klient biznesowy

Istnieje możliwość zawarcia umowy na czas określony oraz nieokreślony – wybór pozostawiamy klientowi.   

Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.

Standardowy termin płatności faktury wynosi 14 dni, ale zawsze istnieje możliwość ustalenia niestandardowego terminu płatności.

W zależności od tego jak rozbudowany jest schemat budowy usługi, wdrożenie zajmuje od 48h – 14 dni.

Nie, usługa realizowana jest na naszych zasobach aby w razie awarii bądź usterki móc rozwiązać problem w jak najkrótszym czasie.

Aktywacja usługi wynosi zazwyczaj tyle ile koszt wybranego miesięcznego pakietu – wyjątkiem są Pakiety wyceniane indywidualnie.

Wszystkie kwestie związane z budową wirtualnej centrali ustalane są indywidualnie z klientem – istnieje możliwość przeniesienia numeru ale nie jest to konieczność, usługę możemy wdrożyć na już istniejącej infrastrukturze telekomunikacyjnej.

W zależności od potrzeb jesteśmy w stanie przesłać instrukcję w formie PDF bądź przeprowadzić szkolenie on-line dla Państwa firmy.

Gwarantowana miesięczna dostępność usługi wynosi 99,7%.

Do każdego klienta podchodzimy elastycznie,  podane ceny pakietów są tylko przykładowymi rozwiązaniami, dlatego zapraszamy do skorzystania z  wyceny indywidualnej.

W zależności od zapotrzebowania udostępniamy klientom sprzęt w postaci telefonów GSM, VoIP itp. Z możliwością zakupu bądź wynajmu.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.