Wirtualna Centrala dla firmy!

Wirtualna Centrala telefoniczna jest prostym w obsłudze narzędziem telekomunikacyjnym, który działa w chmurze, dzięki czemu obniżasz koszty swojej firmy i usprawniasz obsługę klienta.

500+ mln

Zrealizowanych minut w 2021 roku

16 800 +

Uruchomionych stanowisk

19 lat

Doświadczenia w branży

5000 +

Klientów biznesowych

Korzyści Wirtualnej Centrali dla Twojej firmy

Wirtualna Centrala zadba o wizerunek firmy

Jeden wspólny numer infolinii to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do klienta i budowanie dobrego wizerunku marki.. Tanie i łatwe do zapamiętania numery również znajdziesz w naszej ofercie.

Efektywniejsze zarządzanie pracą

Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą konsultantów. Możesz też generować dowolną ilość raportów i statystyk do analizy.

Indywidualne zapowiedzi na Infolinii

Po połączeniu klient usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Wszystkie komunikaty możesz dowolnie modyfikować.

Elastyczność i wiele możliwości

To Ty decydujesz jakie funkcje ma posiadać Twoja infolinia.
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę dla Twojej firmy.

100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy

Dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych każdy klient dodzwoni się do Twojej firmy, a jeżeli zrezygnował z połączenia to jego numer i tak został zarejestrowany, więc możesz oddzwonić w dowolnym momencie.

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

System działa w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, to będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.

Zautomatyzowany i niezawodny system Call Center!

Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali

Zapowiedzi głosowe

Nagrywaj zapowiedzi sam lub korzystaj z bezpłatnego generatora mowy.

Menu głosowe

Ustaw odpowiednie komunikaty w menu głosowym i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie.

Kolejkowanie połączeń

Koniec z zajętą linią! Klienci już zawsze dodzwonią się do Twojej firmy dzięki funkcji kolejkowania! 

Nagrywanie rozmów

To przydatne narzędzie zarówno do szkolenia pracowników, jak i rozwiązywania sytuacji spornych.

Statystyki

Analizuj, generuj raporty i pobieraj statystyki połączeń w wygodnym dla siebie formacie.

Dashboard

Miej kontrolę nad pracą infolinii. Dashboard, czyli aktualny podgląd pomoże Ci nią lepiej zarządzać.

Poziomy dostępności

Przydzielaj uprawnienia do zarządzania infolinią swoim pracownikom zgodnie z ich zakresem odpowiedzialności.

Powiadomienia klienta

Wysyłaj wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe, np. po zakończeniu połączenia. 

Poznaj wszystkie możliwości!

Cennik Wirtualnej Centrali

Indywidual

dla każdej firmy
od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • 60 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  •  

Simple

dla małych firm
99 zł + VAT/ mies.
  • 5 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 200 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  •  

Standard

dla średnich firm
149 zł + VAT/ mies.
  • 10 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 400 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
  •  
BESTSELLER

Ekspert

dla dużych firm
499 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 600 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
  • Czarna lista
  • API
  •  

Profesjonalna obsługa klienta w Twojej firmie!

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Napisz do nas!

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj za darmo!

Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.

Umów się na prezentację Wirtualnej Centrali!

Podaj dane kontaktowe, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.