Czym jest VoIP?
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.
VoIP - Telefon internetowy
To znaczne obniżenie kosztów dla Twojej firmy, a jednocześnie dużo większe możliwości. Jedyne, co musisz posiadać aby korzystać z technologii VoIP, to stabilne łącze internetowe.
5000+ klientów biznesowych
Korzyści VoIP dla Twojej firmy
Obniżenie kosztów i darmowe połączenia
Obniżenie kosztów dotyczy nie tylko połączeń krajowych, ale także międzynarodowych. Dodatkowo połączenia w ramach sieci są zupełnie za darmo. W cenniku nie znajdziemy np. opłat za roaming, które dla wielu firm mogą być poważnym obciążeniem.
Lepsza jakość połączeń
Połączenia głosowe wykonywane w technologii VoIP charakteryzują się wysoką jakością. W technologii VoIP nie ma miejsca na problemy z pogłosem czy przerywanie połączeń, jak w przypadku telefonii analogowej. Wystarczy, że posiadasz stabilne łącze internetowe.
Tańsze rozmowy międzynarodowe
Telefonia VoIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu, a nawiązanie połączenia międzynarodowego, czy w roamingu jest znacznie tańsze, niż w tradycyjnej telefonii analogowej czy komórkowej.
Nowoczesny i gotowy do użycia telefon VoIP
W call voip otrzymujesz w pełni skonfigurowane urządzenie (telefon VoIP), które po podłączeniu do sieci będzie gotowe do pracy. Możesz też korzystać z usługi bez wymiany sprzętu, wystarczy smartfon, komputer lub zwykły telefon analogowy i bramka VoIP.
Dzwonisz niezależnie od lokalizacji
Pracownicy mają dostęp do numerów pracowniczych w dowolnym miejscu i mogą korzystać z dowolnych urządzeń. Nie ma żadnych przeszkód aby korzystać z konta SIP z telefonu biurkowego w firmie, a w domu lub w innym miejscu na komputerze czy telefonie komórkowym.
Przypisanie kilku numerów do jednego urządzenia
W tradycyjnej telefonii na jednym urządzeniu możesz przyjmować połączenia przychodzące tylko na jeden numer, w telefonii VoIP nie ma takich ograniczeń. Możesz skierować połączenia do jednego telefonu IP pod kilkoma numerami.
W abonamencie call voip otrzymasz
Telefon
VoIP
Połączenia
bez limitu
Wsparcie
techniczne
Billing
online
Sprawdź cennik VoIP
SIP 30
- 30 minut do wszystkich
komórkowych i stacjonarnych
w kraju - Wsparcie techniczne
-
-
- Cena dla 1 konta SIP
SIP NO LIMIT
- NO LIMIT do wszystkich
komórkowych i stacjonarnych
w kraju - Wsparcie techniczne
-
-
- Cena dla 1 konta SIP
SIP NO LIMIT PREMIUM
- NO LIMIT do wszystkich
komórkowych i stacjonarnych
w kraju - Wsparcie techniczne Premium
- Menu tonowe, IVR i wirtualny fax
- Kolejkowanie i nagrywanie rozmów
- Cena dla 1 konta SIP
Telefony VoIP w abonamencie
Na jakich urządzeniach działa VoIP?
Potrzebujesz więcej rozwiązań?
Centralka telefoniczna VoIP
Chcesz sam zadbać o bezpieczeństwo danych i prowadzonych rozmów? Wybierz Centralę telefoniczną VoIP, dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb.
SIP Trunk
Jeśli w Twojej firmie pracownicy prowadzą kilkadziesiąt rozmów jednocześnie połącz swoją centralkę telefoniczną rozwiązaniem SIP trunk. SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich jednoczesnych połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych.
Dodatkowe funkcje, które usprawnią obsługę klienta
Menu
wyboru
Nagrywanie
rozmów
Kolejkowanie
połączeń
Zapowiedzi
głosowe
Klienci o nas
Więcej o VoIP
Wirtualny numer telefonu – czy warto?
Wirtualny numer usprawnia komunikację w firmie oraz obsługę klienta. Tak naprawdę dla osoby dzwoniącej korzystanie z niego nie jest związane z żadnymi zmianami. Jednak już dla firmy to duże udogodnienie, którego skuteczność oraz pozytywne efekty są dostrzegalne przez klientów.
5 najlepszych aplikacji do połączeń VoIP
Jedną z największych zalet telefonii internetowej VoIP jest jej mobilność. Dzięki darmowym aplikacjom na telefony, komputery i tablety korzystanie z VoIP jest niezwykle proste i staje się coraz bardziej popularne w środowisku biznesowym. Poznaj jedne z najlepszych, bezpłatnych aplikacji, które umożliwią Ci swobodne wykonywanie połączeń VoIP.
Po co Twojej firmie ticketing system?
W pierwszej kolejności należy wyjaśnić, czym właściwie jest ticketing? Jakie funkcje posiada ticketing system? Czy warto wdrożyć system ticketowy do swojej firmy? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych znajdziesz w tym artykule!
Słownik pojęć
Centrala Telefoniczna VoIP – Rozwiązanie alternatywne do tradycyjnej centrali analogowej w oparciu o infrastrukturę kablową. Centrala voip opiera się na połączeniach przez sieć internetową i pozwala na wdrożenie wielu zaawansowanych rozwiązań, w tym nagrywania rozmów, kolejkowania połączeń czy generowania dowolnych raportów. Centrala VoIP to także większa mobilność i elastyczność. W przypadku zmiany siedziby firmy, centralę można przenieść w dowolne miejsce.
Protokół SIP (Session Initiation Protocol) – protokół inicjowania sesji, który odpowiedzialny jest za zestawienie połączenia między dwoma lub wieloma użytkownikami. Każdy użytkownik posiada swój własny, unikalny adres SIP.
Wirtualna Centrala znana również jako Centrala Telefoniczna. To narzędzie telekomunikacyjne służy do sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co daje duży komfort pracy Infolinii, a jego liczne funkcje tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń, czy dostęp do historii połączeń, lista do oddzwonienia, książka telefoniczna, itd. usprawnią obsługę klientów.
Redundacja jest niezwykle pożądaną cechą w miejscach, gdzie awaria jednego elementu może sparaliżować pracę całego systemu. Jest to tzw. „dmuchanie na zimno”, dzięki któremu w przypadku wykrycia niedostępności pewnej usługi, zastępowana jest ona automatycznie przez inny element.
System redundancyjny znany również jako system zastępczy w centrali telefonicznej występuje w przypadku wystąpienia braku odpowiedzi głównego serwera. Pojawienie się ewentualnej awarii w takim przypadku w żaden sposób nie wpłynie na działalność infolinii, ponieważ drugi, bliźniaczy serwer zastępuje rolę głównego i automatycznie przejmuje jego wszystkie funkcje.
SIP Trunk – usługa realizowana w oparciu o protokół SIP oraz kanał wirtualny (Trunk) z wykorzystaniem łącza internetowego. SIP Trunk zapewnia możliwość realizacji wielu połączeń jednocześnie, bez utraty jakości rozmów.
Bramka VoIP – bramka do telefonu analogowego, dzięki której możesz nawiązać połączenie VoIP. Sygnał analogowy jest przetwarzany na cyfrowe pakiety danych, a następnie następuje jego odszyfrowywanie.
Softphone – dedykowana aplikacja/oprogramowanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych VoIP. Wystarczy zainstalować oprogramowanie na komputerze, podłączyć słuchawki i mikrofon, a komputer będzie mógł pełnić rolę telefonu internetowego.
Grandstream to producent urządzeń do komunikacji głosowej i wideo IP, nadzoru wideo, bram i analogowych kart telefonicznych oraz urządzeń IP-PBX. Produkty firmy Grandstream obecne są na rynku od 2002 roku. Cechują się wysoką jakością oraz innowacyjnością rozwiązań, co potwierdzają telefony w abonamencie dostępne w usłudze VoIP od Telestrada S.A.
Formularz kontaktowy
Przetestuj za darmo! teraz!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.