PBX w chmurze dla twojej firmy!

PBX to skrót od Private Branch Exchange, co oznacza prywatną sieć telekomunikacyjną. Wraz z rozwojem technologicznym, tradycyjne rozwiązania PBX zostały zastąpione rozwiązaniem chmurowym, takim jak Wirtualna Centrala.

Dzięki PBX w chmurze, w prosty sposób można zarządzać połączeniami telefonicznymi wewnątrz firmy, przekierowywać połączenia, tworzyć grupy połączeń i wiele więcej.

PBX w chmurze dla twojej firmy!

PBX to skrót od Private Branch Exchange, co oznacza prywatną sieć telekomunikacyjną. Wraz z rozwojem technologicznym, tradycyjne rozwiązania PBX zostały zastąpione rozwiązaniem chmurowym, takim jak Wirtualna Centrala.

Dzięki PBX w chmurze, w prosty sposób można zarządzać połączeniami telefonicznymi wewnątrz firmy, przekierowywać połączenia, tworzyć grupy połączeń i wiele więcej.

Testuj PBX w chmurze za darmo!

krok 1 - wypełnij formularz

Formularz zgłoszeniowy

Skontaktuj się z nami! Wyślij krótki formularz, a oddzwonimy i porozmawiamy o potrzebach telekomunikacyjnych dla twojej firmy.

Krok 2 - utworzymy dla ciebie konto testowe

Konto demo na 30 dni

Otrzymasz konto demo, które bezpłatnie będziesz mógł testować przez 30 dni z dostępem do wszystkich, możliwych funkcji. 

krok 3 - skonfigurujemy ustawienie wirtualnej centrali pod twoje potrzeby

Konfiguracja ustawień

Twój indywidualny opiekun zadba o prawidłowe skonfigurowanie PBX w chmurze na dedykowanym koncie testowym.

Odbierz darmowy projekt PBX w chmurze

Start

0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej firmy za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

600+ mln

Zrealizowanych minut w 2021 roku

17 200 +

Uruchomionych stanowisk

20 lat

Doświadczenia w branży

5200 +

Klientów biznesowych

Wirtualna Centrala - nowoczesny system telefoniczny

Obniż koszty dzięki centrali PBX

Zostań sam sobie operatorem. Centrala PBX w chmurze (Wirtualna Centrala z VoIP) umożliwia firmie obsługę wewnętrznego systemu telefonicznego i korzystanie z mniejszej liczby linii telefonicznych firmy telekomunikacyjnej na rzecz sieci internetowej. 

Dlaczego warto zmienić swój obecny system na PBX w chmurze?

Wykonuj połączenia według swojego harmonogramu. Sam wybieraj kierunki „rozgałęzienia” w drzewie sieci PBX. W prosty sposób zarządzaj połączeniami między użytkownikami i działami oraz obniż koszty telekomunikacyjne w swojej firmie.

Automatyzacja systemu obsługi klienta w Wirtualnej centrali telefonicznej

Poznaj funkcje PBX w chmurze

Zapowiedzi głosowe

Samodzielnie nagrywaj i modyfikuj zapowiedzi na swojej infolinii w centrali PBX. Możesz też skorzystać z darmowego generatora mowy.

Ankietowanie połączeń

Po każdej rozmowie za pośrednictwem centrali PBX możesz ankietować swoich klientów i zadbać o poprawę jakości obsługi klienta.

Moduł kampanii

Docieraj do szerokiej grupy odbiorców dzięki wysyłce masowej komunikacji marketingowej lub informacyjnej, dzięki funkcji kampanii w PBX.

Nagrywanie rozmów

Nagrywaj połączenia i w prosty sposób rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Ta funkcja centrali PBX pomoże ci przy szkoleniach zespołu.

Statystyki

Analizuj statystyki połączeń i generuj raporty w dowolnym formacie. Popraw efektywność działań swojego Biura Obsługi Klienta dzięki PBX w chmurze.

Dashboard

Czuwaj nad pracą konsultantów w czasie rzeczywistym, dzięki podglądzie na centrali PBX będziesz monitorować aktualną sytuację na twojej infolinii.

Poziomy dostępności

Zgodnie z zakresem obowiązków swoich pracowników Biura Obsługi Klienta dawaj im odpowiednie dostępy do pracy na centrali PBX w chmurze.

Powiadomienia

Dzięki PBX w chmurze możesz wysyłać powiadomienia SMS lub komunikaty głosowe swoim klientom po zakończeniu połączenia. 

Testuj PBX w swojej oraganizacji za darmo

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej firmy za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Start

0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Korzyści PBX w chmurze dla twojej firmy

PBX w chmurze usprawni pracę działu IT

Systemy PBX w chmurze umożliwiają działom IT utrzymywanie istniejących urządzeń bez większej ingerencji w ich infrastrukturę poprzez przypisywanie różnych numerów telefonów firmowych do różnych numerów wewnętrznych.

PBX to efektywne zarządzanie pracą infolinii

Wirtualna centrala w chmurze umożliwia zarządzanie i wykonywanie połączeń według określonego wcześniej harmonogramu. Daje też możliwość wyboru kierunku „rozgałęzienia” oraz ustawianie własnych reguł w drzewie sieci PBX. 

Większa przepustowość systemu PBX w chmurze

Tradycyjna centrala telefoniczna z wieloma ograniczeniami technicznymi mogła jedynie wstrzymywać połączenia przychodzące i wychodzące. Oparta na chmurze centrala PBX może obsłużyć więcej rozmów jednocześnie i w jednej chwili rozdzielić połączenia na wybrane osoby lub zespoły.

Usprawnienie jakości komunikacji wewnętrznej

Dzięki PBX w chmurze przekierowywanie i przekazywanie połączeń między użytkownikami i działami będzie o wiele prostsze, niż dotychczas (bez względu na lokalizację). Co ważne, połączenia w ramach jednej sieci są darmowe. 

Dopasowanie i elastyczność systemu PBX

Na system PBX w chmurze składa się szereg połączonych ze sobą funkcji, które możesz dowolnie modyfikować – dodawać i odejmować. W pełni decydujesz jakie funkcje ma posiadać twoja infolinia i jakie zadanie ma spełniać.

Obniżenie kosztów po wdrożeniu systemu PBX

Decydując się na wdrożenie hostowanej centrali PBX w chmurze lub system hybrydowy z SIP trunking, możesz obniżyć koszty telekomunikacyjne nawet o 60%. Do tego nie musisz inwestować w dodatkowe sprzęty, bo do obsługi PBX w chmurze wystarczy smartfon, komputer lub aparat telefoniczny z bramką VoIP.

Więcej o PBX

Technologia VoIP znacznie zmienia komunikację biznesową

Aplikacja VoIP i jej wpływ na Twoją firmę w 2023 r.

VoIP przenosi połączenia głosowe w erę cyfrową dzięki takim rozwiązaniom innowacyjne funkcje, takie jak wizualna poczta głosowa, cyfrowe faksowanie, IVR, automatyczna sekretarka itp. Nagrywanie rozmów, grupy wyszukiwania rozmówców, przekazywanie połączeń itp. można skonfigurować w ciągu kilku minut dla poszczególnych osób, zespołów, a nawet całego biura.

Czytaj więcej
Jak dzwonić z komputera?

W jaki sposób dzwonić z komputera wykorzystując technologię VoIP?

Telefonia VoIP na komputerze jest zdecydowanie tańszą opcją niż telefony stacjonarne i często wysokie koszty abonamentów. Jeśli często dzwonisz do międzynarodowych klientów i potencjalnych klientów, to korzystanie z telefonu komórkowego może generować wysokie rachunki telefoniczne – szczególnie z opłat za połączenia międzynarodowe.

Czytaj więcej

Więcej o PBX - słownik pojęć

PBX

PBX (ang. Private Branch Exchange), jest to system telefoniczny stosowany wewnątrz prywatnej organizacji lub przedsiębiorstwa, który umożliwia komunikację wewnętrzną między pracownikami oraz łączy wewnętrzne linie telefoniczne organizacji z publiczną siecią telefoniczną (PSTN).

Systemy PBX

Systemy PBX zapewniają różne funkcje, takie jak przekierowywanie połączeń, automatyczną sekretarkę, połączenia konferencyjne oraz dostęp do numerów wewnętrznych. Dzięki temu pracownicy wewnątrz organizacji mogą łatwo i szybko się ze sobą kontaktować oraz prowadzić rozmowy z klientami i innymi osobami spoza firmy.

Hostowana centrala PBX

To usługa Wirtualnej Centrali VoIP, czyli centrala PBX w chmurze. Tego rodzaju rozwiązanie dedykowane jest dla wszystkich firm zaczynających od zera (bez systemu telefonicznego).

System hybrydowy PBX

Jeżeli w danej firmie istnieje już lokalny system PBX, inwestycja w system hybrydowy będzie najkorzystniejszy. Spowoduje to dostosowanie istniejącego sprzętu PBX do korzystania z VoIP, co zapewni lepszą jakość połączeń, bezpieczeństwo i dostęp do zaawansowanych funkcji.

Zaufali nam

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do twoich oczekiwań.