VoIP

Czym jest VoIP?

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) usługa znana także pod nazwą telefonia VoIP lub telefonia internetowa, czyli nowoczesna technologia, dzięki której połączenia głosowe są przesyłane przez łącze internetowe, zastępując tradycyjne nadajniki naziemne.

VoIP - Telefon internetowy

To znaczne obniżenie kosztów dla Twojej firmy, a jednocześnie dużo większe możliwości. Jedyne, co musisz posiadać aby korzystać z technologii VoIP, to stabilne łącze internetowe.

5000+ klientów biznesowych

lat
doświadczenia
+
klientów biznesowych
mln
minut zrealizowanych w 2021 r.
+
aktywnych kart SIM

Korzyści VoIP dla Twojej firmy

Obniżenie kosztów i darmowe połączenia

Obniżenie kosztów dotyczy nie tylko połączeń krajowych, ale także międzynarodowych. Dodatkowo połączenia w ramach sieci są zupełnie za darmo. W cenniku nie znajdziemy np. opłat za roaming, które dla wielu firm mogą być poważnym obciążeniem.

Lepsza jakość połączeń

Połączenia głosowe wykonywane w technologii VoIP charakteryzują się wysoką jakością. W technologii VoIP nie ma miejsca na problemy z pogłosem czy przerywanie połączeń, jak w przypadku telefonii analogowej. Wystarczy, że posiadasz stabilne łącze internetowe.

Tańsze rozmowy międzynarodowe

Telefonia VoIP pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu, a nawiązanie połączenia międzynarodowego, czy w roamingu jest znacznie tańsze, niż w tradycyjnej telefonii analogowej czy komórkowej.

Nowoczesny i gotowy do użycia telefon VoIP

W call voip otrzymujesz w pełni skonfigurowane urządzenie (telefon VoIP), które po podłączeniu do sieci będzie gotowe do pracy. Możesz też korzystać z usługi bez wymiany sprzętu, wystarczy smartfon, komputer lub zwykły telefon analogowy i bramka VoIP.

Dzwonisz niezależnie od lokalizacji

Pracownicy mają dostęp do numerów pracowniczych w dowolnym miejscu i mogą korzystać z dowolnych urządzeń. Nie ma żadnych przeszkód aby korzystać z konta SIP z telefonu biurkowego w firmie, a w domu lub w innym miejscu na komputerze czy telefonie komórkowym.

Przypisanie kilku numerów do jednego urządzenia

W tradycyjnej telefonii na jednym urządzeniu możesz przyjmować połączenia przychodzące tylko na jeden numer, w telefonii VoIP nie ma takich ograniczeń. Możesz skierować połączenia do jednego telefonu IP pod kilkoma numerami.

W abonamencie call voip otrzymasz

Telefon
VoIP

W pełni skonfigurowany i gotowy do pracy sprzęt VoIP.

Połączenia
bez limitu

Nielimitowane rozmowy do komórkowych i stacjonarnych w kraju.

Wsparcie
techniczne

Pomoc i wsparcie techniczne w całym procesie wdrożenia.

Billing
online

Bieżący dostęp do billingu swoich połączeń.

Sprawdź cennik VoIP

SIP 30

15 zł + VAT/ mies.
  • 30 minut do wszystkich
    komórkowych i stacjonarnych
    w kraju
  • Wsparcie techniczne
  •  
  •  
  • Cena dla 1 konta SIP

SIP NO LIMIT

35 zł + VAT/ mies.
  • NO LIMIT do wszystkich
    komórkowych i stacjonarnych
    w kraju
  • Wsparcie techniczne
  •  
  •  
  • Cena dla 1 konta SIP

SIP NO LIMIT PREMIUM

45 zł + VAT/ mies.
  • NO LIMIT do wszystkich
    komórkowych i stacjonarnych
    w kraju
  • Wsparcie techniczne Premium
  • Menu tonowe, IVR i wirtualny fax
  • Kolejkowanie i nagrywanie rozmów
  • Cena dla 1 konta SIP

Telefony VoIP w abonamencie

GXV3380
Wideotelefon GXV3380 oferuje bardzo wiele możliwości, które zadowolą najbardziej wymagających użytkowników przy bardzo rozsądnej cenie rozwiązania.
Dane techniczne
DP720
DP720 to bezprzewodowy telefon DECT VoIP, który pozwala użytkownikom zwiększyć mobilność komunikacji w biurze, magazynie lub domu.
Dane techniczne
GXP2170
GXP2170 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw. Posiada do 12 linii, 6 kont SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.
Dane techniczne
GXP2160
GXP2160 jest telefonem multimedialnym nowej generacji przeznaczonym dla przedsiębiorstw, który posiada 6 przycisków linii SIP i podświetlany ekran LCD TFT o przekątnej 4,3 cala.
Dane techniczne
GRP2601
GRP2601 to podstawowy model serii telefonów klasy operatorskiej GRP, zaprojektowanej z myślą o zdalnym zarządzaniu, oraz prostych i szybkich wdrożeniach na dużą skalę.
Dane techniczne
Poprzedni
Następny

Na jakich urządzeniach działa VoIP?

Telefon voip dostępny w usłudze call voip, znanej jako centrala voip

Potrzebujesz więcej rozwiązań?

Centralka telefoniczna VoIP

Chcesz sam zadbać o bezpieczeństwo danych i prowadzonych rozmów? Wybierz Centralę telefoniczną VoIP, dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb.

SIP Trunk

Jeśli w Twojej firmie pracownicy prowadzą kilkadziesiąt rozmów jednocześnie połącz swoją centralkę telefoniczną rozwiązaniem SIP trunk. SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich jednoczesnych połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych.

Dodatkowe funkcje, które usprawnią obsługę klienta

Menu
wyboru

Samodzielnie ustawiasz kierowanie połączeń i menu wyboru, jakie usłyszy klient. Przykład: Wybierz 1 w celu połączenia z działem sprzedaży. Wybierz 2 w celu połączenia z działem reklamacji.

Nagrywanie
rozmów

Nagrywanie rozmów pozwala w dowolnym momencie wrócić do każdej rozmowy z klientem i sprawdzić jej szczegóły. To niezwykle ważna funkcja w sytuacjach spornych.

Kolejkowanie
połączeń

Twoi klienci już nigdy nie usłyszą sygnału zajętej linii. W każdym przypadku dodzwonią się do Twojej firmy, a gdy linia będzie zajęta, pojawi się komunikat o miejscu w kolejce oczekujących na połączenie.

Zapowiedzi
głosowe

Możesz nagrać komunikat powitalny z nazwą firmy, z aktualną promocją lub z informacją o zmienionych godzinach pracy. Komunikaty generujesz automatycznie i w dowolnym czasie.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Więcej o VoIP

Dlaczego mieć warto wirtualny numer telefonu

Wirtualny numer telefonu – czy warto?

Wirtualny numer usprawnia komunikację w firmie oraz obsługę klienta. Tak naprawdę dla osoby dzwoniącej korzystanie z niego nie jest związane z żadnymi zmianami. Jednak już dla firmy to duże udogodnienie, którego skuteczność oraz pozytywne efekty są dostrzegalne przez klientów.

Czytaj więcej
Analiza statystyk połączeń, dlaczego warto i jak to robić dobrze.

5 najlepszych aplikacji do połączeń VoIP

Jedną z największych zalet telefonii internetowej VoIP jest jej mobilność. Dzięki darmowym aplikacjom na telefony, komputery i tablety korzystanie z VoIP jest niezwykle proste i staje się coraz bardziej popularne w środowisku biznesowym. Poznaj jedne z najlepszych, bezpłatnych aplikacji, które umożliwią Ci swobodne wykonywanie połączeń VoIP.

Czytaj więcej

Słownik pojęć

Centrala Telefoniczna VoIP – rozwiązanie alternatywne do tradycyjnej centrali analogowej w oparciu o infrastrukturę kablową. Centrala telefoniczna VoIP opiera się na połączeniach przez sieć internetową i pozwala na wdrożenie wielu zaawansowanych rozwiązań, tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń czy generowanie dowolnych raportów. Centrala telefoniczna VoIP to także większa mobilność i elastyczność. W przypadku zmiany siedziby firmy, wirtualną centralę można przenieść w dowolne miejsce.

Protokół SIP (Session Initiation Protocol) – protokół inicjowania sesji, który odpowiedzialny jest za zestawienie połączenia między dwoma lub wieloma użytkownikami. Każdy użytkownik posiada swój własny, unikalny adres SIP.

Wirtualna Centrala znana również jako Centrala Telefoniczna lub telefonia dla firm to narzędzie telekomunikacyjne, które służy do sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi oraz wychodzącymi. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co daje duży komfort pracy Infolinii, a jego liczne funkcje tj. nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń, czy dostęp do historii połączeń usprawnią pracę każdego działu do obsługi klientów.

Redundacja znana również jako system zastępczy w centrali telefonicznej występuje w przypadku wystąpienia braku odpowiedzi głównego serwera. Pojawienie się ewentualnej awarii w takim przypadku w żaden sposób nie wpłynie na działalność infolinii, ponieważ drugi, bliźniaczy serwer zastępuje rolę głównego i automatycznie przejmuje jego wszystkie funkcje.

Więcej o tym jak redundancja może pomóc w uniknięciu awarii infolinii, znajdziesz TUTAJ.

SIP Trunk – usługa realizowana w oparciu o protokół SIP oraz kanał wirtualny (Trunk) z wykorzystaniem łącza internetowego. SIP Trunk zapewnia możliwość realizacji od jednego do kilkunastu połączeń jednocześnie, bez utraty jakości rozmów. Usługa SIP Trunk skierowana jest głównie do firm, które chcą prowadzić więcej, niż jedną rozmowę jednocześnie.

Bramka VoIP jest urządzeniem telekomunikacyjnym, za pośrednictwem którego można otrzymywać i nawiązywać połączenia z urządzeń analogowych. Bramka VoIP zamienia analogowy sygnał na cyfrowy pakiet danych, który jest odszyfrowywany i przekonwertowany na sygnał VoIP. Bramka VoIP umożliwia wykonywać połączenia bez wykorzystania komputera, ponieważ bramka VoIP posiłkuje się wieloma wersjami protokołów oraz kodeków. 

Softphone – dedykowana aplikacja/oprogramowanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych VoIP. Wystarczy zainstalować oprogramowanie na komputerze, podłączyć słuchawki i mikrofon, a komputer będzie mógł pełnić rolę telefonu internetowego.

Grandstream to producent urządzeń do komunikacji głosowej i wideo IP, nadzoru wideo, bram i analogowych kart telefonicznych oraz urządzeń IP-PBX. Produkty firmy Grandstream obecne są na rynku od 2002 roku. Cechują się wysoką jakością oraz innowacyjnością rozwiązań, co potwierdzają telefony w abonamencie dostępne w usłudze VoIP od Telestrada S.A.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj za darmo! teraz!

Logo call voip, usługi telefonii internetowej

Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.