Jak Wirtualna Centrala telefoniczna pomaga firmom działać w modelu pracy zdalnej? Poznaj te i inne korzyści.

Centala telefoniczna, a tak właściwie rozmowy telefoniczne bezsprzecznie są siłą napędową każdej firmy. W rzeczywistości firmy otrzymują dziś o 34% więcej połączeń, niż zaledwie 5 lat temu. Można sobie tylko wyobrazić o ile ta liczba znacznie wzrośnie w ostatnich miesiącach.

W dzisiejszych czasach firmy stają przed niektórymi z najtrudniejszych, jak dotychczas decyzji. Od zmagania się z cięciem kosztów i zmianą poziomów zatrudnienia, po przestarzałą technologię telefoniczną, która nie nadaje się do zdalnego środowiska pracy. Rozwiązaniem na problem związany z infolinią jest wdrożenie narzędzia, którym jest Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A.

Spis treści

Co to jest Wirtualna Centrala telefoniczna?

Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. to oparte na chmurze, wszechstronne rozwiązanie, które w 100% zastępuje klasyczną centralę telefoniczną, a dodatkowo umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji i jest o wiele bardziej podatna na rozbudowę oraz wszelkiego rodzaju modyfikacje. Wirtualna Centralka ma wiele przydatnych funkcji, z których w ramach wybranego planu od Telestrada S.A. możesz stworzyć najbardziej zaawansowane i w pełni zautomatyzowane narzędzie do obsługi połączeń w twojej firmie lub skupić się wyłącznie na podstawowych funkcjach, które po prostu usprawnią pracę twoim pracownikom, nawet podczas pracy zdalnej.

Chcesz dowiedzieć się więcej, jak działa i komu dedykowana jest Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A.? Przeczytaj artykuł: Wirtualna Centralka i przykłady jej zastosowania

Wirtualna Centrala to bezpieczne narzędzie do masowej obsługi klientów

Wirtualna Centrala telefoniczna – największe korzyści dla firmy

Wirtualna Centrala telefoniczna przyniesie każdej, nawet najmniejszej firmy szereg korzyści, a dodatkowe i nowoczesne funkcje staną się niezbędne do jej funkcjonowania. Wypróbuj jej możliwości przez 30 dni za darmo w Telestrada S.A. i sam sprawdź, co potrafi. Poniżej przedstawiamy tylko kilka jej zalet.

Start

dla każdej firmy
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Testuj Wirtualną Centralę w swojej firmie przez 30 dni za darmo!

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Wirtualna Centrala telefoniczna – największe korzyści dla firmy

Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. umożliwia firmom przechwytywanie połączeń przez całą dobę, z możliwością wyboru wsparcia wtedy, gdy jest ono najbardziej potrzebne. Do tego zadania niezbędna jest funkcja IVR (ang. interactive voice response), czyli interaktywne odpowiedzi głosowe/menu głosowe. Wirtualna Centrala telefoniczna gwarantuje, że każde połączenie zostanie obsłużone na tyle, na ile firma przygotuje odpowiednie komunikaty. Pamiętaj, że Wirtualna Centrala z IVR nigdy nie śpi, więc dzwoniący zawsze będą mogli skontaktować się z twoją firmą – nawet po godzinach pracy konsultantów, a połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.

Wirtualna Centrala daje możliwość pracy zdalnej

Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. pracuje w systemie chmurowym, dlatego zapewnia scentralizowaną usługę, idealną dla firm z wieloma lokalizacjami, a także dla zespołów pracujących zdalnie. Tego rodzaju dostępność do podstawowego narzędzia pracy Biura Obsługi Klienta usprawnia pracę każdego pracownika infolinii i nie tylko. Nie ważne gdzie znajdują się twoi pracownicy. Wirtualna Centrala za każdym razem zapewnia profesjonalne wrażenie na każdym dzwoniącym.

Wystarczy, że pracownicy twojej firmy są zautoryzowani w systemie chmurowym i mogą obsługiwać klientów firmy w domu, na laptopie, na swoim smartfonie czy tablecie. Jedyne, czego potrzebują to połączenia z siecią internetową. Wirtualna Centrala telefoniczna udowodniła nie raz, że jest niezwykle wygodnym narzędziem zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm czy instytucji. Pandemia COVID-19 przyczyniła się do wzrostu zainteresowania przedsiębiorców tym rozwiązaniem ze względu na przymusowe oddelegowanie swoich pracowników na pracę zdalną. Wirtualna Centrala telefoniczna w dobie kryzysu epidemiologicznego zdała swój egzamin z wyróżnieniem.

Wirtualna Centralka a oszczędność kosztów

Postępy, zarówno w technologii sztucznej inteligencji (AI), jak i dla narzędzi telekomunikacyjnych, jak Wirtualna Centrala telefoniczna, czy też w samym oprogramowaniu do rozpoznawania głosu (boty i IVR), stwarzają bezprecedensowe możliwości znacznego obniżenia kosztów centrali bez uszczerbku na poziomie oferowanych usług. Wirtualna Centralka telefoniczna w chmurze z IVR to rozwiązanie dla firm, które chcą obniżyć koszty i poradzić sobie ze zmieniającym się personelem, jako niedroga alternatywa dla stałej recepcjonistki, czy głównego konsultanta na infolinii.

Dodatkowo, jeżeli interesuje cię jeszcze większe ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych w firmie, a co więcej – podniesienie jakości rozmów i wdrożenie wideokonferencji, to Wirtualna Centralka VoIP jest dedykowana właśnie dla Ciebie. VoIP to obecnie najnowsza technologia, która zastępuje telefonię tradycyjną, bo połączenia wykonywane są wyłącznie drogą internetową. Koszty połączeń zarówno krajowych, jak i międzynarodowych przez VoIP są dużo bardziej opłacalne, niż w przypadku tradycyjnej usługi telefonicznej, co oznacza, że sporo zaoszczędzisz. Kolejnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, jest to, że połączenia między numerami wewnętrznymi są bezpłatne.

Wirtualna Centrala - bezpieczne połączenia telefoniczne w twojej firmie

>> Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu Wirtualnej Centrali z VoIP? Przeczytaj artykuł:
Wirtualna Centrala z VoIP – bezpieczna infolinia dla twojej firmy

Ogromną zaletą jest też fakt, że Wirtualna Centrala telefoniczna będzie działać na urządzeniu mobilnym lub komputerze za pomocą aplikacji, co oznacza, że nie ma już potrzeby początkowej inwestycji ani wydawania drogiego sprzętu telefonicznego.

Dodatkowo, ze względu na system chmurowy, twoje drzewo IVR czy schemat infolinii nie będzie wymagać kosztownej konserwacji ani wizyt techników w celu przeprowadzenia kosztownych napraw lub aktualizacji. Wszelkie zmiany w twojej centrali możesz przeprowadzić zdalnie i w większości przypadków bez dodatkowych kosztów.

Oszczędność czasu

Korzystając z wiodących technologii Wirtualna Centrala telefoniczna usprawnia obsługę klienta, umożliwiając dzwoniącym kierowanie się bezpośrednio do osoby lub działu, z którym chcą rozmawiać. Pomaga to pracownikom skupić się na swoich podstawowych czynnościach, bez rozpraszania uwagi na inne, przypadkowe połączenia.

W Telestrada S.A. nie wiążemy cię żadnymi minimalnymi okresami obowiązywania umowy, dlatego staramy się, aby nasi klienci byli zadowoleni, oferując zarówno dobre relacje z klientami, jak i dobrą obsługę, aby zapewnić ich ciągłość. Dlatego naszym celem jest skonfigurowanie usługi jak najszybciej i bez dodatkowych kosztów.

Nie będziesz już musiał czekać dni, a nawet tygodni, aby twoja Wirtualna Centrala telefoniczna działała, ponieważ zajmiemy się konfiguracją wszystkiego w ciągu kilku minut. Wszystko będzie odbywać się zdalnie, aby zminimalizować zakłócenia i nie wymagać od ciebie zmiany codziennej rutyny pracy. Po skonfigurowaniu usługi uzyskasz do niej natychmiastowy dostęp oraz do wykonywania i odbierania połączeń.

Wirtualna Centralka telefoniczna a poprawienie jakości obsługi klienta

Wirtualna Centralka telefoniczna od Telestrada S.A. oferuje szeroką gamę korzyści i funkcji, które pozwolą twojej firmie ulepszyć i udoskonalić telefoniczną obsługę klienta. Jednymi z najważniejszych funkcji to połączenie z głównym numerem firmy i przekierowania, obsługa automatycznego menu głosowego, komunikaty głosowe, nagrywanie rozmów, konferencje i wideokonferencje dzięki VoIP i wiele więcej. 

Jeżeli chcesz poznać wszystkie funkcje niezbędne dla pracy twojego Biura Obsługi Klienta, sprawdź co oferuje Wirtualna Centralka telefoniczna od Telestrada S.A.

Przetestuj bezpłatnie przez 30 dni!

Zapraszamy do wypróbowania naszego narzędzia, jakim jest Wirtualna Centrala telefoniczna całkowicie bezpłatnie przez 30 dni. Co więcej, żadna z naszych usług nie wiąże cię długoterminowymi umowami. Wirtualna Centrala telefoniczna od Telestrada S.A. będzie rosła wraz z rozwojem twojej firmy. System w chmurze daje możliwość rozszerzenia lub zmniejszenia liczby rozszerzeń lub użytkowników w zależności od potrzeb twojej firmy lub wielkości prowadzonej działalności.

Skontaktuj się z nami i odbierz darmową wersję testową dla swojej firmy.

Testuj Wirtualną Centralę w swojej firmie przez 30 dni za darmo!

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Start

dla każdej firmy
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  
Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!