SIP Trunk

Co to jest SIP Trunk?

SIP Trunk to nic innego jak rozwiązanie dla firm, które chcą zastąpić tradycyjną telefonię analogową –  nowoczesną telefonią, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem internetu tzw. wirtualnego kanału (TRUNK).

czas - lata doświadczenia
lat
doświadczenia
zaufanie - ilość klientów, którzy zaufali usługom firmy Telestrada
+
klientów biznesowych
profesjonalna obsługa - ilość minut poświęconym Klientom Telestrady
mln
minut zrealizowanych w 2021 r.
Ilość aktywnych kart
+
aktywnych kart SIM

Jak działa SIP Trunk?

Zastosowany protokół SIP (Session Initiation Protocol) umożliwia wielokanałową transmisję głosu za pośrednictwem internetu, więc SIP Trunk to nic innego jak przesyłanie głosu poprzez protokół IP za pośrednictwem internetu, co pozwala na prowadzenie nawet kilkuset połączeń w tym samym czasie.

Do usługi  można przenieść wszystkie swoje numery stacjonarne i aby korzystać z SIP Trunk wystarczy zapewnić dostęp do łącza internetowego o przepustowości co najmniej 100 kbit/s w pobieraniu i wysyłaniu dla każdej rozmowy.

Bezproblemowa skalowalność liczby połączeń realizowanych poprzez SIP Trunk w Internecie pozwoli Ci swobodnie zarządzać liczbą obsługiwanych klientów i dzięki temu żadne połączenie do Twojej firmy nie pozostanie bez odpowiedzi. 

Poznaj nasze usługi

Infolinia
dla firm

IVR, kolejkowanie połączeń, nagrywanie rozmów, lista do oddzwonienia i wiele więcej funkcji!
Więcej

Infolinia
medyczna

Komunikaty głosowe, menu, powiadomienia SMS, nagrywanie rozmów i wiele więcej funkcji!
Więcej

Telefonia
VoIP

Centralki VoIP, Telefonia internetowa, Telefony VoiP, SIP Trunk i wiele więcej funkcji!
Więcej

Widget
call back

Szybkie połączenia przez www, Wirtualne Działy, pełna historia połączeń i wiele więcej funkcji!
Więcej

Abonament
dla firm

Najtańszy abonament NO LIMIT dla firm i internet mobilny aż do 300 GB!
Więcej

Co zyskasz dzięki SIP Trunk?

Dzięki wdrożeniu systemu SIP Trunk zyskasz możliwość sterowania prezentacją połączeń wychodzących dla każdego połączenia osobno. Połączenie może prezentować się przydzielonym numerem: stacjonarnym, numerem przeniesionym od innego operatora, numerem komórkowym lub numerem zagranicznym.

Dzięki elastyczności systemu SIP Trunk można dodawać numery z różnych stref numeracyjnych polskich oraz zagranicznych. SIP Trunk może obsługiwać wiele lokalnych oddziałów a połączenia wychodzące będą prezentować się lokalnym numerem. Ilość jednoczesnych połączeń na SIP Trunk jest elastycznie ustalana do zapotrzebowania klienta.

Sprawdzone systemy współpracujące z SIP Trunk to między innymi:

Grandstream UCM, Asterisk, Platan, Slican, 3CX, Cisco, Adescom, Alcatel, Ladesk LiveAgent, Thulium PBX.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Słownik pojęć

Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana w chmurze telefonia dla firm, która działa w oparciu o technologię VoIP. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co ma duży wpływ na komfort pracy Infolinii, która nawet podczas pracy zdalnie może obsługiwać klientów bez względu na miejsce, w którym się znajdują. 

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie infolinii.

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, który umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez stałe łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP, gdzie tradycyjne połączenia głosowe przekazywane są przez nadajniki naziemne. 

Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, po którym nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu. 

IVR to system, który wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center. Na IVR składają się nagrane komunikaty głosowe, które dzięki menu kierują ścieżką połączeń. Tego rodzaju schematy obrazuje drzewo IVR, na którego oparciu postawiona jest cała struktura komunikacji głosowej na infolinii.

Infolinia dla firm to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Skontaktuj się z nami!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.