Czym jest widget call back?

To aktywna słuchawka na stronę internetową Twojej firmy. Widget call back to skuteczne narzędzie do marketingu, które wygeneruje jeszcze większą liczbę leadów od potencjalnych klientów i finalnie przełoży się na zwiększenie sprzedaży.

Szybkie połączenie klienta z Twoją firmą, dzięki widgetowi call back Twoi klienci nie będą musieli czekać w kolejkach! Wystarczy, że zamówią połączenie w wygodnym dla siebie terminie, a Ty nie przeoczysz żadnego połączenia!

widget call back czyli aktywna słuchawka na twojej stronie internetowej

5000+ klientów biznesowych

Zamów przez telefon

Korzyści dla Twojej firmy

Zwiększenie wyników sprzedażowych

Każdy odwiedzający stronę internetową Twojej firmy to potencjalny klient. Dzięki słuchawce call web usprawnisz im kontakt ze swoim Biurem Obsługi Klienta, co w efekcie przełoży się na zwiększenie wyników sprzedażowych.

Profesjonalny wizerunek marki

Umieszczony widget na Twojej stronie sprzedażowej pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy. To, że dbasz o sprawną i szybką komunikację między klientem a swoją firmą będzie na pewno dobrze odebrane przez użytkowników strony.

Korzystaj bez zobowiązań i umów

Aby korzystać z call web, nie musisz podpisywać z nami żadnych umów. To Ty decydujesz kiedy i ile chcesz korzystać z widgetu, a płacisz tylko za określoną liczbę doładowanych połączeń.

Usprawnienie obsługi klienta

Po kliknięciu w słuchawkę call web, w ciągu kilku sekund system połączy odwiedzającego Twoją stronę internetową z Biurem Obsługi Klienta. Co więcej, każdy może pozostawić swój numer telefonu w celu późniejszego oddzwonienia.

Tworzenie Wirtualnych Działów

W prosty sposób możesz przenieść strukturę firmy tworząc Wirtualne Działy. Do każdego z nich możesz przypisać konsultanta lub grupę konsultantów i dzięki temu każdy odwiedzający Twoją stronę będzie mógł szybko połączyć się z odpowiednim działem.

Zarządzaj i analizuj pracę swoich konsultantów

System call web umożliwia Ci sprawne zarządzanie swoim zespołem konsultantów oraz pozwala na weryfikację jakości ich pracy dzięki ocenom użytkowników, którzy odwiedzają stronę internetową Twojej firmy.

459 595 459

Zamów przez telefon

Korzystaj z call web tylko tyle, ile faktycznie potrzebujesz!

 

Pierwszy miesiąc 

całkowicie za darmo!

 

 

Drugi miesiąc 

za 1 zł!

 

 

Trzeci miesiąc 

sam doładowujesz konto!

 

Sprawdź cennik

TESTOWY

za 0 zł na start
  • Liczba połączeń: 30
  • Ważność: 30 dni
  •  

PLAN 45

49 zł brutto/mies.
  • Liczba połączeń: 45
  • Ważność: 30 dni
  • Pierwszy miesiąc za 1 zł!
BESTSELLER

PLAN 150

149 zł brutto/mies.
  • Liczba połączeń: 150
  • Ważność: 30 dni
  •  

INDYWIDUALNY


Potrzebujesz
więcej minut?
  • Dostosujemy plan
    do Twoich potrzeb!

Poznaj wszystkie funkcje

Jeszcze nie masz
widgetu call web?

Załóż bezpłatne konto w systemie i przetestuj możliwości aktywnej słuchawki call web!

Co nas wyróżnia?

Wybierając aplikację call web, otrzymujesz dostęp do wszystkich jej funkcji w najniższej cenie i niezależnie od wybranego pakietu. Bez zobowiązań i umów!

Instalacja jest szybka i banalnie prosta, składa się jedynie z kilku kroków. Wystarczy założyć konto i skonfigurować aplikację według własnych potrzeb.

Dzięki pełnej personalizacji widgetu bez problemu dostosujesz go do swojej strony, a cała operacja potrwa zaledwie kilka minut.

Jak zainstalować widget?

1. Załóż konto

Załóż darmowe konto w systemie call web.
Załóż konto

2. Skonfiguruj konto

Dodaj domenę swojej firmy, zainstaluj widget na stronie i dodaj pierwszy numer swojego konsultanta.

3. Dostosuj widget

Spersonalizuj swój widget, dostosuj jego kolor do swojego brandu i ustaw odpiednie komunikaty dla odwiedzających Twoją stronę.

4. Korzystaj!

Włącz swój widget i odbieraj połączenia od swoich klientów gdziekolwiek jesteś.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Więcej o call web

Słownik pojęć

Widget (widżet) – to element graficznego interfejsu użytkownika, który pozwala na automatyczne wyświetlanie określonych informacji na stronie internetowej. Wpływa również na sposób interakcji użytkownika z witryną lub aplikacją.

Pop-up to wyskakujące okienka, które pojawiają się na stronie internetowej i zawierają dodatkowy komunikat. Mogą służyć różnym celom, np. przedstawieniu prośby o zatwierdzenie polityki prywatności i zasad użytkowania strony lub prośbie o akceptację plików Cookies.

Domena – element adresu internetowego w systemie nazw domenowych (DNS).

Call back – sposób inicjowania połączeń telekomunikacyjnych przez publiczną sieć telefoniczną, polegający na zwrotnym oddzwanianiu. W ten sposób działają systemy call web, call page i callback24.

Wtyczka WordPress – Wtyczka to oprogramowanie, które rozszerza funkcjonalność motywu WordPress. Pozwala to na dodanie wielu funkcji do witryny bez programowania.

Lead sprzedażowy – konsument, jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. W marketingu internetowym leadem sprzedażowym staje się osoba, która pozostawiła na stronie internetowej danej firmy swoje dane kontaktowe.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj za darmo! teraz!

Logo call web, czyli widget call back, aktywnej słuchawki na stronie internetowej twojej firmy

Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.