Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych w Telestrada S.A. zostały wprowadzone poniższe udogodnienia:

w Biurze Obsługi Klienta przy Al. Krakowskiej 22A, 02-284 Warszawa utworzone zostało stanowisko wyposażone w aparat telefoniczny z pętlą indukcyjną, wzmacniaczem słuchawkowym i dostosowaną (kolorową) klawiaturą oraz komputer z dużym monitorem, kamerą i dostępem do sieci Internet, który pozwala na realizację uprzednio umówionego połączenia z tłumaczem języka migowego w czasie rzeczywistym.

w Biurze Obsługi Klienta przy Al. Krakowskiej 22A, 02-284 Warszawa Telestrada S.A. udostępnia wszystkie druki/regulaminy/informacje dotyczące oferty (w tym przede wszystkim aktualne wzory umów, cenników usług, regulaminów świadczenia usług) na papierze przy użyciu dużej czcionki. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty dostępne są również na stronie internetowej Spółki w formacie umożliwiającym wielokrotne powiększanie.

na życzenie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od daty złożenia żądania, Telestrada S.A. udostępnia sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, warunki umowy o świadczenie usług, jej wzór, cennik i regulamin świadczenia.

na każde żądanie osoby niepełnosprawnej Telestrada S.A. oferuje telekomunikacyjne urządzenia końcowe, które są niezbędne do zapewnienia dostępu do świadczonej usługi telefonicznej. Urządzenia są przystosowane do używania przez osoby niepełnosprawne.

Odbierz darmowego ebooka!

Poznaj zautomatyzowany i niezawodny system obsługi klienta!