Blog

Telekomunikacja, nowoczesne technologie, nowinki w biznesie - o tym dla Ciebie piszemy!

Zalety z posiadania IVR w małej firmie

W przypadku nawet najmniejszych firm, która chce zrobić odpowiednio dobre wrażenie na swoich klientach warto posiadać IVR. Wielu z nas myśli, że posiadanie biznesowych rozwiązań telekomunikacyjnych dedykowane jest dobrze rozwiniętym firmom z prężnie działającymi działami obsługowo - sprzedażowymi. To nieprawda!
VoIP to niesamowite narzędzie do szybkiej, ekonomicznej i wygodnej telekomunikacji. Ostatnimi czasy wiele słyszy się o cyberatakach, o bezpieczeństwie w internecie, itd. Infolinia VoIP podobnie jak w przypadku wszystkich protokołów internetowych, może być podatna na ataki, ale nie musi.
Istnieje kilka powodów, dla których warto zainwestować w bramki VoIP. Jednym z nich jest obniżenie kosztów połączeń, ponieważ bramki VoIP pozwalają na prowadzenie połączeń telefonicznych przez Internet, co jest znacznie tańsze niż korzystanie z tradycyjnej sieci telefonicznej. Dzięki temu można znacznie obniżyć koszty połączeń, szczególnie w przypadku międzynarodowych rozmów.
Większości z nas instytucje publiczne, w tym urzędy gmin, miast czy powiatów, kojarzą się często z przestarzałymi systemami i rozwiązaniami, jakie są stosowane w tego rodzaju placówkach. To oczywiście dotyczy także rozwiązań telekomunikacyjnych, na jakich jest oparta komunikacja z klientami/petentami urzędu oraz komunikacja wewnętrzna między pracownikami.
Wraz z rozwojem internetu i technologii cyfrowych, VoIP zyskało na popularności i stało się jednym z głównych sposobów komunikacji dla firm i osób prywatnych. W związku z tym rynek telefonów VoIP stał się bardzo dynamiczny i ciągle się rozwija. W ostatnich latach obserwujemy wzrost liczby firm oferujących usługi VoIP, a także zwiększenie konkurencji w segmencie sprzętu VoIP, w tym telefonów IP i aplikacji do VoIP na smartfony.
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, rosną też wszystkie czynniki, które mają na niego bezpośredni wpływ. Im więcej klientów, tym większa sprzedaż i większe zyski, ale tego rodzaju zjawisko wymaga profesjonalnej i prężnie działającej komórki obsługowej w firmie. Wydajne Biuro Obsługi Klienta będzie tu kluczowe, dlatego warto postawić na budowę sprawnego i wydajnego call center, który jest głównym punktem kontaktu między firmą a klientami.
Wraz z pojawieniem się protokołu internetowego (IP PBX) umożliwione zostało przesyłanie sygnałów głosowych jako danych przez łącze internetowe w technologii VoIP. To zrewolucjonizowało biznesowe systemy telefoniczne dzięki ulepszonym funkcjom i funkcjonalnościom, które obejmują telefony IP, integrację mobilną, komunikatory, połączenia wideo i technologię internetową. Poznaj najnowsze trendy w dziedzinie PBX!