call medica

call medica jest usługą, która ma na celu usprawnienie kontaktu telefonicznego Pacjenta z placówką medyczną.

Podstawowe funkcje jakie realizuje, to:

  • menu głosowe,
  • nagrywanie rozmów,
  • kolejkowanie połączeń,
  • analiza i statystki połączeń.

Usługa ma na celu eliminację sygnału zajętości, braku odbieralności a skupiamy się na ułatwieniu kontaktu Pacjenta z placówką. Każde połączenie zostaje podjęte przez system.

Gwarantujemy 100 procentową odbieralność połączeń. W chwili gdy połączenie nie może zostać odebrane przez pracownika (zajęte, brak podjęcia kontaktu) Pacjent słyszy muzykę oraz komunikat informujący o miejscu w kolejce.

  • zdalne zarządzanie ruchem telekomunikacyjnym,
  • aktywny podgląd połączeń z możliwością odsłuchu rozmów,
  • weryfikacja pracy podległych pracowników,
  • raporty i analizy,  dostarczające niezbędnych informacji w zakresie połączeń,
  • podniesienie jakości telefonicznej obsługi.
  • system podejmuje każde połączenie,
  • uruchomiony zostaje komunikat powitalny, po przekazaniu niezbędnych informacji, następuje wybór w menu,
  • pacjent decyduje, z kim chce nawiązać połączenie (np. rejestracja, gabinet zabiegowy, poradnie itp.),
  • system zestawia połączenie pod tonowo wybrany numer,
  • pacjent uzyskuje informację o ewentualnym miejscu w kolejce lub następuje rozmowa z pracownikiem.

Usługa dedykowana jest dla KAŻDEJ placówki medycznej, która pragnie zapewnić swoim Pacjentom kompleksową obsługę, realizowaną na  najwyższym poziomie.

Jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym, który wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów. Dokładamy wszelkich starań by realizacja nastąpiła w czasie pożądanym dla Klienta. Maksymalny czas uruchomienia usługi to 14 dni.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.