z systemami medycznymi i nie tylko, co wpłynie pozytywnie na rejestrację medyczną, oraz wzrost efektywności infolinii medycznej.

Czym skutkuje wyłączenie usługi dodatkowej jeżeli nie będzie na ten moment już nam potrzebna i czy ponownie w każdym momencie możemy ją włączyć? Jak to się odbywa?

Dodatkową usługę infolinii możemy włączyć i wyłączyć w każdej i dowolnej chwili. W momencie, gdy usługa dodatkowa była włączana przy uruchamianiu systemu nie musimy podpisywać aneksu.

Ile osób może mieć własne loginy i hasła? Nie ma ograniczeń? Czy każdej z nich można nadać uprawnienia stosowne do zajmowanego stanowiska?

Tak, ilość użytkowników zależna jest od pakietu Wirtualnej Centrali na jaki zdecyduje się firma, ale bez względu na ich liczbę nasz system działa w oparciu o hierarchię uprawnień, którą dostosowuje się już indywidualnie.

Czy przy podpisaniu umowy na dłuższy czas jest jakiś upust?

Nasze usługi i ich ceny są na tyle optymalne, że bez względu na okres podpisania umowy obowiązują cały czas. W przypadku, kiedy rozmawiamy o upuście, to już jest kwestia indywidualnej wyceny, którą przygotowujemy bezpłatnie po zbadaniu potrzeb i możliwości finansowych firmy. Dobieramy usługi w taki sposób, żeby spełniły możliwie wszystkie oczekiwania naszych klientów za niewielkie pieniądze.

Czym różni się państwa Wirtualna Centrala od innych central posiadających możliwość włączenia podobnych funkcjonalności?

Wirtualna Centrala oferowana przez Telestrada S.A. dostosowana jest zawsze do indywidualnych potrzeb klienta. Zaczynając od numerów głównych przez schematy kierowania połączeń i numery po urządzenia końcowe. Klient otrzymuje od nas indywidualne wsparcie opiekuna na każdym etapie funkcjonowania usługi oraz specjalnie przygotowany pod potrzeby cennik usług. Wyróżnia nas też szybkość wdrożenia – Wirtualna Centrala może zostać wdrożona przez nas już w ciągu kilku godzin! Do tego klient przed podpisaniem umowy ma możliwość testowania usługi infolinii na stworzonym indywidualne dla niego projekcie. W chwili gdy nastąpi akceptacja, dopiero podpisujemy umowę. Wirtualna Centrala to szereg usług, które zostały opisane tutaj. 

Telefonia VoIP

Na czym polega działanie VoIP?

Usługa VoIP polega na tym, że połączenia wychodzące i przychodzące wykonywane są przez Internet, a to sprawia, że rozmowy są bezpłatne i w znacznie lepszej jakości.

Czy do uruchomienia VoIP niezbędny jest zakup nowych sprzętów takich, jak centrale lub telefony?

Usługa VoIP nie działa na telefonach analogowych. Dlatego, jeżeli nie posiadasz telefonów VoIP, wówczas konieczny będzie ich zakup w pakiecie z abonamentem. Jeżeli natomiast posiadasz już odpowiednie telefony, to dobierzemy odpowiednią usługę do Twoich potrzeb bez konieczności kupowania nowego sprzętu.

W jaki sposób zamówić usługę z telefonem VoIP?

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 720 580 580 lub wyślesz formularz kontaktowy. Podczas procesu składania zamówienia nasi Konsultanci przeprowadzą z Tobą krótki wywiad, po to aby poznać Twoje potrzeby i pomóc w wyborze najlepszego abonamentu.

Posiadam już telefon VoIP i usługę w innej sieci. Czy mogę zmienić Operatora i zamówić samą usługę bez urządzenia?

Tak, jak najbardziej. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 720 580 580 lub wyślesz formularz kontaktowy, a dopasujemy dla Ciebie ofertę indywidualną bez sprzętu, a przeniesieniem numeru również zajmiemy się za Ciebie.

Po co mi VoIP? Mam teraz firmowy telefon stacjonarny i jestem zadowolony.

Dzięki technologii cyfrowej VoIP obniżysz rachunki za telefon w swojej firmie, a jednocześnie poprawisz jakość połączeń wychodzących. Wybierając ofertę call voip płacisz tylko jedną, stałą kwotę abonamentu za usługę i sprzęt, bo połączenia internetowe są za darmo. To najlepsze i najtańsze rozwiązanie dla firm.

Więcej ciekawych treści znajdziesz na naszym blogu!

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.