Wirtualna Centrala - spraw by do twojej przychodni dodzwonił się każdy pacjent

Ostatnio w branży medycznej zagrzmiało od nowego postanowienia Rzecznika Praw Pacjenta. Od teraz każda placówka medyczna, która udziela świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej ma obowiązek wprowadzić taką organizację pracy, żeby zapewnić swoim pacjentom realną możliwość kontaktu telefonicznego.

Spis treści

Rejestracja telefoniczna w przychodniach kojarzy nam się z wykonywaniem wielu połączeń, na które często nie uzyskujemy odpowiedzi. Jako poirytowani pacjenci dzwonimy kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt razy, bo każdy z nas chciałby być po prostu sprawnie obsłużony. Często słyszymy w słuchawce sygnał zajętości, co powoduje że poziom frustracji w nas ciągle rośnie. Negatywnie oceniamy też personel, który nie do końca ma wpływ na tę sytuację. Osoby, które dzwonią, nie wiedzą, że w placówce jest właśnie bardzo długa kolejka, a panie w recepcji nie są w stanie obsłużyć wszystkich jednocześnie. Telefon dzwoni cały czas, bo wybieramy najczęściej pierwszy numer, który wyświetla się nam na stronie placówki, mimo że gdzieś niżej podany jest kontakt do właściwego miejsca, np. do rejestracji okulistycznej. W praktyce dzwonimy do głównej recepcji, kiedy w końcu uda nam się dodzwonić, recepcjoniści nie są w stanie nam pomóc i muszą przełączyć nas do docelowego miejsca, gdzie często też musimy czekać na połączenie. Personel również czuje niezadowolenie i bezradność, gdyż utrudnia im to wykonywanie swoich codziennych obowiązków. Jest to zdecydowanie powszechny problem, który dotyka obu stron: nas – pacjentów i obsługi przychodni.

Zdaniem Rzecznika Praw Pacjentów czas postawić temu kres. Do kancelarii wpływało mnóstwo zażaleń o braku możliwości dodzwonienia się do danej placówki. Postanowiono więc, że teraz podanie numeru telefonu do rejestracji medycznej na stronie internetowej niestety nie wystarczy. Pracownicy rejestracji medycznej mają obowiązek bieżącej obsługi interesantów zgodnie z ich harmonogramem pracy. Kierownicy lub managerowie powinni stale kontrolować pracę swoich pracowników oraz monitorować ruch na infolinii, żeby nie doprowadzić do jej obciążenia.

Czy istnieje rozwiązanie tego problemu? Tu z pomocą przychodzi Wirtualna Centrala od Telestrada S.A.

Okazuje się, że na rynku jest wiele aplikacji i usług, które są w stanie usprawnić działanie placówek medycznych. Jedną z nich jest system do obsługi połączeń zawarty w chmurze, czyli Wirtualna Centrala od Telestrada S.A., która idealnie posłuży do telefonicznej rejestracji pacjenta. Placówki, które z niej korzystają nie muszą martwić się o proces rejestracji, bo dobrze skonfigurowana Wirtualna Centrala i jej schemat jest w stanie udrożnić cały ruch na infolinii i posegregować połączenia przychodzące tak, żeby pracownicy rejestracji mieli komfortowe warunki do obsługi każdego pacjenta. Wirtualna Centrala sprawia, że pacjenci bez problemu dodzwaniają się do lekarza, a w dodatku słyszą miłe powitanie.

Wirtualna Centrala usprawni obsługę przychodzących połączeń.

Wirtualna Centrala od Telestrada S.A. stała się swego rodzaju hitem na rynku medycznym. W związku z tym postanowiliśmy uruchomić specjalny dział “call medica” i przygotowaliśmy dedykowaną ofertę telekomunikacyjną dla placówek medycznych. Dziś nasza Wirtualna Centrala usprawnia pracę pracownikom zarówno małych obiektów medycznych, jak i dużych szpitali publicznych, czy zespołów opieki zdrowotnej. Warto dodać, że Wirtualna Centrala jako system usprawnia jakość pracy na recepcji, ale przede wszystkim podnosi renomę danej placówki.

Jako Telestrada S.A. świadczymy usługi telekomunikacyjne dla całej branży medycznej i nie tylko. W naszej ofercie znajdują się rozwiązania i narzędzia do usprawnienia pracy rejestracji i centrale do zarządzania ruchem na infolinii dla wielu branż. Dzięki naszym rozwiązaniom dodzwoni się każdy pacjent – gwarantujemy! Nasi klienci po darmowym okresie próbnym z wielką radością zamawiają u nas kolejne pakiety i wdrażają kolejne funkcjonalności, jak np.: kolejkowanie rozmów, menu głosowe, IVR, ankiety, powiadomienia SMS czy najważniejsze – nagrywanie rozmów, a wszystko po to, żeby ich Wirtualna Centrala była najlepszym z możliwych narzędzi do telefonicznej obsługi pacjenta.

Obecnie, zgodnie z prawem każda placówka lub przychodnia POZ ma obowiązek zapewnić pacjentowi kontakt telefoniczny, dlatego poznaj naszą ofertę, skontaktuj się z nami, a my dobierzemy idealne i niedrogie rozwiązanie do potrzeb twojej placówki.

Start

dla każdej firmy
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Testuj Wirtualną Centralę w swojej firmie przez 30 dni za darmo!

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Jakie funkcje będą potrzebne do udrożnienia rejestracji medycznej w przychodni?

Wirtualna Centrala posiada wiele funkcji i narzędzi, które w połączeniu tworzą niezawodny i w pełni zautomatyzowany system obsługi telefonicznej. Poniżej przedstawiamy te kluczowe, do spełnienia oczekiwań Rzecznika Praw Pacjenta.

Wirtualna Centrala ratunkiem dla placówek medycznych
  • Kolejkowanie połączeń – to jedna z podstawowych funkcji. Wirtualna Centrala z kolejkowaniem połączeń jest obowiązkowym zestawem dla nawet najmniejszych placówek medycznych. Dzięki tej funkcji dodzwoni się każdy pacjent, który usłyszy miły komunikat z informacją o miejscu jakie zajmuje w kolejce oczekujących na połączenie. Co ważne, każda próba dodzwonienia się będzie zarejestrowana w Wirtualnej Centrali, więc w dowolnym momencie będzie można oddzwonić na numer, z którego ktoś próbował skontaktować się z rejestracją.
  • Menu głosowe – to już bardziej zaawansowana funkcja, ale Wirtualna Centrala aż się prosi, żeby zautomatyzować kwestię wyboru ścieżki połączenia. W przychodniach często zdarzają się sytuacje, że pacjent dzwoni tylko na numer do rejestracji, a potrzebuje dodzwonić się np. do rejestracji specjalistycznej lub innego działu. Wirtualna Centrala z menu głosowym odpyta dzwoniącego o cel jego telefonu i skieruje do odpowiedniego działu.
  • Komunikaty głosowe – to nieodzowny element dla każdego systemu, jak np. Wirtualna Centrala. Komunikaty można nagrać samodzielnie lub skorzystać z bezpłatnego generatora, a dzięki temu, że Wirtualna Centrala jest bardzo elastyczna w kwestii zmian schematów czy komunikatów można całą strukturę komunikatów ustawić samemu.
  • IVR – to najbardziej zaawansowana funkcja. Wirtualna Centrala, która działa w oparciu o IVR nigdy nie śpi. To niezwykle ważna informacja, bo przemyślany i ustawiony odpowiednio schemat komunikatów, czyli drzewo IVR potrafi obsłużyć pacjenta w prostych sprawach lub poinformować go o najważniejszych kwestiach nawet po godzinach pracy placówki. Zespół specjalistów Telestrada S.A. chętnie pomoże w doborze odpowiednich komunikatów i postara się stworzy idealny projekt drzewa IVR do potrzeb każdej placówki.
  • Przekierowanie połączeń – ta funkcja może być bardzo przydatna, kiedy Wirtualna Centrala pracuje na numerze głównym placówki, a podpięte są do niej numery użytkowników, którzy z dowolnego miejsca mogą odebrać połączenie zgodnie z wcześniej ustaloną kolejnością. Przykład: Pacjent dzwoni na infolinię, Recepcjonistka nr 1 właśnie obsługuje pacjenta stacjonarnie, więc telefon automatycznie zostaje przekierowany do Recepcjonistki nr 2, która jest w stanie odsłużyć rozmowę.
  • Nagrywanie połączeń – to absolutnie niezbędna funkcja w placówce medycznej. Niezwykle ważne jest podnoszenie jakości obsługi pacjenta, więc nagrywane połączenia można wykorzystać w celach edukacyjnych. Warto też robić odsłuchy i na bieżąco monitorować pracę swoich pracowników, żeby dbać o renomę placówki. W sytuacjach spornych Wirtualna Centrala z nagrywaniem połączeń pomoże wyjaśnić każdą sprawę.

Wirtualna Centrala to zbiór określonych funkcji. Przedstawione wyżej są jedynie przykładowymi, które zdecydowanie będą w stanie usprawnić pracę recepcji i zagwarantują komfort pracy. Dzięki już podstawowym funkcjom, jak np. kolejkowanie połączeń Wirtualna Centrala umożliwia dodzwonienie się do placówki każdemu pacjentowi.

Wirtualna Centrala ma wiele innych zalet, w tym najważniejsza – działa w chmurze i nie wymaga inwestycji w drogie sprzęty, serwerownie czy centrale. Zamawiając Wirtualną Centralę zamawiasz usługę z dostępem do specjalnej i prostej w obsłudze aplikacji.

Obsługujemy infolinię Narodowego Programu Szczepień

Pytania? Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie – nawet na te trudne. W końcu od lat budujemy swoje doświadczenie w trosce o zadowolenie klientów.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!