Infolinia dla firm

Infolinia dla firm to nie tylko usługa!

Infolinia dla firm znana też jako wirtualna centrala to szereg funkcji zarówno dla samej firmy, jak i jej klientów. To także jej wizerunek i narzędzie, dzięki któremu można dobrze zorganizować i kontrolować jakość pracy Biura Obsługi Klienta. Infolinia dla firm to proste w obsłudze narzędzie telekomunikacyjne. Dzięki temu, że zawarte jest w chmurze obniżasz koszty swojej firmy i zwiększasz zadowolenie klientów.

Zajęty numer telefonu? Dzięki Infolinii dla firm to przeszłość!

Infolinia dla firm sprawi, że Twój klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętej linii nawet jak wszyscy konsultanci będą niedostępni. Po wybraniu numeru Twojej infolinii usłyszy komunikat powitalny i miejsce w kolejce.

5000+ klientów biznesowych

Demonstracyjna infolinia

Korzyści Infolinii dla firm

Infolinia zadba o wizerunek firmy

Jeden wspólny numer infolinii Twojej firmy to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do klienta. Podczas wyboru sugeruj się jego łatwym brzmieniem, ponieważ ułatwi to zapamiętanie numeru Twoim klientom. Tanie i łatwe numery znajdziesz w naszej ofercie.

Zarządzanie przez Panel Klienta

Samodzielnie możesz zmieniać ustawienia Wirtualnej Centrali, kierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, Menu, godziny pracy, wszystko zrobisz od ręki.

Efektywniejsze zarządzanie pracą

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard Wirtualnej Centrali z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą agentów. W każdym momencie możesz wygenerować także raport z połączeń do i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.

Indywidualne zapowiedzi na Infolinii

Po połączeniu klient usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali. Wszystkie komunikaty możesz modyfikować w dowolnym momencie.

Elastyczność i wiele możliwości

Sam decydujesz jakie funkcje ma posiadać Twoja infolinia dla firm! W dowolnym momencie możesz powiększyć lub zmodyfikować swój pakiet, a jeżeli żaden z proponowanych nie jest dla Ciebie wystarczający - skontaktuj się z nami, wówczas przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę na Wirtualną Centralę.

Możliwość przeniesienia numerów

Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają Twoi klienci. Jeśli chcesz możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej zupełnie za darmo.

100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy

Dajemy Ci gwarancję, że dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych w Wirtualnej Centrali dodzwoni się każdy klient, a połączenie zostanie zarejestrowane w systemie. W dowolnym momencie możesz oddzwonić do klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników.

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.

Poznaj funkcje infolinii

Zapowiedzi głosowe

Wirtualna Centrala posiada funkcję komunikatów powitalnych, które możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Możesz je w każdym momencie dowolnie modyfikować.

Analizy i statystyki

Wirtualna Centrala usprawnia zarządzanie zespołem. W każdym momencie możesz wygenerować dowolny raport z połączeń do Twojej firmy i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie do analizy.

Menu

Dzięki Wirtualnej Centrali klient może zostać bezpośrednio połączony z obsługą Twojej firmy lub usłyszeć menu z wyborem odpowiedniego działu lub tematu. Przykład: "Połączenie z obsługą techniczną - wybierz 1; Dział reklamacji - wybierz 2".

Dashboard

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard Wirtualnej Centrali z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą Twoich agentów.

Kolejkowanie połączeń

Dzięki kolejkowaniu Twój klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości i wywoływania. Dzięki Wirtualnej Centrali możesz oddzwonić do klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników i reagować, gdy np. nie odbierają połączeń.

Poziomy dostępności użytkowników

W Wirtualnej Centrali znajdują się też moduły pracy dla użytkowników, które pozwalają przydzielać uprawnienia według pełnionej funkcji i zakresu odpowiedzialności pracownika w systemie.

Nagrywanie rozmów

Jedną z funkcji Wirtualnej Centrali jest też nagrywanie. Dzięki nagrywaniu rozmów możesz w dowolnym momencie wrócić do każdej rozmowy, a także wykorzystać ją, np. do wyjaśnienia sytuacji spornej z klientem.

Panel powiadomień SMS/Voice

Wirtualna Centrala daje możliwość wysyłania wiadomości SMS, lub krótkiej wiadomości głosowej swojemu Klientowi, np. po zakończeniu rozmowy, może to być potwierdzenie terminu wizyty lub po prostu podziękowanie za rozmowę.

Sprawdź cennik

Indywidual

dla każdej firmy
od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • 60 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!

Simple

dla małych firm
99 zł + VAT/ mies.
  • 5 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 200 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!

Standard

dla średnich firm
149 zł + VAT/ mies.
  • 10 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 400 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
BESTSELLER

Ekspert

dla dużych firm
499 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • 600 minut za darmo!
    z telefonii VoIP lub komórkowej
  • Nagrywanie rozmów
    Pierwszy miesiąc za 1 zł!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
  • Czarna lista
  • API

Infolinia
to idealne narzędzie
dla Twojej firmy!

Usprawnij komunikację między Twoim klientem
a Biurem Obsługi i przetestuj Infolinię dla firm
za darmo przez 30 dni!

Dlaczego wdrożenie Infolinii dla firm jest tak proste?

Infolinia dla firm jest łatwa i przyjazna do wdrożenia

Łatwe wdrożenie

Infolinia dla firm umożliwia samodzielne ustawienie menu, komunikatów, godzin pracy, kierowań połączeń do konkretnych działów. Gwarantujemy indywidualne wsparcie techniczne w procesie wdrożenia.

W chwili zakupu otrzymujesz indywidualnego opiekuna

Indywidualny opiekun

W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego, indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie Wirtualnej Centrali i zawsze odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników z funkcji infolinii dla firm

Szkolenie pracowników

Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty działania Infolinii dla firm. Możemy je przeprowadzić zdalnie lub stacjonarnie w siedzibie Twojej firmy.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Więcej o Infolinii dla firm

Jak sobie poradzić z rosnącą liczbą połączeń w call center?

Jakie są konsekwencje rosnącej liczby połączeń w call center i jak sobie z nimi poradzić?

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, rosną też wszystkie czynniki, które mają na niego bezpośredni wpływ. Im więcej klientów, tym większa sprzedaż i większe zyski, ale tego rodzaju zjawisko wymaga profesjonalnej i prężnie działającej komórki obsługowej w firmie. Wydajne Biuro Obsługi Klienta będzie tu kluczowe, dlatego warto postawić na budowę sprawnego i wydajnego call center, który jest głównym punktem kontaktu między firmą a klientami.

Czytaj więcej
Jak dzwonić z komputera?

W jaki sposób dzwonić z komputera wykorzystując technologię VoIP?

Telefonia VoIP na komputerze jest zdecydowanie tańszą opcją niż telefony stacjonarne i często wysokie koszty abonamentów. Jeśli często dzwonisz do międzynarodowych klientów i potencjalnych klientów, to korzystanie z telefonu komórkowego może generować wysokie rachunki telefoniczne – szczególnie z opłat za połączenia międzynarodowe.

Czytaj więcej

Słownik pojęć

Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana w chmurze telefonia dla firm, która działa w oparciu o technologię VoIP. System telefoniczny znajduje się w chmurze, co ma duży wpływ na komfort pracy Infolinii, która nawet podczas pracy zdalnie może obsługiwać klientów bez względu na miejsce, w którym się znajdują. 

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona z urządzeń, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali i co za tym idzie infolinii.

VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) to rodzaj centrali telefonicznej w technologii, który umożliwia użytkownikom przesyłanie połączeń głosowych wysokiej jakości poprzez stałe łącze internetowe lub inne sieci wykorzystujące protokół IP, gdzie tradycyjne połączenia głosowe przekazywane są przez nadajniki naziemne. 

Kolejkowanie połączeń to funkcja Wirtualnej Centrali, która służy do ustawiania osób w kolejce do rozmowy z konsultantem Twojej firmy. Funkcja sprawi, że Twoi klienci nie usłyszą sygnału zajętości, po którym nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu. 

IVR to system, który wchodzi w skład Wirtualnej Centrali Telefonicznej lub systemu call center. Na IVR składają się nagrane komunikaty głosowe, które dzięki menu kierują ścieżką połączeń. Tego rodzaju schematy obrazuje drzewo IVR, na którego oparciu postawiona jest cała struktura komunikacji głosowej na infolinii.

Infolinia dla firm to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu obsługi klienta. Dzwoniący na infolinię powinien usłyszeć komunikaty głosowe, mieć możliwość wyboru działu dzięku menu i usłyszeć, które miejsce zajmuje w kolejce w oczekiwaniu na połączenie zanim połączy się z konsultantem.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj teraz! za darmo!

Logo call manager, usługi służącej jako infolinia dla firm lub wirtualna centrala

Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.