IVR system
zapowiedzi głosowych
IVR, czyli Interactive Voice Response to schemat komunikatów na infolinii, który usprawnia jej funkcjonowanie poprzez przeprowadzenie klienta przez interaktywne menu głosowe.
Z pomocą naszych specjalistów stworzysz odpowiedni scenariusz IVR i tym samym wprowadzisz swój call center na wyższy poziom obsługi.
Poznaj główne korzyści IVR
- Automatyzacja obsługi klienta
Dzięki IVR zautomatyzujesz obsługę swoich klientów. Szybciej załatwią swoje sprawy i nie będą musieli czekać na połączenie z konsultantem.
- Zmiany na scenariuszu IVR
Scenariusz IVR, jego funkcje i komunikaty głosowe możesz zmieniać i dostosowywać do potrzeb klientów w dowolnym momencie.
-
IVR nigdy
nie zasypia
System IVR nigdy nie kończy swojej pracy! Klient zostanie obsłużony o dowolnej porze i załatwi najważniejsze sprawy, dzięki automatyzacji IVR.
- Obniżenie kosztów call center
Klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje bez konieczności rozmowy z konsultantem. Dzięki IVR nie musisz budować dużego działu call center.
Zamów przez telefon
459 595 459
Jak zamówić system IVR?
Skontaktuj się z nami! Porozmawiamy o potrzebach twojej firmy i pomożemy ci przygotować idealną strategię na IVR.
Przetestujesz schemat w wersji demo przed wdrożeniem, naniesiemy ewentualne poprawki i gotowe!
Poznaj główne funkcje
IVR pozwala na wiele. Dzięki odpowiednim funkcjom systemu IVR możemy zmienić postrzeganie firmy na bardziej profesjonalną. Systemy IVR pozwalają na zwiększenie efektywności dedykowanej grupy konsultantów, obsługi klientów VIP i o wiele szybsze połączenie z konkretnym działem. Wszystkie dostępne usługi sprawiają, że możliwości IVR są nieograniczone, co pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów. IVR ustawia się na wybranym numerze telefonu. Jeżeli nie masz firmowego numeru telefonu, to nie problem – wybierz z naszej puli złoty numer dla swojego biznesu lub tradycyjny.
Kolejkowanie połączeń
Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient, który nigdy nie usłyszy sygnału zajętości, a jedynie profesjonalnie przygotowane zapowiedzi głosowe. System pozwala na indywidualną obsługę klienta. Przyporządkowane numery do danych konsultantów (klient VIP) zawsze będzie mieć pierwszeństwo w kolejce.
System IVR (interactive voice response)
Ustaw odpowiednie komunikaty (voice response) w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie. System pozwala na wskazanie odpowiedniego działu do obsługi paczek grup numerów, np. klientów VIP. Głosowe menu IVR pozwala na kontakt potencjalnego klienta z odpowiednim działem, co znacznie skraca czas oczekiwania na połączenie.
Nagrywanie połączeń
Szkol swoich pracowników i rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Nagrywanie połączeń to niezbędne narzędzie każdego systemu IVR. Interactive voice response (interaktywna odpowiedź głosowa) nagrywa połączenie w trakcie rozmowy z klientem, dzięki czemu w łatwy sposób możesz wyciągnąć wnioski podczas szkoleń swoich pracowników lub rozwiązywać sytuacje sporne z klientami.
Przekierowanie połączeń
Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer. Wystarczy podać numer kontaktowy, na który dany numer telefonu ma zostać przekierowany, kiedy ten nie odpowiada. System przekierowywania połączenia działa płynnie i klienci w żaden sposób nie zorientują się, że rozmowa kierowana jest do kolejnych numerów w contact center.
Ankiety telefoniczne
Potencjalni klienci to skarbnica wiedzy dla każdego działu Obsługi Klienta. Z pomocą IVR możesz przeprowadzać ankiety telefoniczne i wykorzystywać je do szkoleń z obsługi klienta. Ankieta zbudowana z odpowiednich komunikatów sprawi, że klient w wygodny sposób, będzie mógł podzielić się swoimi spostrzeżeniami wybierając odpowiednią cyfrę.
W porównaniu z innymi systemami najlepiej działa system IVR. Obsługa każdego połączenia nawet po godzinach pracy pozwala klientom na załatwienie swoich spraw bez konieczności połączenia z BOK. Usługa IVR nigdy nie śpi, więc jeżeli ustawisz odpowiednio schemat komunikatów systemu IVR to będziesz w stanie zapewnić swoim klientom całodobowy dostęp do informacji dotyczących danej usługi. O tym, w jaki sposób działa IVR i jakie będzie miało przeznaczenie w Twojej firmie – decydujesz ty sam. Interaktywne rozwiązania często zastępuje systemy obsługi kart, a coraz częściej korzysta z nich bankowość telefoniczna.
Klienci o nas
Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do twoich oczekiwań.