Spełnij obowiązki nowego rozporządzenia Rzecznika Praw Pacjenta!

Od 20.10.2022 r. każda placówka medyczna zgodnie z rozporządzeniem Rzecznika Praw Pacjenta ma obowiązek zapewnienia kontaktu telefonicznego wszystkim pacjentom! 

Zapewniamy gotowe rozwiązanie dla twojej placówki medycznej!

Spełnij obowiązki nowego rozporządzenia Rzecznika Praw Pacjenta!

Od 20.10.2022 r. każda placówka medyczna zgodnie z rozporządzeniem Rzecznika Praw Pacjenta ma obowiązek zapewnienia kontaktu telefonicznego wszystkim pacjentom! 

Zapewniamy gotowe rozwiązanie dla twojej placówki medycznej!

Rozpocznij z wszystkimi funkcjami za darmo!

Start

dla każdej placówki medycznej
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

dla każdej placówki medycznej
od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej placówki medycznej za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Bez zmian w obecnej umowie!

Wirtualna Centrala jest narzędziem, które działa w chmurze, a jej wdrożenie nie wymaga zmian w twoich dotychczasowych umowach z firmami telekomunikacyjnymi. 

Bez inwestycji w nowy sprzęt!

Nie musisz inwestować w nowy sprzęt. Wirtualna Centrala będzie działać na telefonach, smartfonach lub aparatach stacjonarnych, które obecnie posiadasz. 

Zapewniamy opiekuna i szkolenia

Zapewniamy opiekuna i szkolenia!

Zapewniamy pełną konfigurację usługi oraz szkolenie twojego personelu. Każdy nasz klient otrzymuje wsparcie indywidualnego opiekuna projektu.

Obsługujemy najsłynniejszą infolinię medyczną w Polsce!

Prezes Narodowego Funduszu ZdrowiaPOŚWIADCZENIE WYKONANIA
Czytaj więcej
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ulicy Rakowieckiej 26/30 informuje, że firma Telestrada S.A. z siedzibą w Warszawie (02-284) przy alei Krakowskiej 22A, zrealizowała usługi bezpłatnej infolinii prowadzonej pod numerem 800-190-590.
Termin realizacji: od 01.12.2019 do 30.11.2021 r. Wartość umowy: 1 564 014,06 złotych brutto.
Usługa działała 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Średni miesięczny ruch obsługiwany przez konsultantów wynosił 1 500 000 minut. W zakresie powierzonych zadań powyższa firma wykazała się rzetelnością i należytą starannością zgodnie z zapisami umowy. Niniejszy dokument został wydany na prośbę Telestrada S.A.. z siedzibą w Warszawie przy alei Krakowskiej 22A.

Jak to działa?

To idealne narzędzie dla Twojej placówki!
Usprawnij komunikację między pacjentem a rejestracją!

Rozpocznij z wszystkimi funkcjami za darmo!

Start

dla każdej placówki medycznej
0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

dla każdej placówki medycznej
od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my przygotujemy projekt testowy dla Twojej placówki medycznej za darmo.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Dzięki tym funkcjom dodzwoni się każdy pacjent

Kolejkowanie połączeń

Każdy pacjent dodzwoni się do twojej placówki i zamiast sygnału zajętości usłyszy komunikat o kolejce.

Menu głosowe

Pacjent może samodzielnie połączyć się z odpowiednim działem przy pomocy klawiatury telefonu.

Przekierowanie połączeń

Automatycznie przełączanie połączeń do kolejnych pracowników zgodnie określoną kolejnością – jeśli pierwszy nie odbiera.

A te funkcje usprawnią pracę przychodni

Zapowiedzi głosowe

Samodzielnie nagraj zapowiedzi na swoją infolinię lub korzystaj z bezpłatnego generatora mowy.

Dashboard

Kontroluj pracę konsultantów. Dashboard to podgląd na aktualną sytuację na twojej infolinii.

Nagrywanie rozmów

Nagrywaj połączenia i wyciągaj wnioski. Szkol swój zespół i z łatwością rozwiązuj sytuacje sporne z klientami.

Korzyści dla szpitali dla przychodni dla gabinetów dla klinik

Efektywne zarządzanie pracą infolinii

Wirtualna Centrala daje pełną kontrolę nad pracą konsultantów. Dzięki dashboardowi z aktualnym podglądem sytuacji połączeń będziesz w stanie zarządzać całą infolinią z jednego miejsca oraz generować dowolną liczbę statystyk lub raportów.

Indywidualne zapowiedzi na Infolinii

Możesz nagrywać zapowiedzi głosowe, które po połączeniu usłyszą twoi pacjenci. Komunikaty powitalne, systemy IVR czy menu głosowe – wszystkie te komunikaty możesz dowolnie modyfikować.

Każdy dodzwoni się do Twojej firmy

Twoja infolinia medyczna już nigdy nie będzie kojarzona z brakiem możliwości dodzwonienia się. Dzięki Infolinii medycznej dodzwania się każdy pacjent, a w przypadku zajętej linii usłyszy komunikat z informacją o kolejce oczekujących. 

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

Wirtualna Centrala działa w chmurze, dlatego nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi konsultanci posiadają smartfony, to tego rodzaju sprzęt wystarczy im do pracy – po autoryzacji numerów w systemie.

Zaufali nam

Obsługujemy najsłynniejszą infolinię medyczną w Polsce!

Prezes Narodowego Funduszu ZdrowiaPOŚWIADCZENIE WYKONANIA
Czytaj więcej
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ulicy Rakowieckiej 26/30 informuje, że firma Telestrada S.A. z siedzibą w Warszawie (02-284) przy alei Krakowskiej 22A, zrealizowała usługi bezpłatnej infolinii prowadzonej pod numerem 800-190-590.
Termin realizacji: od 01.12.2019 do 30.11.2021 r. Wartość umowy: 1 564 014,06 złotych brutto.
Usługa działała 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Średni miesięczny ruch obsługiwany przez konsultantów wynosił 1 500 000 minut. W zakresie powierzonych zadań powyższa firma wykazała się rzetelnością i należytą starannością zgodnie z zapisami umowy. Niniejszy dokument został wydany na prośbę Telestrada S.A.. z siedzibą w Warszawie przy alei Krakowskiej 22A.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.

Umów się na prezentację Wirtualnej Centrali!

Podaj dane kontaktowe, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!