Wirtualna Centrala telefoniczna jest prostym w obsłudze narzędziem telekomunikacyjnym, który działa w chmurze, dzięki czemu obniżasz koszty swojej firmy i usprawniasz obsługę klienta.
600+ mln
Zrealizowanych minut w 2022 roku
17 200 +
Uruchomionych stanowisk
20 lat
Doświadczenia w branży
5200 +
Klientów biznesowych
Jeden wspólny numer infolinii to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do klienta i budowanie dobrego wizerunku marki.. Tanie i łatwe do zapamiętania numery również znajdziesz w naszej ofercie.
Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą konsultantów. Możesz też generować dowolną ilość raportów i statystyk do analizy.
Po połączeniu klient usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Wszystkie komunikaty możesz dowolnie modyfikować.
To Ty decydujesz jakie funkcje ma posiadać Twoja infolinia.
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę dla Twojej firmy.
Dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych każdy klient dodzwoni się do Twojej firmy, a jeżeli zrezygnował z połączenia to jego numer i tak został zarejestrowany, więc możesz oddzwonić w dowolnym momencie.
System działa w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, to będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.
Zautomatyzowany i niezawodny system Call Center!
Nagrywaj zapowiedzi sam lub korzystaj z bezpłatnego generatora mowy.
Ustaw odpowiednie komunikaty w menu głosowym i usprawnij obsługę klienta w swojej firmie.
Koniec z zajętą linią! Klienci już zawsze dodzwonią się do Twojej firmy dzięki funkcji kolejkowania!
To przydatne narzędzie zarówno do szkolenia pracowników, jak i rozwiązywania sytuacji spornych.
Analizuj, generuj raporty i pobieraj statystyki połączeń w wygodnym dla siebie formacie.
Miej kontrolę nad pracą infolinii. Dashboard, czyli aktualny podgląd pomoże Ci nią lepiej zarządzać.
Przydzielaj uprawnienia do zarządzania infolinią swoim pracownikom zgodnie z ich zakresem odpowiedzialności.
Wysyłaj wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe, np. po zakończeniu połączenia.
Zostaw swoje dane, a my wrócimy do Ciebie z najlepszą propozycją dopasowaną do twojej firmy.
Profesjonalna obsługa klienta w Twojej firmie!
Klienci o nas
Napisz do nas!
Przetestuj za darmo!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.
Al. Krakowska 22A
02-284 Warszawa
NIP: 5441014413
REGON: 006229011
Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem 0000279791. Kapitał zakładowy: 1 367 207,50 PLN wpłacony w całości.
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability. To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more. This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs. Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments. If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.