Infolinia dla firm

Infolinia to nie tylko usługa!

Wirtualna Centrala to szereg funkcji zarówno dla samej firmy, jak i jej klientów. To także jej wizerunek i narzędzie, dzięki któremu można dobrze zorganizować i kontrolować jakość pracy Biura Obsługi Klienta. To proste w obsłudze narzędzie telekomunikacyjne. Dzięki temu, że zawarte jest w chmurze obniżasz koszty swojej firmy i zwiększasz zadowolenie klientów.

Zajęty numer telefonu?

Z Wirtualną Centralą klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości nawet jak wszyscy konsultanci będą zajęci. Po wybraniu numeru Twojej infolinii usłyszy komunikat powitalny i miejsce w kolejce.

 

5000+ klientów biznesowych, m. in.:

Korzyści dla Twojej firmy

Wizerunek Twojej firmy

Jeden wspólny numer infolinii Twojej firmy to potwierdzenie profesjonalnego podejścia do Klienta. Podczas wyboru sugeruj się jego łatwym brzmieniem, ponieważ ułatwi to jego zapamiętanie Twoim Klientom.Tanie i łatwe numery znajdziesz w naszej ofercie.

Zarządzanie przez Panel Klienta

Samodzielnie możesz zmieniać ustawienia Wirtualnej Centrali, kierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, Menu, godziny pracy, wszystko zrobisz od ręki.

Efektywniejsze zarządzanie pracą

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą Twoich agentów. W każdym momencie możesz wygenerować także raport z połączeń do Twojej firmy i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.

Indywidualne zapowiedzi na Infolinii

Po połączeniu Klient usłyszy komunikat powitalny, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Wszystkie komunikaty możesz modyfikować w dowolnym momencie.

Elastyczność i wiele możliwości

Sam decydujesz jakie funkcje ma posiadać Twoja infolinia! W dowolnym momencie możesz powiększyć lub zmodyfikować swój pakiet, a jeżeli żaden z proponowanych nie jest dla Ciebie wystarczający - skontaktuj się z nami, wówczas przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Możliwość przeniesienia numerów

Możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają Twoi klienci. Jeśli chcesz możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej zupełnie za darmo.

100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy

Dajemy Ci gwarancję, że dzięki nieograniczonej liczbie kanałów rozmownych dodzwoni się każdy Klient, a połączenie zostanie zarejestrowane w systemie. W dowolnym momencie możesz oddzwonić do Klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników.

Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt

Cały system zawarty jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, nawet prywatne, będą mogli na nich pracować po autoryzacji numerów w systemie.

Poznaj funkcje infolinii

Zapowiedzi głosowe

Komunikaty powitalne, które możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Możesz je w każdym momencie dowolnie modyfikować.

Analizy i statystyki

W każdym momencie możesz wygenerować dowolny raport z połączeń do Twojej firmy i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie.

Menu

Po powitaniu Klient może zostać bezpośrednio połączony z obsługą Twojej firmy lub usłyszeć menu z wyborem odpowiedniego działu lub tematu. Przykład: "Połączenie z obsługą techniczną - wybierz 1; Dział reklamacji - wybierz 2".

Dashboard

Chcesz mieć pełną kontrolę nad pracą swojej infolinii na bieżąco? Dashboard z aktualnym podglądem sytuacji połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą Twoich agentów.

Kolejkowanie połączeń

Dzięki kolejkowaniu Twój Klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości i wywoływania. Możesz oddzwonić do Klienta, który nie został obsłużony, a także nadzorować pracę swoich pracowników i reagować, gdy np. nie odbierają połączeń.

Poziomy dostępności użytkowników

Moduły pracy dla użytkowników, które pozwalają przydzielać uprawnienia według pełnionej funkcji i zakresu odpowiedzialności pracownika w systemie.

Nagrywanie rozmów

Dzięki nagrywaniu rozmów możesz w dowolnym momencie wrócić do każdej rozmowy, a także wykorzystać ją, np. do wyjaśnienia sytuacji spornej z Klientem.

Panel powiadomień SMS/Voice

Możliwość wysyłania wiadomości SMS, lub krótkiej wiadomości głosowej swojemu Klientowi, np. po zakończeniu rozmowy, może to być potwierdzenie terminu wizyty lub po prostu podziękowanie za rozmowę.

Sprawdź cennik

Indywidual

dla każdej firmy
od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Widget Szybki kontakt
    (30 połączeń za darmo)
  • Nagrywanie połączeń za 1zł
    Tylko w styczniu!
  •  

Simple

dla małych firm
99 zł + VAT/ mies.
  • 5 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • Widget Szybki kontakt
    (30 połączeń za darmo)
  • Nagrywanie połączeń za 1zł
    Tylko w styczniu!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Standard

dla średnich firm
149 zł + VAT/ mies.
  • 10 użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • Widget Szybki kontakt
    (100 połączeń za darmo)
  • Nagrywanie połączeń za 1zł
    Tylko w styczniu!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
  •  
  •  
  •  
BESTSELLER

Ekspert

dla dużych firm
499 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Wirtualna Centrala
    (IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe)
  • Statystyki i raporty
  • Panel zarządzania
  • Wirtualny lektor
  • Wsparcie techniczne
  • Widget Szybki kontakt
    (200 połączeń za darmo)
  • Nagrywanie połączeń za 1zł
    Tylko w styczniu!
  • Lista do oddzwonienia
  • Kategorie uprawnień
  • Czarna lista
  • API
  •  

Tylko w styczniu!

Nagrywanie rozmów do każdego pakietu za 1 zł!

Oferta ważna tylko do 31.01.2022r.

Idealne narzędzie
dla Twojej firmy!

Usprawnij komunikację między Twoim klientem a Biurem Obsługi i przetestuj za darmo przez 30 dni!

Dlaczego wdrożenie usługi jest tak proste?

Łatwe wdrożenie

Samodzielnie ustawiasz menu, komunikaty, godziny pracy, kierowanie połączeń do konkretnych działów. Gwarantujemy indywidualne wsparcie techniczne w procesie wdrożenia.

Indywidualny opiekun

W chwili zakupu usługi otrzymujesz profesjonalnego, indywidualnego opiekuna, który zadba o prawidłowe wdrożenie usługi i zawsze odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Szkolenie pracowników

Przeprowadzimy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników, podczas którego wyjaśnimy wszystkie aspekty usługi. Możemy je przeprowadzić zdalnie lub stacjonarnie w siedzibie Twojej firmy.

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Przetestuj za darmo!

Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.