Co to jest VoIP?
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.
Co to jest VoIP?
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.
VoIP - Telefon internetowy
To znaczne obniżenie kosztów dla Twojej firmy, a jednocześnie dużo większe możliwości. Jedyne, co musisz posiadać aby korzystać z technologii VoIP, to stabilne łącze internetowe.
Testuj telefonię VoIP za darmo!
Wypełnij formularz
Uzupełnij i prześlij nam krótki formularz do przygotowania darmowego i odpowiedniego dla twojej firmy konta testowego.
Utworzymy konto testowe
Utworzymy twojej firmie konto testowe na 30 dni z dostępem do wszystkich, możliwych funkcji. Przetestuj je ze swoim zespołem!
Skonfigurujemy ustawienia
Twój indywidualny opiekun zadba o prawidłowe skonfigurowanie Wirtualnej Centrali na koncie testowym.
Korzyści VoIP dla Twojej firmy
Obniżenie kosztów i darmowe połączenia
Obniżenie kosztów dotyczy nie tylko połączeń krajowych, ale także międzynarodowych. Dodatkowo połączenia w ramach sieci są zupełnie za darmo. W cenniku usługi VoIP nie znajdziemy np. opłat za roaming, które dla wielu firm mogą być poważnym obciążeniem.
Lepsza jakość połączeń
Połączenia głosowe wykonywane w technologii VoIP charakteryzują się wysoką jakością. W technologii VoIP nie ma miejsca na problemy z pogłosem czy przerywanie połączeń, jak w przypadku telefonii analogowej. Wystarczy, że posiadasz stabilne łącze internetowe.
Tańsze rozmowy międzynarodowe
Telefonia VoIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu, a nawiązanie połączenia międzynarodowego, czy w roamingu jest znacznie tańsze, niż w tradycyjnej telefonii analogowej czy komórkowej.
Nowoczesny i gotowy do użycia telefon VoIP
W call voip otrzymujesz w pełni skonfigurowane urządzenie (telefon VoIP), które po podłączeniu do sieci będzie gotowe do pracy. Możesz też korzystać z usługi bez wymiany sprzętu, wystarczy smartfon, komputer lub zwykły telefon analogowy i bramka VoIP.
Dzwonisz niezależnie od lokalizacji
Pracownicy mają dostęp do numerów pracowniczych w dowolnym miejscu i mogą korzystać z dowolnych urządzeń. Nie ma żadnych przeszkód aby korzystać z konta SIP z telefonu biurkowego w firmie, a w domu lub w innym miejscu na komputerze czy telefonie komórkowym.
Przypisanie kilku numerów do jednego urządzenia
W tradycyjnej telefonii na jednym urządzeniu możesz przyjmować połączenia przychodzące tylko na jeden numer, w telefonii VoIP nie ma takich ograniczeń. Możesz skierować połączenia do jednego telefonu IP pod kilkoma numerami.
W abonamencie VoIP otrzymasz
Telefon VoIP
Po złożeniu zamówienia otrzymasz skonfigurowane przez nas i gotowe do pracy urządzenie VoIP.
No limit VoIP
W każdym z dostępnych planów VoIP otrzymasz darmowe i nielimitowane połączenia VoIP w kraju.
Serwis VoIP
Zarówno przed, jak i po wdrożeniu usługi VoIP możesz liczyć na wsparcie naszych techników.
Billing VoIP
Wraz z usługą VoIP otrzymasz dostęp online do wszystkich billingów połączeń w ramach abonamentu.
Sprawdź cennik VoIP
SIP 30
- 30 minut do wszystkich
komórkowych i stacjonarnych
w kraju - Wsparcie techniczne
- Cena dla 1 konta SIP
-
-
SIP NO LIMIT
- NO LIMIT do wszystkich
komórkowych i stacjonarnych
w kraju - Wsparcie techniczne
- Cena dla 1 konta SIP
-
-
Zostaw swoje dane, a my wrócimy do Ciebie z najlepszą propozycją dopasowaną do twojej firmy.
Grandstream telefony VoIP w abonamencie
Grandstream GXV3380
Wideotelefon GXV3380 oferuje bardzo wiele możliwości, które zadowolą najbardziej wymagających użytkowników przy bardzo rozsądnej cenie rozwiązania.
Grandstream DP720
Grandstream DP720 to bezprzewodowy telefon DECT VoIP, który pozwala użytkownikom zwiększyć mobilność komunikacji w biurze, magazynie lub domu.
Grandstream GXP2170
Grandstream GXP2170 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw. Posiada do 12 linii, 6 kont SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.
Grandstream GXP2160
Grandstream GXP2160 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw, który posiada 6 przycisków linii SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.
Potrzebujesz więcej
rozwiązań VoIP?
Centralka telefoniczna VoIP
Chcesz sam zadbać o bezpieczeństwo danych i prowadzonych rozmów? Wybierz Centralę telefoniczną VoIP, dopasujemy rozwiązanie do twoich potrzeb.
SIP Trunk w usłudze VoIP
Jeśli w twojej firmie pracownicy prowadzą kilkadziesiąt rozmów jednocześnie połącz swoją centralkę telefoniczną rozwiązaniem SIP trunk. SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich jednoczesnych połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych VoIP.
Dodatkowe funkcje, które usprawnią obsługę klienta
Klienci o nas
Więcej o VoIP
Aplikacja VoIP i jej wpływ na Twoją firmę w 2023 r.
VoIP przenosi połączenia głosowe w erę cyfrową dzięki takim rozwiązaniom innowacyjne funkcje, takie jak wizualna poczta głosowa, cyfrowe faksowanie, IVR, automatyczna sekretarka itp. Nagrywanie rozmów, grupy wyszukiwania rozmówców, przekazywanie połączeń itp. można skonfigurować w ciągu kilku minut dla poszczególnych osób, zespołów, a nawet całego biura.
W jaki sposób dzwonić z komputera wykorzystując technologię VoIP?
Telefonia VoIP na komputerze jest zdecydowanie tańszą opcją niż telefony stacjonarne i często wysokie koszty abonamentów. Jeśli często dzwonisz do międzynarodowych klientów i potencjalnych klientów, to korzystanie z telefonu komórkowego może generować wysokie rachunki telefoniczne – szczególnie z opłat za połączenia międzynarodowe.
5 najlepszych programów VoIP na komputer
W tym artykule omówimy zalety oprogramowania VoIP, przedstawimy kluczowe funkcje VoIP i opiszemy 5 najlepszych aplikacji VoIP na PC, aby pomóc Ci zawęzić poszukiwania najlepszej platformy komunikacji biznesowej dla twojego zespołu.
Więcej o VoIP - słownik pojęć
Wirtualna Centrala
Wirtualna Centrala znana również jako Centrala Telefoniczna lub telefonia dla firm to narzędzie telekomunikacyjne, które służy do sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co daje duży komfort pracy Infolinii, a jego liczne funkcje tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń, czy dostęp do historii połączeń usprawnią pracę każdego działu do obsługi klientów.
Redundancja
Redundancja znana również jako system zastępczy w centrali telefonicznej występuje w przypadku wystąpienia braku odpowiedzi głównego serwera. Pojawienie się ewentualnej awarii w takim przypadku w żaden sposób nie wpłynie na działalność infolinii, ponieważ drugi, bliźniaczy serwer zastępuje rolę głównego i automatycznie przejmuje jego wszystkie funkcje.
Więcej o tym jak redundancja może pomóc w uniknięciu awarii infolinii, znajdziesz TUTAJ
Bramka VoIP
Bramka VoIP jest urządzeniem telekomunikacyjnym, za pośrednictwem którego można otrzymywać i nawiązywać połączenia z urządzeń analogowych. Bramka VoIP zamienia analogowy sygnał na cyfrowy pakiet danych, który jest odszyfrowywany i przekonwertowany na sygnał VoIP. Bramka VoIP umożliwia wykonywać połączenia bez wykorzystania komputera, ponieważ bramka VoIP posiłkuje się wieloma wersjami protokołów oraz kodeków.
Grandstream
Grandstream to producent urządzeń do komunikacji głosowej i wideo IP, nadzoru wideo, bram i analogowych kart telefonicznych oraz urządzeń IP-PBX. Produkty firmy Grandstream obecne są na rynku od 2002 roku. Cechują się wysoką jakością oraz innowacyjnością rozwiązań, co potwierdzają telefony w abonamencie dostępne w usłudze VoIP od Telestrada S.A.
Formularz kontaktowy
Przetestuj VoIP za darmo! teraz!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj usługę VoIP za darmo!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę VoIP do twoich oczekiwań.