Wirtualna Centrala dla firm transportowych i TAXI

Wirtualna Centrala telefoniczna sprawi, że do Twojej firmy dodzwoni się każdy klient, a do tego obniżysz koszty i usprawnisz pracę swoich konsultantów.

Wirtualna Centrala dla firm transportowych i TAXI

Wirtualna Centrala telefoniczna sprawi, że do Twojej firmy dodzwoni się każdy klient, a do tego obniżysz koszty i usprawnisz pracę swoich konsultantów.

Wdrożenie wiertualnej centrali od Telestrada S.A. nie wymaga zmian w twoich dotychczasowych umowach

Bez zmian w obecnej umowie!

Wirtualna Centrala jest narzędziem, które działa w chmurze, a jej wdrożenie nie wymaga zmian w twoich dotychczasowych umowach z firmami telekomunikacyjnymi. 

Nie musisz kupować nowego sprzętu decydując się na wirtualną centralę

Bez inwestycji w nowy sprzęt!

Nie musisz inwestować w nowy sprzęt. Wirtualna Centrala będzie działać na telefonach, smartfonach lub aparatach stacjonarnych, które obecnie posiadasz. 

Przy kupnie wirtualnej centrali zapewniamy opiekuna i szkolenia!

Zapewniamy opiekuna i szkolenia!

Zapewniamy pełną konfigurację usługi oraz szkolenie twojego personelu. Każdy nasz klient otrzymuje wsparcie indywidualnego opiekuna projektu.

Jak to działa?

To idealne narzędzie, które sprawdzi się w Twojej firmie!
Usprawnij komunikację między klientem a konsultantem!

Start

0 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Szkolenie personelu
  • Dostępne wszystkie funkcje
  • 30 dni za darmo!
  •  

Indywidual

od 49 zł + VAT/ mies.
  • Dowolna liczba użytkowników
    (numerów wewnętrznych)
  • Indywidualny opiekun konta
  • Indywidualna wycena
  • Indywidualnie dobrane funkcje
  • Szkolenie personelu
  •  

Zostaw swoje dane, a my wrócimy do Ciebie z najlepszą propozycją dla Twojej firmy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Korzyści Wirtualnej Centrali w firmie transportowej

100% klientów dodzwoni się do centrali

Wirtualna Centrala jest w stanie przyjąć nieograniczoną liczbę rozmów w tym samym momencie, a do tego każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.

Indywidualne rozwiązania i funkcje

Skorzystaj ze specjalnie przygotowanej oferty dla firm z branży transportowej. W dowolnym momencie możesz powiększyć lub zmodyfikować swój pakiet Wirtualnej Centrali, a nasi eksperci Ci w tym pomogą.

Możliwość przeniesienia numerów

Twoja firma ma już znany numer? Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść dowolne numery, ale możesz też wybrać nowe z naszej puli zupełnie za darmo lub skorzystać z oferty na złote numery.

Dodawaj i edytuj zapowiedzi centrali

Komunikat powitalny to w tej branże podstawa, Nagraj lub skorzystaj z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali odpowiednią wiadomość dla swoich klientów.

Pracuj na swoim obecnym sprzęcie

Dzięki temu, że Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze nie musisz kupować specjalnych urządzeń. Dodaj do systemu telefony swoich pracowników i odbieraj połączenia gdziekolwiek jesteś.

Łatwe i efektywne zarządzanie centralą

Wirtualna Centrala udostępni Ci podgląd na aktualną sytuację połączeń i pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą swoich agentów.

Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali

Zapowiedzi głosowe

Przywitaj swoich klientów miłym komunikatem. Skorzystaj bezpłatnego generatora lub nagraj go sam.

Menu głosowe

Ustaw menu głosowe. Twoi klienci będą mogli znacznie szybciej zamówić przejazd lub załatwić swoją sprawę.

Kolejkowanie połączeń

Zajęta linia to już przeszłość! Teraz każdy dodzwoni się do Twojej firmy dzięki funkcji kolejkowania połączeń! 

Nagrywanie rozmów

Ostatnimi czasy wymóg, ale też przydatne narzędzie szkoleniowe, jak i do rozwiązywania trudnych sytuacji.

Statystyki

Analizuj raporty i generuj statystyki połączeń. To podstawowa funkcja do poprawiania jakości obsługi.

Dashboard

Aktualny podgląd na sytuację na infolinii pomoże Ci nią lepiej zarządzać i planować pracę konsultantów.

Poziomy dostępności

Dodawaj użytkowników i przydzielaj im stosowne uprawnienia zgodnie z ich zakresem obowiązków.

Powiadomienia klienta

Wysyłaj klientom wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe. Na przykład, że samochód już czeka. 

Klienci o nas

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Czytaj więcej
Firma Telestrada S.A. od 2009 roku współpracuje z Zakładem Epidemiologii i Prewencji Nowotworów Centrum Onkologii - Instytutu w Warszawie. Telestrada S.A. wdrożyła, uruchomiła i utrzymuje system Call Center - „Manager Infolinii SISTI” obejmujący zaawansowanie funkcjonalności IVR wraz z wykorzystaniem systemu ankiet (skryptów) i ich analizy, który obsługuje ogólnopolską Telefoniczną Poradne Pomocy Palącym. Wdrożenie, jak i obsługa przebiega w sposób wzorcowy, godny polecenia. Szczególnie cenimy sobie elastyczność, wysoki poziom wsparcia technicznego i merytorycznego.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.
Czytaj więcej
Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy polecić firmę Telestrada Są. Jako solidnego, godnego zaufania partnera w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych infolinii. Przy prowadzeniu infolinii cenimy sobie przede wszystkim wsparcie, elastyczność w działaniu, zaspakajania indywidualnych, specyficznych potrzeb firmy, przy zachowaniu niewygórowanych kosztów utrzymania. Usługi świadczone są terminowo i z zachowaniem należytej staranności zawodowej. Polecamy firmę Telestrada Są. Jako profesjonalistów z dużym doświadczeniem, zapewniających stałą i aktywną współpracę ze swoimi partnerami.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
TelePizza Poland Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekt infolinii dla klientów Telepizza po przejęciu jej obsługi przez Telestrada S.A. zyskał nowe funkcjonalności, jakie nie były dostępne u poprzedniego operatora. Powierzenie tej firmie jednego z najważniejszych narzędzi kontaktu klientów z naszą firmą w procesie składania zamówień było bardzo dobrym posunięciem, szczególnie, jeśli chodzi o wsparcie, jakim objęto naszych pracowników. Bezpośrednia, osobista i profesjonalna obsługa przez personel Telestrady jest nieocenionych argumentem dla kontynuowania współpracy i powierzania kolejnych zadań.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Mamy przyjemność poinformować, że firma Telestrada S.A. uruchomiła i prowadzi dla naszej firmy Groupe SEB Polska Sp. Z o. o. Usługi szeregu infolinii dla poszczególnych naszych marek takich jak: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex w Polsce jak i w kilku krajach Europy. Elastyczność i zakres rozwiązań oferowanych przez dział Business Integrated Solutions firmy Telestrada spełnia nasze restrykcyjne oczekiwania i pozwana na zaspakajanie potrzeb naszych klientów w zakresie obsługi posprzedażnej. [...] Dzięki podjętej współpracy możemy sprawnie [...] realizować zadania stawiane kanałom bezpośredniej komunikacji marketingowej.
Poprzedni
Następny
Nagrody przyznane firmie Telestrada S.A.

Formularz kontaktowy

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu Konsultanta na wskazany przeze mnie numer telefonu/adres email, zgodnie z Rozporządzeniem RODO z dnia 27 kwietnia 2016, na zasadach „Kodeksu przetwarzania danych osobowych przez Telestrada S.A”, z którym się zapoznałem/am i akceptuję jego treść."

Kontakt

Staramy się, aby nasze indywidualne podejście sprostało oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej firmy!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.