Co to jest SIP Trunk?
SIP Trunk to nic innego jak rozwiązanie dla firm, które chcą zastąpić tradycyjną telefonię analogową – nowoczesną telefonią, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem internetu tzw. wirtualnego kanału (TRUNK).




Jak działa SIP Trunk?
Zastosowany protokół SIP (Session Initiation Protocol) umożliwia wielokanałową transmisję głosu za pośrednictwem internetu, więc SIP Trunk to nic innego jak przesyłanie głosu poprzez protokół IP za pośrednictwem internetu, co pozwala na prowadzenie nawet kilkuset połączeń w tym samym czasie.
Do usługi można przenieść wszystkie swoje numery stacjonarne i aby korzystać z SIP Trunk wystarczy zapewnić dostęp do łącza internetowego o przepustowości co najmniej 100 kbit/s w pobieraniu i wysyłaniu dla każdej rozmowy.
Bezproblemowa skalowalność liczby połączeń realizowanych poprzez SIP Trunk w Internecie pozwoli Ci swobodnie zarządzać liczbą obsługiwanych klientów i dzięki temu żadne połączenie do Twojej firmy nie pozostanie bez odpowiedzi.
Poznaj nasze usługi
Infolinia
dla firm
Infolinia
medyczna
Telefonia
VoIP
Widget
call back
Abonament
dla firm
Co zyskasz dzięki SIP Trunk?
Dzięki wdrożeniu systemu SIP Trunk zyskasz możliwość sterowania prezentacją połączeń wychodzących dla każdego połączenia osobno. Połączenie może prezentować się przydzielonym numerem: stacjonarnym, numerem przeniesionym od innego operatora, numerem komórkowym lub numerem zagranicznym.
Dzięki elastyczności systemu SIP Trunk można dodawać numery z różnych stref numeracyjnych polskich oraz zagranicznych. SIP Trunk może obsługiwać wiele lokalnych oddziałów a połączenia wychodzące będą prezentować się lokalnym numerem. Ilość jednoczesnych połączeń na SIP Trunk jest elastycznie ustalana do zapotrzebowania klienta.
Sprawdzone systemy współpracujące z SIP Trunk to między innymi:
Grandstream UCM, Asterisk, Platan, Slican, 3CX, Cisco, Adescom, Alcatel, Ladesk LiveAgent, Thulium PBX.
Klienci o nas




Słownik pojęć
Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana w chmurze telefonia dla firm, która działa w oparciu o technologię VoIP. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co ma duży wpływ na komfort pracy Infolinii, która nawet podczas pracy zdalnie może obsługiwać klientów bez względu na miejsce, w którym się znajdują.
Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie infolinii.
VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, który umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez stałe łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP, gdzie tradycyjne połączenia głosowe przekazywane są przez nadajniki naziemne.
Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, po którym nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu.
IVR to system, który wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center. Na IVR składają się nagrane komunikaty głosowe, które dzięki menu kierują ścieżką połączeń. Tego rodzaju schematy obrazuje drzewo IVR, na którego oparciu postawiona jest cała struktura komunikacji głosowej na infolinii.
Infolinia dla firm to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.
Formularz kontaktowy
Skontaktuj się z nami!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.