call web

Call web to nowoczesne, zautomatyzowane rozwiązanie stawiające obsługę klienta na najwyższym poziomie. Jest to widget na Twoją stronę do realizacji natychmiastowych połączeń. Najłatwiejszy w obsłudze system do zarządzania kontaktem z użytkownikami Twojej strony internetowej.

Aplikacja połączy użytkownika z Tobą lub Twoim konsultantem w ciągu kilku sekund. Klient może także wybrać dogodny dla niego termin rozmowy i nie musi martwić się, że konsultant zaskoczy go telefonem w nieodpowiednim czasie np.: gdy prowadzi samochód lub jest w pracy.

Wybierając aplikację call web, masz dostęp do wszystkich jej funkcji niezależnie od wybranego pakietu. Instalacja jest szybka i prosta, składa się jedynie z kilku kroków. Wystarczy założyć konto i skonfigurować aplikację według własnych potrzeb. Dzięki pełnej personalizacji widgetu bez problemu dostosujesz go do swojej strony. Cała operacja trwa zaledwie kilka minut.

Widoczna słuchawka na Twojej stronie wygeneruje większą liczbę połączeń. To fizycznie przełoży się na Twoją sprzedaż! Dzięki widgetowi Twoi Klienci nie będą musieli czekać w kolejkach, wystarczy, że zamówią połączenie w wygodnym dla siebie terminie. Będziesz mógł kontrolować jakość pracy swoich Konsultantów, co wpłynie na efektywność ich pracy!

Usprawnisz obsługę klienta, poprawisz wizerunek firmy, a Twoja strona będzie wyglądać bardziej profesjonalnie. Ułatwiając internautom uzyskanie informacji w szybki i łatwy sposób, zwiększysz zaufanie do Twojej firmy, co z kolei przełoży się na większą sprzedaż i zysk.

Potwierdź numer telefonu 6-cyfrowym kodem, który wysłaliśmy do Ciebie SMS-em lub przekazaliśmy połączeniem telefonicznym.

  1. Przejdź do “Wirtualne Działy” .
  2. Utwórz nowy Wirtualny Dział.
  3. Przypisz wybranych konsultantów do Wirtualnego Działu.
  1. Dodaj adres strony internetowej w zakładce “Widget” (bez http:// i https://), na której chcesz go umieścić.
  1. Dodaj adres strony internetowej w zakładce “widget”, na której ma być widoczny widget.
  2. Skopiuj (kod html) i wklej go na swoją stronę internetową do sekcji <head>.
  3. Dodaj i zweryfikuj numer telefonu.
  4. Dodaj konsultanta.
  5. Dostosuj widget do swojej strony internetowej.
  1. Dodaj i zweryfikuj numer telefonu.
  2. Przypisz konsultanta do zweryfikowanego numeru.
  1. W zakładce “Widget” kliknij w ikonę “Edytuj widget”.
  2. Dostosuj widget do strony internetowej.
  3. Zapisz zmiany, które automatycznie pojawią się na Twojej stronie.
  1. Skopiuj kod html wybranego widgetu, który znajdziesz w zakładce “widget”.
  2. Wklej kod html na swojej stronie internetowej do sekcji <head>.
  3. Dodaj adres strony internetowej na dole zakładki “widget”.
  1. Otwórz zakładkę “Widget”.
  2. Przejdź do okna “Ustawienia”.
  3. Ustaw harmonogram widoczności widgetu.
  1. Skopiuj kod html wybranego widgetu.
  2. Otwórz panel administracyjny WordPress i wybierz wygląd->edytor motywu-> nagłówek motywu (header.php).
  3. Kod html wklej do sekcji <head>.

W przypadku podania błędnych danych do FV należy skontaktować się z działem obsługi za pomocą formularza kontaktowego.

Dane faktury VAT można edytować w oknie “Dane konta”, które znajduje się w Panelu Klienta.

Akceptujemy wyłącznie płatności elektroniczne. Nie obsługujemy płatności realizowanych za pomocą kryptowalut, gotówki oraz czeków.

Pakiety nie mają żadnych ukrytych kosztów.

Wykupienie kolejnej Usługi po całkowitym lub częściowym wykorzystaniu pakietu połączeń w trakcie trwania obecnej powoduje, że okres trwania Usługi wydłuża się o liczbę dni wykorzystanego Pakietu, a Pakiet połączeń sumuje się na czas jego trwania.
 

Faktura VAT zostania wysłana drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji lub na dedykowany adres e-mail do otrzymywania faktur.

Powodem jest autouzupełnianie – większość przeglądarek pamięta wcześniej wprowadzone dane.

  1. Sprawdź, czy numer telefonu jest prawidłowy.
  2. Wyślij kod weryfikacyjny ponownie.
  3. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z biurem obsługi call web.
  1. Maksymalna liczba dodanych numerów to 15.

Potwierdź numer telefonu sześciocyfrowym kodem, który otrzymasz wiadomością SMS-em lub połączeniem telefonicznym.

Nie, wystarczy wpisać 9-cyfrowy numer.

  1. Przypisz inny numer do konsultanta w oknie “dane konsultanta”.
  2. Usuń wybrany numer telefonu.
  1. Przejdź do zakładki “Numery i konsultanci”.
  2. Dodaj numer telefonu.
  3. Zweryfikuj numer telefonu.

Konto konsultanta można usunąć w każdej chwili w zakładce “Numery i konsultanci” przechodząc do okna “Konsultanci”.

Tak, w dowolnej chwili możesz zrezygnować z usługi call web.

Tak, hasło można zmienić w Panelu Klienta -> Dane konta.

Nie wymagamy podpisania jakiejkolwiek umowy. Konto możesz doładować w dowolnym momencie.

Powiadomienie o kończącym się limicie połączeń oraz dacie ważności konta otrzymasz poprzez wiadomość SMS lub e-mail. Informacje również są dostępne po zalogowaniu się na konto.

Tak, treść można dowolnie edytować w zakładce “Widget”, po kliknięciu w ikonę “Edytuj widget”. W oknie edycji wystarczy kliknąć w “Wygląd”.

Maksymalna liczba Wirtualnych Działów, jaką można dodać to 99.

Do każdego utworzonego Wirtualnego Działu można przypisać dowolną liczbę utworzonych wcześniej konsultantów. Użytkownik będzie łączony z konsultantami z wybranego przez Ciebie Wirtualnego Działu. Wirtualny Dział można przypisać do dowolnego widgetu.

Aplikacja call web nie wspiera przeglądarki “internet explorer”.

Kontakt z działem obsługi jest możliwy poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie aplikacji call web.

Ocenę wystawioną przez użytkownika znajdziesz w zakładce “Połączenia”.

W trakcie okresu próbnego otrzymujesz bezpłatny dostęp do aplikacji call web. Po tym okresie nie musisz podejmować żadnych działań.

Tak, widget można podpiąć do wielu stron internetowych.

W trakcie okresu próbnego otrzymujesz bezpłatny dostęp do aplikacji call web. Po tym okresie nie musisz podejmować żadnych działań.

Powodem jest autouzupełnianie – większość przeglądarek pamięta wcześniej wprowadzone dane.

Tak, widget można podpiąć do wielu stron internetowych.

Dostępność widgetu można dostosować tak, aby po godzinach pracy konsultantów wyświetlała się etykieta zachęcająca do kontaktu. Pozostawiona wiadomość będzie dostępna w aplikacji call web. Treść etykiety można 17,Podstawowe informacje,Jak doładować konto?,”

  1. Kliknij “doładuj konto”.
  2. Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet.
  3. Dokonaj płatności.

Tak, Wirtualnym Działem można zarządzać w dowolny sposób. Wirtualny Dział można przypisać do jednego lub kilku widgetów.

Tak, profil uprawnień można ustawić w kreatorze dodawania nowego użytkownika. Występują trzy poziomy uprawnień; administrator, manager, użytkownik. Profil uprawnień manager oraz użytkownik można dostosować do swoich potrzeb lub utworzyć nowy.

Powiadomieniami możesz zarządzać klikając w Panel Klienta -> “Ustaw powiadomienia”.

  1. Sprawdź czy Twoje konto jest aktywne.
  2. Zweryfikuj, czy kod html został prawidłowo umieszczony na stronie internetowej w sekcji <head>.
  3. Upewnij się, że dodany adres strony internetowej jest prawidłowy.
  4. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.

Czarna lista służy do zablokowania numeru telefonu. Numer, który zostanie umieszczony na czarnej liście, nie będzie miał możliwości kontaktu z Twoją firmą przez aplikację call web.

  1. Otwórz “Panel klienta” -> “Użytkownicy”.
  2. Utwórz nowego użytkownika.

Nagrania rozmów są dostępne przez 6 miesięcy od daty zarejestrowania połączenia.

W sytuacji, gdy limit połączeń zostanie wyczerpany, widget automatycznie zostanie ukryty na stronie internetowej i nie będzie możliwości kontaktu poprzez aplikację call web, aby przywrócić widget, należy doładować konto.

W sytuacji, gdy linia konsultantów będzie zajęta, użytkownik ma możliwość wysłania krótkiej wiadomości o czym poinformujemy Cię wiadomością SMS lub e-mailem. Zarejestrowane zdarzenie znajdziesz w zakładce “Połączenia”.

Nagrania rozmów są dostępne w zakładce “Połączenia” w szczegółach zdarzenia.

Aby usunąć konto, należy skontaktować się z działem obsługi korzystając z formularza kontaktowego.

Wszystkie zarejestrowane połączenia znajdują się w zakładce “Połączenia”.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!