Dlaczego indywidualne podejście do klienta biznesowego jest tak ważne? 

Rynek staje się coraz bogatszy o nowych przedsiębiorców. Poza tradycyjnymi modelami biznesowymi powstaje coraz więcej firm, których nie da się przyporządkować do jednej, konkretnej kategorii. Dzięki coraz większej kreatywności ludzi obserwujemy zjawisko tworzenia się coraz bardziej unikalnych firm. To oznacza, że potrzeba na indywidualne podejście, czyli dopasowywanie rozwiązań, wzrasta.

Wychodząc temu naprzeciw Telestrada S.A. do każdego klienta podchodzi indywidualnie, czyli właśnie w taki sposób, aby zapewnić mu komfort współpracy na możliwie najlepszych warunkach.

Indywidualne podejście do klienta biznesowego.

Zalety spersonalizowanej oferty

Wiele firm, które oferują usługi dla sektora klientów B2B działa na określonych zasadach i często pakietach. Jest to najprostszy i najbardziej wygodny sposób sprzedaży swoich usług lub produktów. Jest wiele zalet takiego systemu, ale i wad. Pakiety często opracowywane są z uwagi na cenę i nie zawsze pasują każdej firmie. Zwykle dzieje się tak, że po wyborze któregoś z pakietów klient decyduje się na zakup, bo ma jakąś konkretną funkcję lub produkt, której akurat potrzebuje, a nie do końca reszta usług jest mu potrzebna. Z jego punktu widzenia nie jest to ekonomiczne rozwiązanie, bo musi płacić za funkcje czy usługi, z których po prostu nie korzysta.

Najlepszym rozwiązaniem na tego rodzaju sytuacje jest oczywiście podejście indywidualne do potrzeb klienta. Coraz więcej firm poza na sztywno określonymi pakietami cenowymi wprowadzana oferty spersonalizowane, które na bazie szczególnych potrzeb klienta są dostosowywane względem konkretnych usług i cen.

Indywidualne podejście, kluczem do udanej relacji z klientem

Telestrada S.A. od lat stara się dopasowywać swoją ofertę do rosnących potrzeb klientów. Jeżeli, któryś z prezentowanych pakietów usług nie wyczerpuje w 100% zapytania klienta, wówczas szereg specjalistów z danej dziedziny zajmuje się przygotowaniem indywidualnej wyceny i oferty. To bardzo wygodna forma zawierania umów, bo już od pierwszego kontaktu z klientem firma poznaje jego potrzeby i buduje długofalową relację.

W przypadku usług telekomunikacyjnych aspekt indywidualnego podejścia do klienta jest kluczowy. Komunikacja w każdej firmie jest niezwykle ważnym segmentem, a specjalista czy doradca powinien stanąć na wysokości zadania, zbadać potrzeby i specyfikę branży klienta po to, aby zwyczajnie pomóc mu poprawić sprawność, jakość oraz efektywność komunikacji wewnątrz firmy, jak też obsługi klienta. To ma ogromny wpływ na wydajność pracy oraz zadowolenie klientów. To od jakości komunikacji zależy w znaczącym stopniu zaufanie kontrahentów i grupy klientów. Każda firma ma swoje potrzeby, inna jest też jej struktura oraz model biznesowy.

Telestrada S.A. jako lider na rynku telekomunikacyjnym, szczególnie w zakresie wdrażania zaawansowanych narzędzi i systemów komunikacyjnych zarówno małym, średnim czy dużym korporacjom, jak i instytucjom państwowym. W ofercie Telestrady można znaleźć szereg usług dedykowanych dla biznesu, są to m.in. telefonia VoIP, centrala IP VoIP i infolinia. Podstawą działalności i sprzedaży usług telekomunikacyjnych w tej firmie jest fakt, że musi ona dokładnie poznać potrzeby swojego klienta, obszar jego działania, wielkość firmy, profil klienta docelowego, oczekiwania i cele sprzedażowe do zdobycia dzięki oferowanym narzędziom komunikacji. Na tej podstawie i z uwzględnieniem budżetu technicy i dedykowani specjaliści przygotowują spersonalizowaną ofertę. Zawsze proponują rozwiązania, które najlepiej realizują cele biznesowe przedsiębiorcy i mają wpływ na ekonomię i poprawę komunikacji w firmie czy w dziale obsługi klienta.

Grupa ludzi, ceniących profesjonalne, indywidualne podejście

Spersonalizowana oferta na przykładzie cennika jednej z usług Telestrady S.A.

Wiele firm, również telekomunikacyjnych, oferuje konkretne pakiety bez możliwości zmiany. Klient może więc dokonać wyboru tylko z dostępnych opcji i często wybiera pomiędzy obniżeniem kosztów a wzrostem jakości obsługi klienta. Telestrada dzięki elastyczności oferty jest zdecydowanie bardziej przygotowana do spełniania najbardziej indywidualnych oczekiwań swoich klientów. Jest to związane z misją firmy, którą jest dążenie do maksymalnej satysfakcji i zadowolenia klienta z poprawy jakości obsługi klienta i obniżenia kosztów firmowych.

To pozwala Telestradzie cieszyć się bardzo dużym zaufaniem wśród przedsiębiorców. Dla nich ważna jest stabilność i możliwość związania się z jednym dostawcą usług telekomunikacyjnych na dłużej. Chcąc, aby, było to możliwe, muszą mieć poczucie, że otrzymują najlepiej dopasowane do ich potrzeb rozwiązanie. Dla firmy to również stabilność i możliwość nieustannego wzmacniania fundamentów.

Nie wszystkie pakiety da się spersonalizować, jednak jeżeli faktycznie po zbadaniu potrzeb klienta wszystko wskazuje na to, że najkorzystniej będzie mu przygotować indywidualną ofertę, to specjaliści Telestrady na pewno przekształcą dany pakiet tak, żeby klient był zadowolony.

Start

dla każdej firmy
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Testuj Wirtualną Centralę w swojej firmie przez 30 dni za darmo!

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Indywidualne podejście do klientów na przykładzie firmy Telestrada S.A.

Jeżeli klient nie znajdzie tego, czego szuka w samym cenniku, który jest dostępny na stronie lub też nie jest do końca przekonany czy aby na pewno przedstawione funkcje będą mu potrzebne, to wystarczy, że wyśle formularz kontaktowy z prośbą o konsultację.

Taki formularz to baza do rozmów, więc najlepiej już w nim zawrzeć wszystkie informacje dotyczące specyfiki firmy, wtedy znacznie szybciej specjalista będzie mógł przedstawić konkretne rozwiązania i narzędzia w odpowiedzi na potrzeby wskazane w wiadomości.

Jeszcze inną i zdecydowanie najszybszą formą kontaktu ze specjalistą jest oczywiście telefon. Pracownicy Telestrada S.A. zawsze służą pomocą i chętnie dopasują ofertę do oczekiwań klienta. Co ważne, konsultacja jest całkowicie za darmo, a klient otrzymuje ofertę dostosowaną bezpośrednio do swoich oczekiwań.

Zaletą współpracy z tą firmą jest fakt, że żaden klient nie musi inwestować niebotycznych kwot w serwerownię czy zaawansowane techniczne sprzęty. Cały system, na jakim pracuje Telestrada zawarty jest w chmurze, więc jedynymi narzędziami, które są niezbędne do funkcjonowania wirtualnych central to tylko telefony i komputery, czyli podstawowe wyposażenie każdego już biura.

Telestradzie zaufały największe marki i cenią sobie indywidualne podejście do klienta, ale przede wszystkim jakość oferowanych usług. To wszystko masz na wyciągnięcie ręki. Wystarczy skontaktować się z doradcą, a ten dołoży wszelkich starań, żeby dopasować najlepszą ofertę w trosce o budżet Twojej firmy.

Prywatny opiekun jako odpowiedź na konkretne potrzeby

Obsługa wielu firm wymaga dobrej organizacji pracy, aby możliwe było nie tylko sprawne obsłużenie wszystkich klientów, ale również ich dobre poznanie. Dlatego Telestrada S. A zdecydowała się na przypisywanie każdej współpracującej z nimi firmie jednego, konkretnego opiekuna. To on odpowiada za kontakt z klientem, a dzięki doskonałej znajomości jego firmy, aktualnych potrzeb i przyszłościowych celów, może dokonywać modyfikacji w systemie telekomunikacyjnym.

Taki opiekun ma być dla klienta wsparciem w sytuacjach problemowych, pomagać przy kłopotach z obsługą systemu i doradzać, a przede wszystkim starać się w jak najlepszy sposób usprawnić proces obsługi klienta. We wszystkich tych obszarach ma koncentrować się tylko na indywidualnych potrzebach i potencjale jednej firmy. Dzięki temu klient ma pewność, że jest w dobrych rękach i może w pełni zaufać Telestradzie.

Kontakt zawsze z tym samym opiekunem zdecydowanie przyspiesza rozwiązywanie wszelkich spraw. Nie ma konieczności przekierowywania do innych konsultantów, wiedza na jego temat nie jest podzielona na kilku opiekunów. Ma to duże znaczenie w relacji firma-firma, w której obu stronom zależy na przejrzystych warunkach współpracy i sprawnym przepływie informacji.

Zmiany w rytm rozwoju klientów Telestrada S.A.

Pracownicy Telestrada S.A. znają najlepiej swoich klientów, ich firmy, potrzeby, a także cele, dlatego mogą być na bieżąco z ich sukcesami. Usługi telekomunikacyjne mają bardzo duży wpływ na rozwój firm, które z nich korzystają. Poprawa obsługi klienta, usprawnienie komunikacji wewnętrznej, a także bieżąca analiza statystyk i generowanie raportów połączeń ma wpływ na pozytywne zmiany w firmie. Indywidualne podejście do klienta i przypisanie do niego konkretnego opiekuna umożliwia konkretne zmiany w ofercie.

Telestrada wie, czego potrzebuje klient, co mogłoby mu jeszcze bardziej pomóc w rozwoju i jak jej usługi mogą się do tego przyczynić. Dzięki temu firma rozwija i wzbogaca swoją ofertę o nowe usługi. Robią to świadomie, w sprecyzowanych celach i dla konkretnych klientów.

O tym, jak ważna jest indywidualna obsługa klienta, wie każdy mały i duży przedsiębiorca. Telestrada, świadcząc usługi telekomunikacyjne i będąc bezpośrednio związana z obsługą klienta, chce dawać dobry przykład w tym zakresie. Firmie zależy na Twoim zadowoleniu, zaufaniu oraz satysfakcji. Jeśli potrzebujesz indywidualnego rozwiązania związanego z telefonią w Twoim biznesie, skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy wspólne rozwiązanie.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!