VoIP

Usługa Telefonii Cyfrowej to kompleksowa, konkurencyjna i dopasowana telefoniczna usługa głosowa, która umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem technologii IP, optymalizuje koszty prowadzonej działalności, a przede wszystkim umożliwia pełną komunikację ograniczoną jedynie zasięgiem sieci Internet.

W zakresie usługi leży realizacja pełnej gamy połączeń telefonicznych do krajowych i międzynarodowych  sieci telefonicznych poprzez sieć telekomunikacyjną TELESTRADA.

Telefonia Cyfrowa to pełen wachlarz dodatkowych funkcjonalności  pożądanych w prowadzeniu biznesu.


Udostępnienie możliwości połączenia z platformą IP TELESTRADA i realizacji połączeń telefonicznych odbywa się poprzez:

zestawienie SipTrunk dla klienta

typową technologię VoIP poprzez ogólnodostępną sieć Internet.


W ramach Usługi Telefonii Cyfrowej realizowanej przez SipTrunk TELESTRADA oferuję:

Możliwość udostępnienia numeru KNA premium („złoty numer”)

Możliwość korzystania z usług głosowych TELESTRADA z zachowaniem dotychczasowego numeru (przeniesienie numeru).

Realizację pełnej gamy połączeń, określona przez Klienta ilość połączeń jednoczesnych w SipTrunku

Możliwość odbierania połączeń z prezentacją abonenta wywołującego.

Możliwość wykonywania połączeń do innych abonentów z opcjonalnym zastrzeżeniem numeru. Sposób wybierania numeru jest zgodny z Planem Numeracji Krajowej.

Możliwość realizacji połączeń alarmowych dla wskazanej przez Klienta lokalizacji.

Kodeki głosowe: G.711a, G.729, G.723, G.726,

Możliwość realizacji połączeń faksowych z wykorzystaniem: Protokołu T38 lub w trybie Pass Through G.711a

Przydział numeracji strefowej właściwej dla lokalizacji klienta - numeracja jest przydzielana w blokach po 10 numerów z posiadanych przez TELESTRADA zasobów numeracyjnych.


Usługa Telefonii Cyfrowej pozwala na realizację połączeń głosowych IP z wykorzystaniem:

centrali IP PABX / Call Manager (środowisko All-IP)

obecnej centrali PABX Klienta wraz z doposażeniem centrali w kartę IP

obecnej centrali PABX Klienta oraz instalacją dodatkowej bramki (gateway) zapewniającej translację pomiędzy TDM/IP

Centrala IP PABX (oraz opcjonalnie bramka IP) zlokalizowana jest po stronie Klienta i jest przez niego zarządzana.
 

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu: voip@telestrada.pl