Wirtualna Centrala dla firm transportowych i TAXI
Wirtualna Centrala telefoniczna sprawi, że do Twojej firmy dodzwoni się każdy klient, a do tego obniżysz koszty i usprawnisz pracę swoich konsultantów.
*Karta płatnicza nie będzie wymagana.
Zaufaj naszemu
doświadczeniu!
Korzyści Wirtualnej Centrali w firmie transportowej
100% klientów dodzwoni się do centrali
Wirtualna Centrala jest w stanie przyjąć nieograniczoną liczbę rozmów w tym samym momencie, a do tego każde połączenie zostanie zarejestrowane w systemie.
Indywidualne rozwiązania i funkcje
Skorzystaj ze specjalnie przygotowanej oferty dla firm z branży transportowej. W dowolnym momencie możesz powiększyć lub zmodyfikować swój pakiet Wirtualnej Centrali, a nasi eksperci Ci w tym pomogą.
Możliwość przeniesienia numerów
Twoja firma ma już znany numer? Do Wirtualnej Centrali możesz przenieść dowolne numery, ale możesz też wybrać nowe z naszej puli zupełnie za darmo lub skorzystać z oferty na złote numery.
Dodawaj i edytuj zapowiedzi centrali
Komunikat powitalny to w tej branże podstawa, Nagraj lub skorzystaj z bezpłatnego generatora Wirtualnej Centrali odpowiednią wiadomość dla swoich klientów.
Pracuj na swoim obecnym sprzęcie
Dzięki temu, że Wirtualna Centrala zawarta jest w chmurze nie musisz kupować specjalnych urządzeń. Dodaj do systemu telefony swoich pracowników i odbieraj połączenia gdziekolwiek jesteś.
Łatwe i efektywne zarządzanie centralą
Wirtualna Centrala udostępni Ci podgląd na aktualną sytuację połączeń i pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą swoich agentów.
Wdrożymy Wirtualną Centralę w Twojej firmie w ciągu 24h,
Poznaj funkcje Wirtualnej Centrali
Przywitaj swoich klientów miłym komunikatem. Skorzystaj bezpłatnego generatora lub nagraj go sam.
Ustaw menu głosowe. Twoi klienci będą mogli znacznie szybciej zamówić przejazd lub załatwić swoją sprawę.
Zajęta linia to już przeszłość! Teraz każdy dodzwoni się do Twojej firmy dzięki funkcji kolejkowania połączeń!
Ostatnimi czasy wymóg, ale też przydatne narzędzie szkoleniowe, jak i do rozwiązywania trudnych sytuacji.
Analizuj raporty i generuj statystyki połączeń. To podstawowa funkcja do poprawiania jakości obsługi.
Aktualny podgląd na sytuację na infolinii pomoże Ci nią lepiej zarządzać i planować pracę konsultantów.
Dodawaj użytkowników i przydzielaj im stosowne uprawnienia zgodnie z ich zakresem obowiązków.
Wysyłaj klientom wiadomości SMS lub krótkie komunikaty głosowe. Na przykład, że samochód już czeka.
Umów się na prezentację!
Cennik Wirtualnej Centrali
Indywidual
dla każdej firmy- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Indywidualna wycena
- Indywidualnie dobrane funkcje
- 60 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! -
Simple
dla małych firm- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 200 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! -
Standard
dla średnich firm- 10 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 400 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
-
Ekspert
dla dużych firm- Dowolna liczba użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Wirtualna Centrala
(IVR, kolejkowanie, komunikaty głosowe) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania
- Wirtualny lektor
- Wsparcie techniczne
- 600 minut za darmo!
z telefonii VoIP lub komórkowej - Nagrywanie rozmów
Pierwszy miesiąc za 1 zł! - Lista do oddzwonienia
- Kategorie uprawnień
- Czarna lista
- API
-
Klienci o nas
Więcej o Wirtualnej Centrali
Kolejkowanie połączeń – sposób aby 100% klientów dodzwoniło się do Twojej firmy
Czy denerwuje Cię sygnał zajętości, kiedy próbujesz dodzwonić się do jakiejś firmy? I co wtedy robisz? Czekasz czy rezygnujesz z połączenia? No właśnie…
Dlaczego indywidualne podejście do klienta biznesowego jest tak ważne?
Dzięki coraz większej kreatywności ludzi obserwujemy zjawisko tworzenia się coraz bardziej unikalnych firm. To oznacza, że potrzeba na indywidualne podejście, czyli dopasowywanie rozwiązań, wzrasta.
Wirtualna Centrala i raporty z połączeń telefonicznych – dlaczego warto?
Chcąc poprawić skuteczność przepływu informacji, jak też jakość obsługi klienta, o należy na bieżąco analizować statystyki połączeń. Jest to możliwe dzięki wirtualnej centrali i specjalnemu systemowi zarządzania połączeniami w firmie.
Napisz do nas!
Skontaktuj się z nami i wypróbuj za darmo przez 30 dni!
Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby dopasować
ofertę do Twoich oczekiwań.