Infolinia dla firm to nie tylko usługa!
Infolinia dla firm znana też jako wirtualna centrala to szereg funkcji zarówno dla samej firmy, jak i jej klientów. To także jej wizerunek i narzędzie, dzięki któremu można dobrze zorganizować i kontrolować jakość pracy Biura Obsługi Klienta. Infolinia dla firm to proste w obsłudze narzędzie telekomunikacyjne. Dzięki temu, że zawarte jest w chmurze obniżasz koszty swojej firmy i zwiększasz zadowolenie klientów.
Zajęty numer telefonu? Dzięki Infolinii dla firm to przeszłość!
5000+ klientów biznesowych
Korzyści Infolinii dla firm
Infolinia zadba o wizerunek firmy
Jeden wspólny numer infolinii Twojej firmy to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do klienta. Podczas wyboru sugeruj się jego łatwym brzmieniem, ponieważ ułatwi to zapamiętanie numeru Twoim klientom. Tanie i łatwe numery znajdziesz w naszej ofercie.
Zarządzanie przez Panel Klienta
Samodzielnie możesz zmieniać ustawienia Wirtualnej Centrali, kierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, Menu, godziny pracy, wszystko zrobisz od ręki.
Efektywniejsze zarządzanie pracą
Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard Wirtualnej Centrali z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować także raport z połączeń do i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.
Indywidualne zapowiedzi na Infolinii
Po połączeniu klient usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali. Wszystkie komunikaty możesz modyfikować w dowolnym momencie.
Elastyczność i wiele możliwości
Sam decydujesz jakie funkcje ma posiadać Twoja infolinia dla firm! W dowolnym momencie możesz powiększyć lub zmodyfikować swój pakiet, a jeżeli żaden z proponowanych nie jest dla Ciebie wystarczający - skontaktuj się z nami, wówczas przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę.
Możliwość przeniesienia numerów
Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają Twoi klienci. Jeśli chcesz możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej zupełnie za darmo.
100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy
Dajemy Ci gwarancję, że dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych w Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy klient, a połączenie zostanie zarejestrowane w systemie. W dowolnym momencie możesz oddzwonić do klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników.
Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt
Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.
Poznaj funkcje infolinii
Zapowiedzi głosowe
Analizy i statystyki
Menu
Dashboard
Kolejkowanie połączeń
Poziomy dostępności użytkowników
Nagrywanie rozmów
Panel powiadomień SMS/Voice
Sprawdź cennik
Indywidual
dla każdej firmy- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Indywidualna wycena
- Indywidualnie dobrane funkcje
- 60 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Simple
dla małych firm- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 200 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł!
Standard
dla średnich firm- 10 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 400 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
Ekspert
dla dużych firm- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 600 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
- Czarna lista
- API
Infolinia
to idealne narzędzie
dla Twojej firmy!
Dlaczego wdrożenie Infolinii dla firm jest tak proste?
Łatwe wdrożenie
Infolinia dla firm umożliwia samodzielne ustawienie menu, komunikatów, godzin pracy, kierowań połączeń do konkretnych działów. Gwarantujemy indywidualne wsparcie techniczne w procesie wdrożenia.
Indywidualny opiekun
W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego, indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie Wirtualnej Centrali i zawsze odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Szkolenie pracowników
Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania Infolinii dla firm. Możemy je przeprowadzić zdalnie lub stacjonarnie w siedzibie Twojej firmy.
Klienci o nas
Więcej o Infolinii dla firm
Sprawdź, jak zbudować schemat Wirtualnej Centrali GSM
Aby zbudować schemat Wirtualnej Centrali, należy najpierw zdefiniować potrzeby i wymagania dotyczące systemu, a następnie wybrać odpowiednie oprogramowanie i sprzęt do jego implementacji. Należy także zapewnić odpowiednie zabezpieczenia i konfigurację sieci, aby zapewnić płynne działanie systemu.
Zapowiedzi telefoniczne na Infolinii, czyli wizytówka Twojej firmy
Jednym z głównych elementów, które mają duży wpływ na wizerunek marki, nawet w najmniejszej firmie są zapowiedzi telefoniczne, które nie dość, że zrobią dobre, pierwsze wrażenie, to znacznie przyczynią się do usprawnienia pracy konsultantom lub pracownikom Biura Obsługi Klienta.
Dlaczego indywidualne podejście do klienta biznesowego jest tak ważne?
Dzięki coraz większej kreatywności ludzi obserwujemy zjawisko tworzenia się coraz bardziej unikalnych firm. To oznacza, że potrzeba na indywidualne podejście, czyli dopasowywanie rozwiązań, wzrasta.
Słownik pojęć
Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana w chmurze telefonia dla firm, która działa w oparciu o technologię VoIP. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co ma duży wpływ na komfort pracy Infolinii, która nawet podczas pracy zdalnie może obsługiwać klientów bez względu na miejsce, w którym się znajdują.
Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie infolinii.
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, który umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez stałe łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP, gdzie tradycyjne połączenia głosowe przekazywane są przez nadajniki naziemne.
Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, po którym nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu.
IVR to system, który wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center. Na IVR składają się nagrane komunikaty głosowe, które dzięki menu kierują ścieżką połączeń. Tego rodzaju schematy obrazuje drzewo IVR, na którego oparciu postawiona jest cała struktura komunikacji głosowej na infolinii.
Infolinia dla firm to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.
Formularz kontaktowy
Przetestuj teraz! za darmo!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.