Wirtualna Centrala to platforma telefoniczna zawarta w chmurze, która umożliwia realizowanie internetowych połączeń telefonicznych (VoIP).
Wśród funkcji, jakimi dysponuje Wirtualna Centrala znajdziemy: kolejkowanie połączeń, menu głosowe (IVR), przekierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, nagrywanie rozmów, ankietowanie oraz kampanie marketingowe.
Wirtualna Centrala to platforma telefoniczna zawarta w chmurze, która umożliwia realizowanie internetowych połączeń telefonicznych (VoIP).
Wśród funkcji, jakimi dysponuje Wirtualna Centrala znajdziemy: kolejkowanie połączeń, menu głosowe (IVR), przekierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, nagrywanie rozmów, ankietowanie oraz kampanie marketingowe.
Uzupełnij i prześlij nam krótki formularz do przygotowania darmowego i odpowiedniego dla twojej firmy konta testowego.
Utworzymy twojej firmie konto testowe na 30 dni z dostępem do wszystkich, możliwych funkcji. Przetestuj je ze swoim zespołem!
Twój indywidualny opiekun zadba o prawidłowe skonfigurowanie Wirtualnej Centrali na koncie testowym.
Zrealizowanych minut w 2021 roku
Uruchomionych stanowisk
Doświadczenia w branży
Klientów biznesowych
Czas to zmienić! Wirtualna Centrala, a tak właściwie jej funkcje sprawią, że na zawsze pozbędziesz się problemu zajętej linii. Kolejkowanie połączeń, menu głosowe czy IVR pomogą skutecznie usprawnić obsługę klienta w twojej firmie.
Nie ma problemu! Na twoim numerze głównym powstanie cała Wirtualna Centrala, a konsultanci zostaną przydzieleni do osobnych numerów, na których ustawimy przekierowanie połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących.
Samodzielnie nagraj zapowiedzi na swoją infolinię lub korzystaj z bezpłatnego generatora mowy.
Ankietuj swoich klientów po każdej rozmowie i popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie.
Docieraj do szerokiego grona odbiorców, dzięki masowej komunikacji marketingowej lub powiadomień.
Nagrywaj połączenia i wyciągaj wnioski. Szkol swój zespół i z łatwością rozwiązuj sytuacje sporne z klientami.
Generuj raporty, rób analizy i pobieraj statystyki połączeń w dowolnym momencie i formacie.
Kontroluj pracę konsultantów. Dashboard to podgląd na aktualną sytuację na twojej infolinii.
Przydzielaj uprawnienia swoim pracownikom do zarządzania infolinią zgodnie z ich zakresem obowiązków.
Wysyłaj wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe swoim klientom po zakończeniu połączenia.
Główny numer firmowy, który w dodatku jest łatwy do zapamiętania to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do budowania dobrego wizerunku marki. Tanie i łatwe do zapamiętania numery znajdziesz w naszej ofercie.
Wirtualna Centrala daje pełną kontrolę nad pracą konsultantów. Dzięki dashboardowi z aktualnym podglądem sytuacji połączeń będziesz w stanie zarządzać całą infolinią z jednego miejsca oraz generować dowolną liczbę statystyk lub raportów.
Możesz nagrywać zapowiedzi głosowe, które po połączeniu usłyszą twoi klienci. Komunikaty powitalne, systemy IVR czy menu głosowe – wszystkie te komunikaty możesz dowolnie modyfikować.
Wirtualna Centrala stanowi szereg połączonych ze sobą funkcji, które możesz dowolnie modyfikować – dodawać i odejmować. W pełni decydujesz jakie funkcje ma posiadać twoja infolinia,.
Odpowiednio skonfigurowana Wirtualna Centrala pozwala na przyjęcie nieograniczonej liczby połączeń. Dodatkowo dzięki funkcji kolejkowania połączeń twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału zajętości, a jeżeli zrezygnują z połączenia – będziesz mógł do nich oddzwonić.
Wirtualna Centrala działa w chmurze, dlatego nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi konsultanci posiadają smartfony, to tego rodzaju sprzęt wystarczy im do pracy – po autoryzacji numerów w systemie.
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.
Al. Krakowska 22A
02-284 Warszawa
NIP: 5441014413
REGON: 006229011
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability. To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more. This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs. Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments. If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to
Podaj dane kontaktowe, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.