Wirtualna centrala
dla Twojej firmy!
Wirtualna centrala, czyli koniec z zajętą linią!
Umowa bezterminowa!
Wystarczy, że wyślesz formularz, a nasi doradcy przygotują indywidualną ofertę dla Twojej firmy.
od 49,00 zł + VAT/mies.
Najważniejsze
funkcje:
- Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat po godzinach pracy
- Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Wirtualny lektor (9 głosów)
Promocja
na usługi dodatkowe
Do pakietu podstawowego dobierz pakiet dodatkowych funkcji w promocyjnej cenie!
Dodatek
SILVER
- Nagrywanie rozmów
- Moduł ankiet
- Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
- Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
- Chat wewnętrzny
-
Dodatek
GOLD
- Nagrywanie rozmów
- Moduł ankiet
- Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
- Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
- Chat wewnętrzny
- Moduł połączeń wychodzących (0,09 zł netto/ min.)
- Automatyczny Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
-
Dodatek
PLATINUM
- Nagrywanie rozmów
- Moduł ankiet
- Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
- Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
- Chat wewnętrzny
- Moduł połączeń wychodzących (0,09 zł netto/min.)
- Automatyczny Moduł SMS/ (0,11 zł netto szt.)
- Integracja z systemami zewnętrznymi (API/Notyfikacje)
-
Poznaj funkcje wirtualnej centralki
Zapowiedzi głosowe
Kolejkowanie połączeń
Menu głosowe
Elementy menu (IVR)
Analizy i statystyki
Zamów przez telefon
459 595 459
Nagrywanie rozmów
Wysyłaj powiadomienia SMS
Korzyści dla Twojej firmy, jakie niesie
za sobą wirtualna centrala telefoniczna
Wirtualna centrala a wizerunek firmy
Zarządzanie wirtualną centralą
Zapowiedzi na wirtualnej centralce telefonicznej
Wirtualna Centrala - każdy się dodzwoni!
Dopasowanie i elastyczność systemu
Przenieś swoje numery do wirtualnej centralki
Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt
Zarządzanie pracą w centrali chmurowej
Dlaczego wdrożenie wirtualnej centrali jest tak proste?
Łatwe wdrożenie
W wirtualnej centrali samodzielnie lub z naszą pomocą ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy czy kierowanie połączeń do konkretnych działów.
Indywidualny opiekun
W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego i indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie wirtualnej centrali w Twojej firmie
Szkolenie pracowników
Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania wirtualnej centrali.
Najczęściej zadawane pytania
Wirtualna Centrala - dla kogo?
Funkcje centrali telefonicznej dedykowane są każdej firmie. Duże przedsiębiorstwa z rozbudowanymi działami call center będą mogły w zaawansowany sposób rozbudować system do obsługi połączeń i rozdzielić menu głosowe z IVR na odpowiednie działy.
Dla małych firm niezbędne będzie kolejkowanie połączeń i ewentualne przekierowania połączenia z głównego numeru na inne. Osoba dzwoniąca nie odczuje różnicy, a pracownicy małych firm będą mogli prowadzić rozmowy z klientami w każdym miejscu, bo połączenia przychodzące zostanie przekierowane z głównego numeru na numery komórkowe.
Wirtualna centralka - zalety
Ile kosztuje wirtualna centrala?
Wirtualna centralka, a liczba wpiętych telefonów?
Wirtualna centrala VoIP – konfiguracja systemów po stronie usługodawcy, czy klienta?
Czym jest VoIP?
Czy w przypadku korzystania z usług innego operatora mogę zdecydować się na wdrożenie systemu wirtualnej centrali?
Formularz kontaktowy
Kontakt
Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.