Co to jest VoIP?

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.

Co to jest VoIP?

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.

VoIP - Telefon internetowy

To znaczne obniżenie kosztów dla Twojej firmy, a jednocześnie dużo większe możliwości. Jedyne, co musisz posiadać aby korzystać z technologii VoIP, to stabilne łącze internetowe.

Testuj telefonię VoIP za darmo!

Załóż darmowe konto VoiP

Wypełnij formularz

Uzupełnij i prześlij nam krótki formularz do przygotowania darmowego i odpowiedniego dla twojej firmy konta testowego. 

Korzystaj 30 dni bezpłatnie z telefonii VoIP ze wszystkimi funcjami

Utworzymy konto testowe

Utworzymy twojej firmie konto testowe na 30 dni z dostępem do wszystkich, możliwych funkcji. Przetestuj je ze swoim zespołem!

Najtańszy system VoIP dla Twojej firmy. Testuj usługę VoIP przez 30 dni za darmo

Skonfigurujemy ustawienia

Twój indywidualny opiekun zadba o prawidłowe skonfigurowanie Wirtualnej Centrali na koncie testowym.

lat
doświadczenia
+
klientów biznesowych
mln
minut zrealizowanych w 2021 r.
+
aktywnych kart SIM

Korzyści VoIP dla Twojej firmy

Obniżenie kosztów i darmowe połączenia

Obniżenie kosztów dotyczy nie tylko połączeń krajowych, ale także międzynarodowych. Dodatkowo połączenia w ramach sieci są zupełnie za darmo. W cenniku usługi VoIP nie znajdziemy np. opłat za roaming, które dla wielu firm mogą być poważnym obciążeniem.

Lepsza jakość połączeń

Połączenia głosowe wykonywane w technologii VoIP charakteryzują się wysoką jakością. W technologii VoIP nie ma miejsca na problemy z pogłosem czy przerywanie połączeń, jak w przypadku telefonii analogowej. Wystarczy, że posiadasz stabilne łącze internetowe.

Tańsze rozmowy międzynarodowe

Telefonia VoIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu, a nawiązanie połączenia międzynarodowego, czy w roamingu jest znacznie tańsze, niż w tradycyjnej telefonii analogowej czy komórkowej.

Nowoczesny i gotowy do użycia telefon VoIP

W call voip otrzymujesz w pełni skonfigurowane urządzenie (telefon VoIP), które po podłączeniu do sieci będzie gotowe do pracy. Możesz też korzystać z usługi bez wymiany sprzętu, wystarczy smartfon, komputer lub zwykły telefon analogowy i bramka VoIP.

Dzwonisz niezależnie od lokalizacji

Pracownicy mają dostęp do numerów pracowniczych w dowolnym miejscu i mogą korzystać z dowolnych urządzeń. Nie ma żadnych przeszkód aby korzystać z konta SIP z telefonu biurkowego w firmie, a w domu lub w innym miejscu na komputerze czy telefonie komórkowym.

Przypisanie kilku numerów do jednego urządzenia

W tradycyjnej telefonii na jednym urządzeniu możesz przyjmować połączenia przychodzące tylko na jeden numer, w telefonii VoIP nie ma takich ograniczeń. Możesz skierować połączenia do jednego telefonu IP pod kilkoma numerami.

W abonamencie VoIP otrzymasz

Telefon VoIP

Po złożeniu zamówienia otrzymasz skonfigurowane przez nas i gotowe do pracy urządzenie VoIP.

No limit VoIP

W każdym z dostępnych planów VoIP otrzymasz darmowe i nielimitowane połączenia VoIP w kraju.

Serwis VoIP

Zarówno przed, jak i po wdrożeniu usługi VoIP możesz liczyć na wsparcie naszych techników. 

Billing VoIP

Wraz z usługą VoIP otrzymasz dostęp online do wszystkich billingów połączeń w ramach abonamentu.

Sprawdź cennik VoIP

SIP 30

15 zł + VAT/ mies.
  • 30 minut do wszystkich
    komórkowych i stacjonarnych
    w kraju
  • Wsparcie techniczne
  • Cena dla 1 konta SIP
  •  
  •  

SIP NO LIMIT

35 zł + VAT/ mies.
  • NO LIMIT do wszystkich
    komórkowych i stacjonarnych
    w kraju
  • Wsparcie techniczne
  • Cena dla 1 konta SIP
  •  
  •  

Zostaw swoje dane, a my wrócimy do Ciebie z najlepszą propozycją dopasowaną do twojej firmy.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Grandstream telefony VoIP w abonamencie

Telefon VoIP Grandstream GXV3380

Grandstream GXV3380

Wideotelefon GXV3380 oferuje bardzo wiele możliwości, które zadowolą najbardziej wymagających użytkowników przy bardzo rozsądnej cenie rozwiązania.

Grandstream DP720

Grandstream DP720 to bezprzewodowy telefon DECT VoIP, który pozwala użytkownikom zwiększyć mobilność komunikacji w biurze, magazynie lub domu.

Telefon VoIP Grandstream DP720
Telefon VoIP GrandstreamGXP2170

Grandstream GXP2170

Grandstream GXP2170 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw. Posiada do 12 linii, 6 kont SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.

Grandstream GXP2160

Grandstream GXP2160 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw, który posiada 6 przycisków linii SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.

Telefon VoIP Grandstream GXP2160

Potrzebujesz więcej
rozwiązań VoIP?

Centralka telefoniczna VoIP

Chcesz sam zadbać o bezpieczeństwo danych i prowadzonych rozmów? Wybierz Centralę telefoniczną VoIP, dopasujemy rozwiązanie do twoich potrzeb.

SIP Trunk w usłudze VoIP

Jeśli w twojej firmie pracownicy prowadzą kilkadziesiąt rozmów jednocześnie połącz swoją centralkę telefoniczną rozwiązaniem SIP trunk. SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich jednoczesnych połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych VoIP.

Dodatkowe funkcje, które usprawnią obsługę klienta

Kolejkowanie połączeń

Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient.

System IVR

Ustaw odpowiednie komunikaty w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie. 

Nagrywanie połączeń

Szkol swoich pracowników i rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Nagrywanie połączeń to niezbędne narzędzie.

Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Więcej o VoIP

Technologia VoIP znacznie zmienia komunikację biznesową

Aplikacja VoIP i jej wpływ na Twoją firmę w 2023 r.

VoIP przenosi połączenia głosowe w erę cyfrową dzięki takim rozwiązaniom innowacyjne funkcje, takie jak wizualna poczta głosowa, cyfrowe faksowanie, IVR, automatyczna sekretarka itp. Nagrywanie rozmów, grupy wyszukiwania rozmówców, przekazywanie połączeń itp. można skonfigurować w ciągu kilku minut dla poszczególnych osób, zespołów, a nawet całego biura.

Czytaj więcej
Jak dzwonić z komputera?

W jaki sposób dzwonić z komputera wykorzystując technologię VoIP?

Telefonia VoIP na komputerze jest zdecydowanie tańszą opcją niż telefony stacjonarne i często wysokie koszty abonamentów. Jeśli często dzwonisz do międzynarodowych klientów i potencjalnych klientów, to korzystanie z telefonu komórkowego może generować wysokie rachunki telefoniczne – szczególnie z opłat za połączenia międzynarodowe.

Czytaj więcej
Najlepsze programy VoIP

5 najlepszych programów VoIP na komputer

W tym artykule omówimy zalety oprogramowania VoIP, przedstawimy kluczowe funkcje VoIP i opiszemy 5 najlepszych aplikacji VoIP na PC, aby pomóc Ci zawęzić poszukiwania najlepszej platformy komunikacji biznesowej dla twojego zespołu.

Czytaj więcej

Więcej o VoIP - słownik pojęć

Wirtualna Centrala

Wirtualna Centrala znana również jako Centrala Telefoniczna lub telefonia dla firm to narzędzie telekomunikacyjne, które służy do sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co daje duży komfort pracy Infolinii, a jego liczne funkcje tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń, czy dostęp do historii połączeń usprawnią pracę każdego działu do obsługi klientów.

Redundancja

Redundancja znana również jako system zastępczy w centrali telefonicznej występuje w przypadku wystąpienia braku odpowiedzi głównego serwera. Pojawienie się ewentualnej awarii w takim przypadku w żaden sposób nie wpłynie na działalność infolinii, ponieważ drugi, bliźniaczy serwer zastępuje rolę głównego i automatycznie przejmuje jego wszystkie funkcje.

Więcej o tym jak redundancja może pomóc w uniknięciu awarii infolinii, znajdziesz TUTAJ

 

Bramka VoIP

Bramka VoIP jest urządzeniem telekomunikacyjnym, za pośrednictwem którego można otrzymywać i nawiązywać połączenia z urządzeń analogowych. Bramka VoIP zamienia analogowy sygnał na cyfrowy pakiet danych, który jest odszyfrowywany i przekonwertowany na sygnał VoIP. Bramka VoIP umożliwia wykonywać połączenia bez wykorzystania komputera, ponieważ bramka VoIP posiłkuje się wieloma wersjami protokołów oraz kodeków.

Grandstream

Grandstream to producent urządzeń do komunikacji głosowej i wideo IP, nadzoru wideo, bram i analogowych kart telefonicznych oraz urządzeń IP-PBX. Produkty firmy Grandstream obecne są na rynku od 2002 roku. Cechują się wysoką jakością oraz innowacyjnością rozwiązań, co potwierdzają telefony w abonamencie dostępne w usłudze VoIP od Telestrada S.A.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj VoIP za darmo! teraz!

Logo call voip, usługi telefonii internetowej

Skontaktuj się z nami i wypróbuj usługę VoIP za darmo!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę VoIP do twoich oczekiwań.