call voip

Na czym polega działanie VoIP?

Usługa VoIP polega na tym, że połączenia wychodzące i przychodzące wykonywane są przez internet, a to sprawia, że rozmowy są bezpłatne i w znacznie lepszej jakości.

Czy do uruchomienia VoIP niezbędny jest zakup nowych sprzętów takich, jak centrale lub telefony?

Usługa VoIP nie działa na telefonach analogowych. Dlatego, jeżeli nie posiadasz telefonów VoIP, wówczas konieczny będzie ich zakup w pakiecie z abonamentem. Jeżeli natomiast posiadasz już odpowiednie telefony, to dobierzemy odpowiednią usługę do Twoich potrzeb bez konieczności kupowania nowego sprzętu.

W jaki sposób zamówić usługę z telefonem VoIP?

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 720 580 580 lub wyślesz formularz kontaktowy. Podczas procesu składania zamówienia nasi Konsultanci przeprowadzą z Tobą krótki wywiad, po to aby poznać Twoje potrzeby i pomóc w wyborze najlepszego abonamentu.

Posiadam już telefon VoIP i usługę w innej sieci. Czy mogę zmienić Operatora i zamówić samą usługę bez urządzenia?

Tak, jak najbardziej. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 720 580 580 lub wyślesz formularz kontaktowy, a dopasujemy dla Ciebie ofertę indywidualną bez sprzętu, a przeniesieniem numeru również zajmiemy się za Ciebie.

Po co mi VoIP? Mam teraz firmowy telefon stacjonarny i jestem zadowolony.

Dzięki technologii cyfrowej VoIP obniżysz rachunki za telefon w swojej firmie, a jednocześnie poprawisz jakość połączeń wychodzących. Wybierając ofertę call voip płacisz tylko jedną, stałą kwotę abonamentu za usługę i sprzęt, bo połączenia internetowe są za darmo. To najlepsze i najtańsze rozwiązanie dla firm.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!