IVR system
zapowiedzi głosowych

IVR, czyli Interactive Voice Response to schemat komunikatów na infolinii, który usprawnia jej funkcjonowanie poprzez przeprowadzenie klienta przez interaktywne menu głosowe.

Z pomocą naszych specjalistów stworzysz odpowiedni scenariusz IVR i tym samym wprowadzisz swój call center na wyższy poziom obsługi.

IVR czyli system zapowiedzi głosowych

Poznaj główne korzyści IVR

Dzięki IVR zautomatyzujesz obsługę swoich klientów. Szybciej załatwią swoje sprawy i nie będą musieli czekać na połączenie z konsultantem. 

Scenariusz IVR, jego funkcje i komunikaty głosowe możesz zmieniać i dostosowywać do potrzeb klientów w dowolnym momencie. 

System IVR nigdy nie kończy swojej pracy! Klient zostanie obsłużony o dowolnej porze i załatwi najważniejsze sprawy, dzięki automatyzacji IVR.

Klienci mogą uzyskać wyczerpujące informacje bez konieczności rozmowy z konsultantem. Dzięki IVR nie musisz budować dużego działu call center.

Zamów przez telefon

459 595 459

Zamów przez telefon
Prosty schemat przygotowania strategii na IVR

Jak zamówić system IVR?

Skontaktuj się z nami! Porozmawiamy o potrzebach twojej firmy i pomożemy ci przygotować idealną strategię na IVR.

Przetestujesz schemat w wersji demo przed wdrożeniem, naniesiemy ewentualne poprawki i gotowe! 

Poznaj główne funkcje

IVR pozwala na wiele. Dzięki odpowiednim funkcjom systemu IVR możemy zmienić postrzeganie firmy na bardziej profesjonalną. Systemy IVR pozwalają na zwiększenie efektywności dedykowanej grupy konsultantów, obsługi klientów VIP i o wiele szybsze połączenie z konkretnym działem. Wszystkie dostępne usługi sprawiają, że możliwości IVR są nieograniczone, co pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów. IVR ustawia się na wybranym numerze telefonu. Jeżeli nie masz firmowego numeru telefonu, to nie problem – wybierz z naszej puli złoty numer dla swojego biznesu lub tradycyjny.

Kolejkowanie połączeń

Pożegnaj się raz na zawsze z zajętą linią w swojej firmie. Kolejkowanie połączeń sprawi, że dodzwoni się każdy klient, który nigdy nie usłyszy sygnału zajętości, a jedynie profesjonalnie przygotowane zapowiedzi głosowe. System pozwala na indywidualną obsługę klienta. Przyporządkowane numery do danych konsultantów (klient VIP) zawsze będzie mieć pierwszeństwo w kolejce.

Jak funkcjonuje centrala telefoniczna VoIP?
Co to są komunikaty głosowe IVR?

System IVR (interactive voice response)

Ustaw odpowiednie komunikaty (voice response) w wielopoziomowym IVR i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie. System pozwala na wskazanie odpowiedniego działu do obsługi paczek grup numerów, np. klientów VIP. Głosowe menu IVR pozwala na kontakt potencjalnego klienta z odpowiednim działem, co znacznie skraca czas oczekiwania na połączenie.

Nagrywanie połączeń

Szkol swoich pracowników i rozwiązuj sytuacje sporne z klientami. Nagrywanie połączeń to niezbędne narzędzie każdego systemu IVR. Interactive voice response (interaktywna odpowiedź głosowa) nagrywa połączenie w trakcie rozmowy z klientem, dzięki czemu w łatwy sposób możesz wyciągnąć wnioski podczas szkoleń swoich pracowników lub rozwiązywać sytuacje sporne z klientami.

Wizualizacja funkcji nagrywania połączeń
Przekierowanie połączeń to jedna z najważniejszych funkcji dla biura obsługi klienta

Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń umożliwia automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na inny numer. Wystarczy podać numer kontaktowy, na który dany numer telefonu ma zostać przekierowany, kiedy ten nie odpowiada. System przekierowywania połączenia działa płynnie i klienci w żaden sposób nie zorientują się, że rozmowa kierowana jest do kolejnych numerów w contact center.

Ankiety telefoniczne

Potencjalni klienci to skarbnica wiedzy dla każdego działu Obsługi Klienta. Z pomocą IVR możesz przeprowadzać ankiety telefoniczne i wykorzystywać je do szkoleń z obsługi klienta. Ankieta zbudowana z odpowiednich komunikatów sprawi, że klient w wygodny sposób, będzie mógł podzielić się swoimi spostrzeżeniami wybierając odpowiednią cyfrę.

Zdobywaj cenne informacje podczas rozmowy z klientem

W porównaniu z innymi systemami najlepiej działa system IVR. Obsługa każdego połączenia nawet po godzinach pracy pozwala klientom na załatwienie swoich spraw bez konieczności połączenia z BOK. Usługa IVR nigdy nie śpi, więc jeżeli ustawisz odpowiednio schemat komunikatów systemu IVR to będziesz w stanie zapewnić swoim klientom całodobowy dostęp do informacji dotyczących danej usługi. O tym, w jaki sposób działa IVR i jakie będzie miało przeznaczenie w Twojej firmie – decydujesz ty sam. Interaktywne rozwiązania często zastępuje systemy obsługi kart, a coraz częściej korzysta z nich bankowość telefoniczna.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do twoich oczekiwań.