Wirtualna Centrala dla Twojej firmy!

Wirtualna Centrala to niezwykle przydatne narzędzie w chmurze, które znacznie usprawni pracę Twojej firmy, poprawi jakość obsługi klientów oraz znacznie obniży jej koszty.

Podstawowe funkcje Wirtualnej Centrali to: kolejkowanie połączeń, menu głosowe, przekierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, nagrywanie rozmów, ankietowanie oraz kampanie marketingowe. 

Czym jest call contact 2.0?

Wirtualna Centrala Telefoniczna w ramach platformy call contact 2.0 umożliwia firmom pełną kontrolę nad połączeniami oraz automatyzacją obsługi klienta. Dzięki elastyczności konfiguracji, użytkownicy mogą łatwo dostosować system do zmieniających się potrzeb organizacji. 

Wirtualna Centrala dla twojej firmy!

Wirtualna Centrala to niezwykle przydatne narzędzie w chmurze, które znacznie usprawni pracę Twojej firmy, poprawi jakość obsługi klientów oraz znacznie obniży jej koszty.

Podstawowe funkcje Wirtualnej Centrali to: kolejkowanie połączeń, menu głosowe, przekierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, nagrywanie rozmów, ankietowanie oraz kampanie marketingowe. 

Testuj Wirtualną Centralę za darmo!

krok 1 - wypełnij formularz

Wypełnij formularz

Uzupełnij i prześlij nam krótki formularz do przygotowania darmowego i odpowiedniego dla twojej firmy konta testowego. 

Krok 2 - utworzymy dla ciebie konto testowe

Utworzymy konto testowe

Utworzymy twojej firmie konto testowe na 30 dni z dostępem do wszystkich, możliwych funkcji. Przetestuj je ze swoim zespołem!

krok 3 - skonfigurujemy ustawienie wirtualnej centrali pod twoje potrzeby

Skonfigurujemy ustawienia

Twój indywidualny opiekun zadba o prawidłowe skonfigurowanie Wirtualnej Centrali na koncie testowym.

Odbierz darmowy projekt Wirtualnej Centrali

Projekt testowy

30 dni za darmo
0 zł + VAT/ mies.
  • Zapowiedzi głosowe
  • Kolejkowanie połączeń
  • Elementy menu (IVR)
  • Komunikat po godzinach pracy
  • Statystyki i raporty
  •  

Start

umowa bezterminowa
od 49 zł + VAT/ mies.
  • 2 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Zapowiedzi głosowe
  • Elementy menu (IVR)
  • Komunikat po godzinach pracy
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania usługą online
  • Wirtualny lektor (9 głosów)
  •  

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej firmy za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."
Demonstracyjna infolinia

600+ mln

Zrealizowanych minut w 2021 roku

17 200 +

Uruchomionych stanowisk

20 lat

Doświadczenia w branży

5200 +

Klientów biznesowych

Wirtualna Centrala - nowoczesny system telefoniczny

Twoi klienci często narzekają
na zajętą linię?

Czas to zmienić! Wirtualna Centrala, a tak właściwie jej funkcje sprawią, że na zawsze pozbędziesz się problemu zajętej linii. Kolejkowanie połączeń, menu głosowe czy IVR pomogą skutecznie usprawnić obsługę klienta w twojej firmie.

Chcesz zachować główny numer firmowy i zrobić przekierowania
na inne?

Nie ma problemu! Na twoim numerze głównym powstanie cała Wirtualna Centrala, a konsultanci zostaną przydzieleni do osobnych numerów, na których ustawimy przekierowanie połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących.

Automatyzacja systemu obsługi klienta w Wirtualnej centrali telefonicznej

459 595 459

Zamów przez telefon

Poznaj inne funkcje Wirtualnej Centrali

Zapowiedzi głosowe

Samodzielnie nagraj zapowiedzi na swoją infolinię lub korzystaj z bezpłatnego generatora mowy.

Ankietowanie połączeń

Ankietuj swoich klientów po każdej rozmowie i popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie.

Moduł kampanii

Docieraj do szerokiego grona odbiorców, dzięki masowej komunikacji marketingowej lub powiadomień.

Nagrywanie rozmów

Nagrywaj połączenia i wyciągaj wnioski. Szkol swój zespół i z łatwością rozwiązuj sytuacje sporne z klientami.

Statystyki

Generuj raporty, rób analizy i pobieraj statystyki połączeń w dowolnym momencie i formacie.

Dashboard

Kontroluj pracę konsultantów. Dashboard to podgląd na aktualną sytuację na twojej infolinii.

Poziomy dostępności

Przydzielaj uprawnienia swoim pracownikom do zarządzania infolinią zgodnie z ich zakresem obowiązków.

Powiadomienia

Wysyłaj wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe swoim klientom po zakończeniu połączenia. 

Testuj Wirtualną Centralę w swojej oraganizacji za darmo

Projekt testowy

30 dni za darmo
0 zł + VAT/ mies.
  • Zapowiedzi głosowe
  • Kolejkowanie połączeń
  • Elementy menu (IVR)
  • Komunikat po godzinach pracy
  • Statystyki i raporty
  •  

Start

umowa bezterminowa
od 49 zł + VAT/ mies.
  • 2 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Zapowiedzi głosowe
  • Elementy menu (IVR)
  • Komunikat po godzinach pracy
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania usługą online
  • Wirtualny lektor (9 głosów)
  •  

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej firmy za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Zamów przez telefon

Korzyści Wirtualnej Centrali dla Twojej firmy

Wirtualna Centrala poprawi wizerunek firmy

Główny numer firmowy, który w dodatku jest łatwy do zapamiętania to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do budowania dobrego wizerunku marki. Tanie i łatwe do zapamiętania numery znajdziesz w naszej ofercie.

Efektywne zarządzanie pracą infolinii

Wirtualna Centrala daje pełną kontrolę nad pracą konsultantów. Dzięki dashboardowi z aktualnym podglądem sytuacji połączeń będziesz w stanie zarządzać całą infolinią z jednego miejsca oraz generować dowolną liczbę statystyk lub raportów.

Indywidualne zapowiedzi na Infolinii

Możesz nagrywać zapowiedzi głosowe, które po połączeniu usłyszą twoi klienci. Komunikaty powitalne, systemy IVR czy menu głosowe – wszystkie te komunikaty możesz dowolnie modyfikować.

Dopasowanie i elastyczność systemu

Wirtualna Centrala stanowi szereg połączonych ze sobą funkcji, które możesz dowolnie modyfikować – dodawać i odejmować. W pełni decydujesz jakie funkcje ma posiadać twoja infolinia,.

Każdy dodzwoni się do Twojej firmy

Odpowiednio skonfigurowana Wirtualna Centrala pozwala na przyjęcie nieograniczonej liczby połączeń. Dodatkowo dzięki funkcji kolejkowania połączeń twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału zajętości, a jeżeli zrezygnują z połączenia – będziesz mógł do nich oddzwonić.

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

Wirtualna Centrala działa w chmurze, dlatego nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi konsultanci posiadają smartfony, to tego rodzaju sprzęt wystarczy im do pracy – po autoryzacji numerów w systemie.

Zaufali nam

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.

Umów się na prezentację Wirtualnej Centrali!

Podaj dane kontaktowe, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!