call manager

Zazwyczaj trwa to około 5 minut od kontaktu z przydzielonym opiekunem projektu.

Nie, nie ma potrzeby zakupu jakichkolwiek nowych urządzeń. W żaden sposób nie ingerujemy w Twoją obecną infrastrukturę telekomunikacyjną. Możemy skierować połączenia na dowolne numery docelowe: stacjonarne lub komórkowe (np. GSM/VoIP/ISDN).

Twój indywidualny opiekun zawsze pomoże Ci uzyskać dane oraz możesz liczyć na wsparcie przy interpretowaniu raportu.

Takich zmian dokonujemy zazwyczaj w tym samym dniu,
w którym opiekun projektu otrzyma zlecenie.

Na życzenie udostępniamy call managera w wersji testowej, abyś mógł lepiej zapoznać się z pełną funkcjonalnością systemu. Projekt testowy jest bezpłatny i udostępnimy
Ci go na 30 dni.

Tak. Call manager posiada 5 poziomów uprawnień, które są zróżnicowane pod względem możliwości konfiguracji oraz dostępności informacji.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.