Z Wirtualną Centralą nie stracisz ani jednej rezerwacji w swoim hotelu!

Prowadzisz hotel, agroturystykę czy pensjonat? Spraw, by do twojego obiektu dodzwonił się każdy gość – nie stracisz ani jednej rezerwacji! Wirtualna Centrala dla branży hotelowej sprawi też że, goście hotelowi będą mogli w prosty sposób skontaktować się z wybranym działem, bez konieczności łączenia z główną recepcją.

Z Wirtualną Centralą nie stracisz ani jednej rezerwacji w swoim hotelu!

Prowadzisz hotel, agroturystykę czy pensjonat? Spraw, by do twojego obiektu dodzwonił się każdy gość – nie stracisz ani jednej rezerwacji! Wirtualna Centrala dla branży hotelowej sprawi też że, goście hotelowi będą mogli w prosty sposób skontaktować się z wybranym działem, bez konieczności łączenia z główną recepcją.

Jak to działa?

To narzędzie sprawdzi się w każdym hotelu, motelu, a nawet w małym pensjonacie!
 
Wirtualna Centrala to system, który umożliwia sprawną obsługę połączeń telefonicznych bez konieczności posiadania fizycznej centrali w budynku. Goście, którzy dzwonią do hotelu, mogą skorzystać z interaktywnego menu, aby zarezerwować pokój lub uzyskać informacje na temat dostępności i cen.
Zobrazowanie jak działa Wirtualna Centrala
Bez zmian w obecnych umowach

Bez zmian w obecnych umowach

Wirtualna Centrala dla branży hotelowej działa w chmurze, a jej wdrożenie nie wymaga zmian w dotychczasowych umowach z firmami telekomunikacyjnymi. Wystarczy ustawić odpowiednie przekierowania.

Bez inwestycji w specjalny sprzęt

Bez inwestycji w specjalny sprzęt

Nie inwestuj w nowy sprzęt. Wirtualna Centrala będzie działać na twoich obecnych telefonach lub smartfonach. Dzięki temu będziesz mógł też odbierać połączenia od swoich gości poza obiektem.

Integracja z systemem hotelu

Integracja z systemem hotelu

Wirtualna Centrala dla branży hotelowej współpracuje z wieloma systemami CRM i obsługi rezerwacji. Integracja po API sprawi, że każde połączenie, a nawet próba połączenia zostanie zarejestrowana.

Ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych dzięki Wirtualnej Centrali

Ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych

Wszystkie połączenia wewnętrzne w ramach jednej sieci są darmowe. W końcu twoje rachunki za rozmowy między działami będą niższe, a komunikacja wewnętrzna będzie usprawniona. 

Start

0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my wrócimy do ciebie z najlepszą propozycją dla twojego obiektu.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."
Darmowe połączenia wewnętrzne dzięki Wirtualnej Centrali

Darmowe połączenia wewnętrzne

Nieograniczona liczba darmowych połączeń wewnętrznych w Twoim hotelu!
 

Goście hotelowi często potrzebują kontaktu z recepcją, restauracją, a także innymi działami hotelu, co nierzadko wiąże się z koniecznością korzystania z telefonów. Korzystając z Wirtualnej Centrali, hotel może zapewnić swoim gościom pełną swobodę kontaktu z obsługą, jednocześnie nie ponosząc kosztów związanych z przesyłaniem sygnału przez tradycyjne linie telefoniczne.

Zastanawiasz się, jak technologia VoIP może przynieść korzyści Twojemu hotelowi? W najnowszym artykule na naszym blogu przyglądamy się, jak VoIP pomaga w oszczędzaniu, zwiększa efektywność i poprawia obsługę klienta w sektorze hotelarskim.

Nagrywanie wszystkich połączeń

Nie czekaj, aż pojawi się problem – nagrywaj wszystkie połączenia i miej wszystko pod kontrolą!
 
Nagrywanie połączeń w hotelu może być przydatne do wielu celów, takich jak rozwiązywanie sporów, kontrolowanie jakości obsługi klienta, ochrona przed oszustwami, a także monitorowanie wydajności i szkolenie personelu.
Wirtualna Centrala i nagrywanie połączeń
Profesjonalna zapowiedź Twojego hotelu

Profesjonalna zapowiedź Twojego hotelu

Infolinia twojego hotelu nie musi być nudna, wykorzystaj zapowiedź i  zwiększ liczbę rezerwacji!
 
Witajcie w Hotelu X! Nasz hotel to idealne miejsce dla osób, które poszukują komfortu, luksusu i niezapomnianych wrażeń. Oferujemy najwyższej jakości usługi oraz wyjątkowe pokoje, które zapewnią Wam doskonały wypoczynek i relaks.

Zamów darmowy projekt testowy dla swojego obiektu!

Start

0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my wrócimy do ciebie z najlepszą propozycją dla twojego obiektu.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Poznaj niezbędne funkcje dla branży hotelowej

Kolejkowanie połączeń

Każdy gość dodzwoni się do twojej recepcji i zamiast sygnału zajętości usłyszy komunikat o kolejce.

Menu głosowe

Goście mogą samodzielnie połączyć się z wybranym działem, np. ze SPA czy restauracją przy pomocy klawiatury telefonu.

Przekierowanie połączeń

System automatycznie przełącza połączenie przychodzące na kolejnych pracowników, zgodnie z określoną kolejnością.

Powitania i zapowiedzi głosowe

Nagraj i samodzielnie ustaw profesjonalne przywitanie dla dzwoniących oraz inne komunikaty głosowe. 

Dashboard

Kontroluj i monitoruj efektywność pracy recepcji. Dashboard to podgląd na aktualną sytuację na inflolinii hotelowej.

Nagrywanie rozmów

Wszystkie rozmowy będą nagrywane. Wykorzystuj nagrania do szkoleń i z łatwością rozwiązuj sytuacje sporne z gośćmi.

Dodatkowe funkcje i możliwości dla branży hotelowej

Wybór wersji językowej do obsługi

Często przyjmujesz zagranicznych gości? W Wirtualnej Centrali możesz nagrywać i zarządzać komunikatami głosowymi w dowolnym języku. Możesz skorzystać z oferty naszych zaprzyjaźnionych lektorów lub samodzielnie stworzyć komunikaty z darmowych generatorów mowy.

Automatyzacja obsługi dzięki IVR

Znasz potrzeby i najczęściej załatwiane sprawy przez twoich gości? Drzewo IVR pozwoli ci zautomatyzować system rezerwacji i obsługi połączeń przychodzących bez konieczności rozmowy z recepcją.

Każdy gość dodzwoni się do twojego obiektu

Twój hotel już nigdy nie będzie kojarzony z brakiem możliwości dodzwonienia się. Dzięki Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy gość, a w przypadku zajętej linii usłyszy komunikat z informacją o kolejce oczekujących. Nie stracisz też żadnej próby połączenia – wszystko rejestrowane jest w systemie.

Połączenia internetowe

Wirtualna Centrala z VoIP to technologia, dzięki której połączenia w ramach jednej sieci będą darmowe. Masz telefony w każdym pokoju? To ogromna oszczędność i poprawa jakości rozmów w jednym.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny
Nagrody przyznane firmie Telestrada S.A.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach twojego hotelu!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do twoich oczekiwań.

Umów się na prezentację Wirtualnej Centrali!

Podaj dane kontaktowe, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!