Wirtualna centrala
dla Twojej firmy!

Wirtualna centrala od Telestrada S.A. to szereg funkcji, które usprawnią zarówno kontakt klientom z Twoją firmą, jak i ułatwią pracę konsultantów. Wirtualna centrala jest prostym i łatwym w obsłudze narzędziem, a dzięki temu, że działa w chmurze nie musisz inwestować w serwery i drogie sprzęty do jej obsługi.

Wirtualna centrala, czyli koniec z zajętą linią!

Postaw na wirtualną centralę! Dzięki niej dodzwoni się każdy dzwoniący, a co więcej – nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii! Stwórz swoją ścieżkę IVR i ciesz się pełną automatyzacją połączeń dzięki narzędzi, jakim jest wirtualna centrala telefoniczna.
wirtualna centrala
Przetestuj za darmo usługi Telestrada S.A.

Umowa bezterminowa!
Wystarczy, że wyślesz formularz, a nasi doradcy przygotują indywidualną ofertę dla Twojej firmy. 

Po okresie testowym
od 49,00 zł + VAT/mies.

Najważniejsze
funkcje:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Promocja
na usługi dodatkowe

Do pakietu podstawowego dobierz pakiet dodatkowych funkcji w promocyjnej cenie!


Dodatek
SILVER

49
1 zł + VAT/ 3 mies.
  • Nagrywanie rozmów
  • Moduł ankiet
  • Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
  • Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
  • Chat wewnętrzny



Dodatek
GOLD

69
1 zł + VAT/ 3 mies.
  • Nagrywanie rozmów
  • Moduł ankiet
  • Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
  • Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
  • Chat wewnętrzny
  • Moduł połączeń wychodzących (0,09 zł netto/ min.)
  • Automatyczny Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)



Dodatek
PLATINUM

89
1 zł + VAT/ 3 mies.
  • Nagrywanie rozmów
  • Moduł ankiet
  • Moduł SMS (0,11 zł netto szt.)
  • Wirtualny lektor PRO (6 głosów)
  • Chat wewnętrzny
  • Moduł połączeń wychodzących (0,09 zł netto/min.)
  • Automatyczny Moduł SMS/ (0,11 zł netto szt.)
  • Integracja z systemami zewnętrznymi (API/Notyfikacje)


Demonstracyjna infolinia

Poznaj funkcje wirtualnej centralki

Zapowiedzi głosowe

Jedną z kluczowych funkcji wirtualnej centralki są komunikaty głosowe. Można je nagrać samodzielnie lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Możesz je też w dowolnym momencie modyfikować.

Kolejkowanie połączeń

Ustaw kolejkę połączeń, a Twój klient już nigdy nie usłyszy zajętej linii. Dzięki wirtualnej centrali możesz oddzwonić do klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników.
Jak zbudować menu głosowe w wirtualnej centrali telefonicznej

Menu głosowe

Stwórz swój IVR przy pomocy dostępnych funkcjonalności. Twoi klienci nie będą musieli czekać na połączenie z konsultantem, bo dzięki menu będą mogli sami dotrzeć do odpowiedniego działu.

Elementy menu (IVR)

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swoich konsultantów? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą całego zespołu.
Analiza danych PBX

Analizy i statystyki

Ze swojego Panelu Klienta możesz wygenerować dowolny raport z połączeń do Twojej firmy i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie do analizy.

Zamów przez telefon

459 595 459

Zamów przez telefon

Nagrywanie rozmów

Jedną z dostępnych funkcji jest też nagrywanie połączeń. Dzięki nagrywaniu rozmów możesz w dowolnym momencie wrócić do każdej sprawy i wyjaśnić np. sytuację sporną z klientem.
nagrywanie rozmów
nagrywanie rozmów
Wysyłaj powiadomienia SMS

Wysyłaj powiadomienia SMS

Wirtualna centrala daje możliwość wysyłania wiadomości SMS, lub krótkiej wiadomości głosowej swojemu klientowi, np. po zakończeniu rozmowy, może to być potwierdzenie terminu wizyty lub po prostu podziękowanie za rozmowę.

Korzyści dla Twojej firmy, jakie niesie
za sobą wirtualna centrala telefoniczna

Wirtualna centrala a wizerunek firmy

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i postaw na jeden, wspólny numer swojej centralki w chmurze. Raz, że prosty numer będzie łatwiejszy do zapamiętania, a dwa – uwydatni to profesjonalizm Twojej marki i wzmocni jej wizerunek. Zamów wirtualną centralę telefoniczną od Telestrada S.A. i wybierz tani i łatwy do zapamiętania numer swojej infolinii.

Zarządzanie wirtualną centralą

Zmieniaj ustawienia swojego systemu do obsługi połączeń samodzielnie przez Panel Klienta. Ustaw odpowiednio kierowanie połączeniami, skonfiguruj zapowiedzi głosowe, stwórz drzewo IVR, ustaw godziny pracy, itd. Kiedy będziesz potrzebować pomocy – specjaliści Telestrada S.A. zawsze służą pomocą.

Zapowiedzi na wirtualnej centralce telefonicznej

Klient podczas próby połączenia się z Twoją Wirtualną Centralą usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Wszystkie komunikaty i nagrania możesz modyfikować i wgrywać w dowolnym momencie.

Wirtualna Centrala - każdy się dodzwoni!

Wirtualna Centrala ma wiele możliwości i funkcji niezbędnych do profesjonalnej obsługi Twoich klientów. Dzięki kolejkowaniu połączeń dodzwoni się każdy klient, a dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.

Dopasowanie i elastyczność systemu

Kiedy zamówisz wirtualną centralę, od razu sam możesz zdecydować jakie funkcje będą jej potrzebne. W dowolnym momencie możesz zmodyfikować wybrany pakiet i dobrać takie narzędzia, które będą Ci niezbędne do zarządzania całym schematem swojej infolinii. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę na wirtualną centralę dla Twojej firmy.

Przenieś swoje numery do wirtualnej centralki

Wiemy, jak ważne jest zachowanie numeru, którym Twoja firma posługuje się od lat. Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają już Twoi klienci. Jeśli chcesz, to możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej – zupełnie za darmo.

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

Wirtualna Centrala działa online, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.

Zarządzanie pracą w centrali chmurowej

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować raport z połączeń i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.

Dlaczego wdrożenie wirtualnej centrali jest tak proste?

Infolinia dla firm jest łatwa i przyjazna do wdrożenia

Łatwe wdrożenie

W wirtualnej centrali samodzielnie lub z naszą pomocą ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy czy kierowanie połączeń do konkretnych działów.

W chwili zakupu otrzymujesz indywidualnego opiekuna

Indywidualny opiekun

W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego i indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie wirtualnej centrali w Twojej firmie

Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników z funkcji infolinii dla firm

Szkolenie pracowników

Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania wirtualnej centrali.

Najczęściej zadawane pytania

Wirtualna Centrala - dla kogo?

Wirtualna centrala to system do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, który w całości działa online. To najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku i jednocześnie odpowiedź na przestarzałe już systemy call center. Wirtualna centrala posiada wszelkie funkcje potrzebne do poprawnego i sprawnego funkcjonowania infolinii poprzez wirtualne numery telefonu bez konieczności zakupu drogich rozwiązań analogowych, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Wirtualna centrala daje nam swobodę działania nawet przy pracy zdalnej, bo jedyne czego potrzebujesz do pracy to telefon (nawet komórkowy) i dostęp do Internetu – nic więcej. Wirtualna centrala to narzędzie umożliwiające nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, ustawienia zapowiedzi głosowych, a co najważniejsze – dzięki kolejkowaniu mamy gwarancję, że wszystkie połączenia przychodzące zostaną sprawnie obsłużone.

Funkcje centrali telefonicznej dedykowane są każdej firmie. Duże przedsiębiorstwa z rozbudowanymi działami call center będą mogły w zaawansowany sposób rozbudować system do obsługi połączeń i rozdzielić menu głosowe z IVR na odpowiednie działy.

Dla małych firm niezbędne będzie kolejkowanie połączeń i ewentualne przekierowania połączenia z głównego numeru na inne. Osoba dzwoniąca nie odczuje różnicy, a pracownicy małych firm będą mogli prowadzić rozmowy z klientami w każdym miejscu, bo połączenia przychodzące zostanie przekierowane z głównego numeru na numery komórkowe.

Wirtualna centralka - zalety

Wirtualna centralka ma wiele zalet. Sprawne przekierowanie połączeń do numerów wewnętrznych i na dowolny numer komórkowy lub polskie numery stacjonarne. Centralka telefoniczna umożliwia pracę działów obsługowych z dowolnego miejsca. Każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie, a dzięki kolejkowaniu połączeń, osoba dzwoniąca nie usłyszy sygnału zajętości. Poczta głosowa? O tym można zapomnieć! Automatyzacja IVR lub proste menu głosowe na infolinii umożliwi obsługę klientów poza godzinami pracy.

Łatwa konfiguracja wszystkich ustawień, ciekawe numery telefoniczne w ramach abonamentu i indywidualny opiekun techniczny i nieograniczona liczba możliwości sprawiają, że nasza usługa chmurowa to skuteczne narzędzie na wielu płaszczyznach – sprawdzi się zarówno do celów analizy, statystyk, badań jakości obsługowych i po prostu prowadzenia rozmów sprzedażowych. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i pracę z różnymi klientami (od startupów po wielkie korporacje i instytucje rządowe) oferujemy jakościowy system do odbierania połączeń. Nasza wirtualna centralka sprawdzi się w dużych call center lub w innym dowolnym miejscu, gdzie wykonywane są połączenia.
Wirtualna Centrala to bezpieczne narzędzie do masowej obsługi klientów

Ile kosztuje wirtualna centrala?

To zależy od operatora czy sieci, a także od funkcji, których potrzebujemy do odsługi systemu chmurowego. Pierwszy miesiąc jest darmowy. Klienci otrzymują dostęp do darmowej wersji testowej, gdzie mogą sprawdzić jak działa, np. kolejkowanie połączeń, jak funkcjonuje nagrywanie rozmów, ile trwa podłączenie, itd.

Po miesiącu testowym zwykle przechodzimy do rozmów w temacie potrzeb klienta, żeby jak najlepiej dopasować dla niego “miejsce pracy”. Nasza oferta jest bardzo atrakcyjna, bo ceny zaczynają się już od 49,00 zł/mies. to nawet tańsza oferta niż nie jeden abonament na telefon komórkowy czy rata za komputer. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do rozmowy z naszymi przedstawicielami i skorzystania z naszej oferty.

Wirtualna centralka, a liczba wpiętych telefonów?

Ilość wpiętych telefonów uzależniony jest od wybranego przez firmę pakietu.  Wirtualna centrala posiada duże pakiety, które dedykowane są w większości większym firmom mają nielimitowane liczby numerów, które muszą działać na systemie wirtualnej centrali. Jednak przy niższych pakietach określa to cennik. Co ważne – centrala telefoniczna to narzędzie dopasowywane zawsze pod indywidualne potrzeby klientów.

Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie na potrzeby Twoje i Twojej firmy.

Wirtualna centrala VoIP – konfiguracja systemów po stronie usługodawcy, czy klienta?

Jako firma świadcząca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla firm, świadczymy i zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów. Dlatego konfiguracja i dostosowywanie wszelkich oferowanych systemów leży po naszej stronie. Bez względu czy wybrana zostanie wirtualna centrala VoIP czy infolinia chmurowa.

Czym jest VoIP?

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to inaczej usługa, którą nazywamy telefonią VoIP lub telefonią internetową. To najnowsza obecnie technologia wykorzystywana do przesyłania połączeń głosowych za pośrednictwem łącza internetowego.

Do prawidłowego działania usługi wirtualna centrala VoIP potrzebuje stabilne łącze internetowe, które umożliwi przesył danych. Głos nadawcy zostanie przekonwertowany na sygnał cyfrowy i w postaci paczek danych przesłany do odbiorcy, który po ich rozpakowaniu usłyszy przekaz nadawcy. Oprócz najważniejszego czynnika, jakim jest łącze internetowe ważne jest zapewnienie właściwego sprzętu w postaci dedykowanych aparatów telefonicznych IP lub aparatów analogowych w połączeniu z bramkami VoIP.
Mobilność telefonii VoIP

Czy w przypadku korzystania z usług innego operatora mogę zdecydować się na wdrożenie systemu wirtualnej centrali?

Tak, centralka może zostać wdrożona, nawet gdy korzystasz z usług innego operatora, jednak zalecamy sprawdzenie czy operator przy przekierowaniu ruchu będzie naliczał opłaty dodatkowe. Naszą przewagą jest indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego najlepiej jest skontaktować się z nami w celu omówienia szczegółów.

Dodatkowo, gdy zdecydujesz się na wdrożenie wirtualnej centrali w swojej firmie, centrala telefoniczna VoIP skonfigurowana zostanie przez nas za darmo!

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.